sacensibas komandas biedram bija aukla ar krāsām pa metriem, un bezvējā metām ap 50-55 brīvi mētājot.. tad sanāk ka vējā no muguras var aizmest vel tālāk. No mānekļa un kāta arī atkarīgs, bet tos 50m apmeram met..džerku nevajag tik tālu, jo tālāk pro, jo sliktāka spēle.
Tāpat jamet lai visu copi vari nomētāt bez būtiska diskomforta.
nav jēga visu laiku mest tālu, bet labāk brivi normālu attālumu.
Cik apmēram sanāk tāli aizmest mānekļus? Gumiju un džerku?
Metu dreifējot ar "parašūtu" vai stājos lai vējš pūš mugurā pret mērķa punktu, tas palīdz metiena attālumam. Bigbaita mānekli atkarinu vismaz metru vai 1.5 no spices lai vieglāk iesākt metienu un metiens neiet ar slodzi mugurai.
beigu fāzē izmantoju kā tādu katapultas efektu pieraujot roktura apakšu pie sevis.. sanāk ka mānekļa lielais svars nav jūtams metienā un arī pele lido diezgan tālu.
ja pret vēju tad pagriežu bremzi ciet kaut vai samazinas attalums, bet var zvetēt un nav bārdas.
ar pirkstu bremzeju katrā metiena beigu daļā lai nostieptu auklu pret kātu,Tāda beigu bārda nav bijusi nekad.
Man arī nav kruts kāts "tālmetējs" bet sg mpp2 220g, mānekļi lido labi.
Metiena attālums nav tik būtisks. dēļ 5m nav jēga iespringt tapec tam pieveršu maz uzmanību:)
Semtex, 12.novembris 2020, 13:25
Labāk jau sākt ar mazāk bārdu un piegrieztu bremzi. Man dzerkam C4 ir bez dubultās bremzes. ir gadijies kad vajag iemest džerku zem krasta koku zariem, tad arī griezu ciet un var kā ar zobenu vicināties un mest ar spēku asus metienus, zemu no sāna utt.
Tas viss vairāk attiecināms uz klasisko spiningošanu. Big bait un Jerk gadījumā, metiens ir ietiekami līgans un tas pusķieģelis bremzējas lēni.
Tur ir dīvainība:) Lai ar multu mestu tālāk, nedrīkst mēģināt mest stiprāk, lai mestu stiprāk bez bārdas nāksies pielikt bremzes un vairs nebūs tālāk. Vienmērīga metiena tehnika un ar prātu atlaistas bremzes. Dārgs, pareizi rēķināts mults to stiprāko metienu varbūt piedos, ar vienkāršāku būs kāposti.
Metu dreifējot ar "parašūtu" vai stājos lai vējš pūš mugurā pret mērķa punktu, tas palīdz metiena attālumam. Bigbaita mānekli atkarinu vismaz metru vai 1.5 no spices lai vieglāk iesākt metienu un metiens neiet ar slodzi mugurai.
beigu fāzē izmantoju kā tādu katapultas efektu pieraujot roktura apakšu pie sevis.. sanāk ka mānekļa lielais svars nav jūtams metienā un arī pele lido diezgan tālu.
ja pret vēju tad pagriežu bremzi ciet kaut vai samazinas attalums, bet var zvetēt un nav bārdas.
ar pirkstu bremzeju katrā metiena beigu daļā lai nostieptu auklu pret kātu,Tāda beigu bārda nav bijusi nekad.
Man arī nav kruts kāts "tālmetējs" bet sg mpp2 220g, mānekļi lido labi.
Metiena attālums nav tik būtisks. dēļ 5m nav jēga iespringt tapec tam pieveršu maz uzmanību:)
Paldies! Sākšu tad vairāk spēlēties ar ass bremzi jo, beigu fāzē jau esmu piešāvis roku un nav nekādu problēmu nobremzēt.
