MikelsCope [17.05.21]: Sveiki, biedri!
Jautājums- vai 15zs uzkarināmais motors ir obligāti jāreģistrē, lai legāli vizinātos?
Pa labu cenu piedāvā bez papīriem.
Pašam ir gan tiesības, gan reģistrēta Amber motorlaiva uz kuras gribētu uzkabināt.
Virs 3,7 kw motori ir jāreģistrē. Tavā gadījumā ir.
Jā, ja pagājušajā sezonā problēmu nebija un pēc ziemošanas parādījās tad gandrīz 100% ir karbūža vaina. Reizēm problēmas gadās gan tiem, kas noliek tukšu karbūzi, gan tiem kas pilnu.
Pirmajiem pludiņš mēdz palikt apakšējā stāvoklī, tad ir šī pārliešana. Un otrajiem saslāņojas degviela, paliek nosēdumi , rezultātā aiziet ciet dīzes.
To Osis
Sev es darītu sekojoši - svece, + 98(ja nu kaka Tev salējās, kā arī noinspicē tumsā svečvadu, siltumā pretestība pieaug, ja var izmēri to pretestību ar citu motoru), 2.sērija (ja pirmā neatrisina) - ar labu instrumentu izjaukt, iztīrīt kurbuli, tur nekā smalka naf un salauzt jāprot. Ja nav plombīga marķējuma un vēlmes saglabāt ilgu laimīgu garantiju. Ārišķīgi tā jaunā Yamaha ir pat vienkāršāka par Mercury.
Willy [9:13]: Osis220 [29m]: RaimisD [29m]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.Regulēt pats nevar,vienīgi apgriezienu skrūvi!Silts iet,bet kad atdziest,ja apgriezieni mazi, slāpst nost!Neatdziest, tāpat noslāpst, kad uzgriežu lielākus apgriezienus, viņš pats pēc kāda laika samazina, un sāk nedaudz šķaudīt, un noģībst, viņam nestabili apgriezieni, var gadīties ka gaisu rauj, caur kautkurieni.
Osis220, 17.maijs 2021, 09:40
4takterim daudz kur gaisu nav raut klāt! Nu ja tik vārstu starpene nepareiza.
Sveiki, biedri!
Jautājums- vai 15zs uzkarināmais motors ir obligāti jāreģistrē, lai legāli vizinātos?
Pa labu cenu piedāvā bez papīriem.
Pašam ir gan tiesības, gan reģistrēta Amber motorlaiva uz kuras gribētu uzkabināt.
Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.
Osis220, 16.maijs 2021, 22:03
Pamegini nomainit benzinu,ielej 98!
To Osis
Ir liela varbūtība, ka karbulī sīka draza dīzē ielīdusi, vēl var sveci nomainīt - tāpat parasti Tev jābūt vienai rezervē. Sāc ar sveci. Man bij trimmerim kaite - auksts uzreiz lec un strādā ok. Karstu uzpildot nevarēja pielaist. Ar sveces maiņu viss pazuda. Savulaik jaunu Mercury iegādājoties, 2.gadā pa retam adata iesprūda, izjaucot kurbuli, kaut kas sīks tāpat bija.
RaimisD [17.05.21]: Tieši tā, aizved uz YAMAHU Tev tač garantija.
Par aizdomām, ka piesūc kkur gaisu. To var elementāri pārbaudīt. Strādājošam motoram aiztaisi filtra kastei gaisa pieplūdi un tanī mirklī uzpūt ap karbūzi starta gāzi. Ja apgriezieni strauji uzlec , tad šams kkur piesūc. Bet, maz ticams, vēl no mazticamajiem, bet iespējamiem variantiem. Ir trāpījusies brāķēta adata, vai pludiņš noslīcis, rezultātā nenoslēdz degvielas padeves dīzi. Viss teiktais ir no fantastikas jomas, ar YAMAHU tā nenotiek.
Reizēm, kad esi nostāvējis kādas 30 min. startējot prasās atvilkt čoku uz kādiem 5mm. un pagriezt gāzes ručku uz aukstā starta apgriezieniem. Pretējā gadījumā var nepielekt uz pirmo rāvienu, atsist atpakaļ ( uzsist pa roku) vai nošķaudīties un noslāpt.
Tikai zvani un pieraksties-nedēļu vai vairāk gaidīsi rindā!:)
Un vēl no fantastikas jomas, var būt, ka aizdedzes moments ir nepareizs. Aizdedze stāv elektroniskā, šaubos vai tur ir kāda iespēja regulēt.
Tieši tā, aizved uz YAMAHU Tev tač garantija.