Jāpatrenējas pie iemetiena, jo dažreiz izdarot asāku metienu bārda ir sākuma fāzē. Magnēti pašlaik stāv pa vidu
Tā ir. Jo labāka, vieglāka ( dārgāka) auklas kasete, jo mazāk ass bremzi var lietot. Mazāk bremžu- tālaks metiens, kļūdas gadījumā lielāka bārda:). Ass bremzi var regulēt no minimuma- vienkārši novāc aksiālo brīvspēli, līdz maximimam māneklis lēni krīt un, sasniedzot ūdens virsmu apstājas kopā ar kaseti bez pārskrējiena. PIE minimāla regulējuma, metiena beigu fāzē var nākties lietot lielo pirkstu. Tā pa vienkāršo, ja pārskrējiens ar bārdu veidojas metiena sākumā, tad jāpalielina magnētiskās vai centrbēdzes bremzes regulējums, vai jāstrādā pie metiena tehnikas. Ja pārskrējiens veidojas pirms mānekļa iekrišanas ūdenī, jāpievelk ass bremze, vai jātrenē pirksts.
Vigulis, 12.novembris 2020, 12:39
Tā ir. Jo labāka, vieglāka ( dārgāka) auklas kasete, jo mazāk ass bremzi var lietot. Mazāk bremžu- tālaks metiens, kļūdas gadījumā lielāka bārda:). Ass bremzi var regulēt no minimuma- vienkārši novāc aksiālo brīvspēli, līdz maximimam māneklis lēni krīt un, sasniedzot ūdens virsmu apstājas kopā ar kaseti bez pārskrējiena. PIE minimāla regulējuma, metiena beigu fāzē var nākties lietot lielo pirkstu. Tā pa vienkāršo, ja pārskrējiens ar bārdu veidojas metiena sākumā, tad jāpalielina magnētiskās vai centrbēdzes bremzes regulējums, vai jāstrādā pie metiena tehnikas. Ja pārskrējiens veidojas pirms mānekļa iekrišanas ūdenī, jāpievelk ass bremze, vai jātrenē pirksts.
Man Revo Toro Beast magnēti ir uz 0, un ass bremze praktiski lidz galam vaļā. ja sanāk pret vēju tad piegriežu kaut ko mazliet ciet lai nemet bārdu.. vienigi ass bremzi vajag atgriezt lai auklas spoles aksiālā kustība nav pārāk liela, ar pirkstu var pačekot. Bet principā lidz galam vaļā.
Sveiki!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā labāk regulēt bremzes multam, lai iegūtu labāku distanci?
Pašreizējaim multam Revo Beast X ir magnētu bremzes. Nesen tikai sapratu, ka palaižot vaļīgāk ass bremzi metiens kļust ievērojami tālāks.
Cik vaļīgi var laist ass bremzi un kurā brīdī strādā magnēta bremzes?
Paldies!
Vigulis [11.11.20]: Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?
dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51
Pat grūti iedomāties, kas tur var dūkt, tas C4 ir tik vienkāršs un konservatīvs, tur gadiem nekas nemainās. Antireversa gultnis? Womshaft pins? Zobratu pāris? Diez vai kāds turēs detaļas uz vietas, vienīgi tur ir diezgan liela unifikācija. Ar detaļām ir pilna USA un ebay. https://www.ereplacementparts.com/abu-garcia-5600-ambassadeur-parts-c-187196_187197_187410.html
Ja nu galīgi nevienu meisteru nevar atrast, PM.
Skaņa Nāk no roktura puses, domāju, ka pinion gear / main gear, bet nesaprotu kāpēc - vai no nodilis vai kaut kas tur ir šķībs. Vēsturi nezinu, jo pirku no rokas lietotu.
Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?
dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51
Pat grūti iedomāties, kas tur var dūkt, tas C4 ir tik vienkāršs un konservatīvs, tur gadiem nekas nemainās. Antireversa gultnis? Womshaft pins? Zobratu pāris? Diez vai kāds turēs detaļas uz vietas, vienīgi tur ir diezgan liela unifikācija. Ar detaļām ir pilna USA un ebay.
https://www.ereplacementparts.com/abu-garcia-5600-ambassadeur-parts-c-187196_187197_187410.html
Ja nu galīgi nevienu meisteru nevar atrast, PM.
Ar ko smēret multus?? Kurš izmanto Penn smēri?? Vajag tādu smēri kaw pieejama LV.. iesakiet.. big bait spoles.
Ar ko smēret multus?? Kurš izmanto Penn smēri?? Vajag tādu smēri kaw pieejama LV.. iesakiet.. big bait spoles.