Par aizdomām, ka piesūc kkur gaisu. To var elementāri pārbaudīt. Strādājošam motoram aiztaisi filtra kastei gaisa pieplūdi un tanī mirklī uzpūt ap karbūzi starta gāzi. Ja apgriezieni strauji uzlec , tad šams kkur piesūc. Bet, maz ticams, vēl no mazticamajiem, bet iespējamiem variantiem. Ir trāpījusies brāķēta adata, vai pludiņš noslīcis, rezultātā nenoslēdz degvielas padeves dīzi. Viss teiktais ir no fantastikas jomas, ar YAMAHU tā nenotiek.
Reizēm, kad esi nostāvējis kādas 30 min. startējot prasās atvilkt čoku uz kādiem 5mm. un pagriezt gāzes ručku uz aukstā starta apgriezieniem. Pretējā gadījumā var nepielekt uz pirmo rāvienu, atsist atpakaļ ( uzsist pa roku) vai nošķaudīties un noslāpt.
Willy [17.05.21]: Osis220 [17m]: Willy [39m]: Osis220 [29m]: RaimisD [29m]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.Regulēt pats nevar,vienīgi apgriezienu skrūvi!Silts iet,bet kad atdziest,ja apgriezieni mazi, slāpst nost!Neatdziest, tāpat noslāpst, kad uzgriežu lielākus apgriezienus, viņš pats pēc kāda laika samazina, un sāk nedaudz šķaudīt, un noģībst, viņam nestabili apgriezieni, var gadīties ka gaisu rauj, caur kautkurieni.Aizved uz Yamahu, lai paskatās!;)
Doma tāda ir, tikai tālu jāved, un ja kautkāds sīkums ko nezinu ir pie vainas vai forumā ir kam tāda pati problēma un zin ko darīt.
Osis220 [17.05.21]: Willy [39m]: Osis220 [29m]: RaimisD [29m]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.Regulēt pats nevar,vienīgi apgriezienu skrūvi!Silts iet,bet kad atdziest,ja apgriezieni mazi, slāpst nost!Neatdziest, tāpat noslāpst, kad uzgriežu lielākus apgriezienus, viņš pats pēc kāda laika samazina, un sāk nedaudz šķaudīt, un noģībst, viņam nestabili apgriezieni, var gadīties ka gaisu rauj, caur kautkurieni.
Aizved uz Yamahu, lai paskatās!;)
Willy [17.05.21]: Osis220 [29m]: RaimisD [29m]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.Regulēt pats nevar,vienīgi apgriezienu skrūvi!Silts iet,bet kad atdziest,ja apgriezieni mazi, slāpst nost!
Neatdziest, tāpat noslāpst, kad uzgriežu lielākus apgriezienus, viņš pats pēc kāda laika samazina, un sāk nedaudz šķaudīt, un noģībst, viņam nestabili apgriezieni, var gadīties ka gaisu rauj, caur kautkurieni.
Osis220 [17.05.21]: RaimisD [29m]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.
Regulēt pats nevar,vienīgi apgriezienu skrūvi!Silts iet,bet kad atdziest,ja apgriezieni mazi, slāpst nost!
RaimisD [17.05.21]: Osis220 [Vakar]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.
Karstam motoram tukšgaitas apgriezienus noregulēju, pēc kāda laik viņš pats samazina apgrirzienus, sajūta ka pārlej, tādēļ slāpst, var just bendzīna smaku, vai ir iespēja degvielas padevi viņam regulēt? Un ja ir kur tā skrūve ? Kautkā nevaru saprast kura ir īstā.
Osis220 [16.05.21]: Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.
Pirmām kārtām pārbaudi vai bākai (iekšējai vai ārējai ) ir gaisa pieplūde. Gadās, ka motors noslāpst minūtes laikā pēc pielaišanas. Pielaid, bet uzreiz čoku nestum iekšā, atstāj ārā kādus 5mm. Padarbidi 2-3min, lai biki uzsilst. Ja slāpst karsts motors, noregulē tukšgaitas apgriezienu skrūvi pēc dzirdes, kā šķiet optimāli. Ja tas nelīdz, tad vari nomainīt sveci. Vari pārbaudīt vai gaisa filtrs ir sauss un tīrs.
Labs vakars, jautājums par dzenskrūvēm.
TOHATSU 50 HP 4stoke:
esošā dzenskrūve 11.1x14, ātrums pietiekošs vienam ap 58 km/h ar BUSTER laivu (415 cm garumā).
Bet ir tā ka aptuveni 1/5 vai pat 1/4 droseles netiek izmantota, sanāk kad uzdzen ātrumu un vēl ir iespēja uzgāzēt bet neiet (apgriezieni uz 5500 - pēc manual MAX apgriezieni motoram).
Ja uzlikt lielāku soli kaut kas mainīsies?
Sveiki, man ir jautājums pat yamaha 5hp dzinēju, tukšgaitā viņš mēdz noslāpt, vai ir kāds sastapies ar tādu problēmu, un kādi risinājumi? Dzinējs šī gada un tiko no 1. Apkopes.