Semtex [19.10.20]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.
Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?
Sveiki! Abu Garcia Revo Beast 40. Vai kāds var ko pastāstīt par šo spoli,ieteikt kādu auklu lietot?
Skalopendra, 18.oktobris 2020, 19:27
Lietoju otro sezonu - super spole. viegla, samērā maza. pirms tam pamēģināju Revo Toro beast, roka piekusa daudz vairāk.
Vigulis [19.10.20]: Nav jau vairs padomju laiki, var sameklēt jebkuru apkopes materiālu. Tādēļ auto vai šujmašīnu eļļas lietot gan nevajadzētu, nekad nevar zināt, kā tā eļļa iedarbosies uz plastmasas , karbona vai gumijas daļām. Spoļu eļļas parasti ir šķidrākas, gan eļļas, gan smēres. Multam ar metienā neatslēdzamu auklas kārtotāju vispār ir smērēšanas īpatnības, tur arī visam bezgalīgās skrūves mehānismam vajag šķidrāku eļļu, ja nē, tad ar ar metienu būs kā ar strūklu uz vecumu- pie kājām. Vienai spolei nav baigi vērts iespringt, tad lētāk būs meisteram aiznest. Bet, ja rokas no dibena neaug un tā lieta patīk, ir vērts no ārzemēm pasūtīt visus materiālus un darboties. Tā skaisti pietiek ar trim smērēm( bremžu diskiem, universālo un reduktora zobratiem) un divām eļļām šķidro un pavisam šķidro. Pa vienkāršo pietiks ar smēri un eļļu, salmo bodēs ir, tas būs labāk kā nekā un pa sauso. Labs smērvielu piedāvājums ir japantackle, hedgehog-studio, ebay ir japānas tirgotājs ar kļičku "kasei0121". Plašs klāsts no shimano un daiwa minerālajām eļļām līdz ZPI un IOS sintētikai, cenas attiecīgas.
Izsmeļoši. Patīk pačakarēties pašam brīžiem, tādēļ došos vien uz bodi pēc smēres un eļļas. Paldies!
Nav jau vairs padomju laiki, var sameklēt jebkuru apkopes materiālu. Tādēļ auto vai šujmašīnu eļļas lietot gan nevajadzētu, nekad nevar zināt, kā tā eļļa iedarbosies uz plastmasas , karbona vai gumijas daļām. Spoļu eļļas parasti ir šķidrākas, gan eļļas, gan smēres. Multam ar metienā neatslēdzamu auklas kārtotāju vispār ir smērēšanas īpatnības, tur arī visam bezgalīgās skrūves mehānismam vajag šķidrāku eļļu, ja nē, tad ar ar metienu būs kā ar strūklu uz vecumu- pie kājām. Vienai spolei nav baigi vērts iespringt, tad lētāk būs meisteram aiznest. Bet, ja rokas no dibena neaug un tā lieta patīk, ir vērts no ārzemēm pasūtīt visus materiālus un darboties. Tā skaisti pietiek ar trim smērēm( bremžu diskiem, universālo un reduktora zobratiem) un divām eļļām šķidro un pavisam šķidro. Pa vienkāršo pietiks ar smēri un eļļu, salmo bodēs ir, tas būs labāk kā nekā un pa sauso. Labs smērvielu piedāvājums ir japantackle, hedgehog-studio, ebay ir japānas tirgotājs ar kļičku "kasei0121". Plašs klāsts no shimano un daiwa minerālajām eļļām līdz ZPI un IOS sintētikai, cenas attiecīgas.
Semtex [11:02]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Tur kaut ko specifisku smērēt, jeb parastā gultņu smēre un minerāleļļa?
dzirnavnieks, 19.oktobris 2020, 12:11
Multiem nāk speciālas eļļas kas var atšķirties no bezinerces spoļu eļļām. Gan jau meistari varēs prcīzāk pateikt, bet pats lietoju Penn vai Abu Garcia multiem domāto eļļu ;)
dzirnavnieks [19.10.20]: Semtex [11:02]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Tur kaut ko specifisku smērēt, jeb parastā gultņu smēre un minerāleļļa?
tās smeres un eļļas makskernieku veikalos var nopikt:) galvenais iztīrīt