Sveiciens, varbūt kāds aktīvāks kajaku lietotājs var pastastīt, kur ja ne Latvijā, tad vismaz Baltijas reģionā būtu iespeja tikt pie Feel free lure 11.5 kajaka?
Waterskis, kas saprotu, norādīts kā oficiālais izplatitājs LV piedāvā jauno V2 versiju, bet tur nav nekas tāds par ko vēlos piemaksāt kādus 300 eur..
Jā mājaslapās nekur nefigurē, vnk jāzvana un jāpasūta iemaksājot avansu. Sūtīju caur waterskis.lv
Reāli procesu uzsāku jau februārī, pie kajaka tiku tikai aprīļa beigās, bet tad bija baigais deficīts. Šobrīd feelfreekayak.eu(Eiropas centrālā noliktava, kura piegādā visiem dīleriem) pat ir pieejamas visas krāsas.
Ja nav noslēpums kur pirki Moken V2? I netā vismaz latviešu lapās jauno versiju neredzu kur tirgotu.
Es ilgu laiku skatījos uz Lure 11.5, bet lai arī ērts un stabils, maniem apstākļiem pārāk lēns. Copēju tikai upēs(pārsvarā Gauja) un bieži nolaižos lejā pa upi un pēc tam airēju atpakaļ pret straumi.Es paņēmu Moken 12.5 V2, ātrāks par luri, pietiekoši stabils(kājās var stāvēt bez problēmām) jaunajai V2 versijai ērts krēsls ar 3 pozīcijām.
Ja ir doma airēt pret straumi, tad neiesaku ekonomēt uz aira rēķina. Jo vieglāks un stīvāks jo labāk. Aira garums 240 cm konkrētajam Mokenam ir optimāls.
z-puse [21.07.21]: Jap, uzkāpu uz svariem:
Moken 10 Lite - 26.1 kg
Lure 11.5 V2 - 36.4 kg
Varbūt man tie svari nav ģeldīgi?
Enkura sistēma protams ir laba štelle, bet man kaut kā viņu neprasās. Upē mēģinu pludināties pa straumi, nepieciešamības gadījumā noparkojos niedrēs vai atsienu enkuru pret rokturi.
Par gravity beņķi arī varu teikt tikai tos labākos vārdus.
Ja man būtu iepēja/nepieciešamība/izvēle iegādāties FF kajaku, tas noteikti būtu Lure 11.5.
Par dažādām versijām nevaru daudz komentēt. Ar ko tieši atšķirās V1 no V2 nezinu, manējam (V2) zem centrālās konsoles ir caurums, kurā esmu iemontējis elektromotoru. Stulbi jau skan - kajaks ar motoru, bet kad Daugavā pret straumi jāairējas vairākas stundas tā sāc nospļauties par stereotipiem :)
Par motoru aizdomājos Gaujas straujtecē, sapalu posmā :D
Jap, uzkāpu uz svariem:
Moken 10 Lite - 26.1 kg
Lure 11.5 V2 - 36.4 kg
Varbūt man tie svari nav ģeldīgi?
Enkura sistēma protams ir laba štelle, bet man kaut kā viņu neprasās. Upē mēģinu pludināties pa straumi, nepieciešamības gadījumā noparkojos niedrēs vai atsienu enkuru pret rokturi.
Par gravity beņķi arī varu teikt tikai tos labākos vārdus.
Ja man būtu iepēja/nepieciešamība/izvēle iegādāties FF kajaku, tas noteikti būtu Lure 11.5.
Par dažādām versijām nevaru daudz komentēt. Ar ko tieši atšķirās V1 no V2 nezinu, manējam (V2) zem centrālās konsoles ir caurums, kurā esmu iemontējis elektromotoru. Stulbi jau skan - kajaks ar motoru, bet kad Daugavā pret straumi jāairējas vairākas stundas tā sāc nospļauties par stereotipiem :)
z-puse [21.07.21]: Ir gan ff Moken 10 Lite, gan Lure 11.5 V2. Katram savi plusi un savi mīnusi.
10 Lite (+) viegls, salīdzinoši ātrāks; (-) pamaz vietas, nevar baigi dīdīties.
Lure 11.5 (+) nejēgā stabils, vietas vairāk kā nepieciešams, centrālās konsoles caurums grīdā, kur pēc nepieciešamības lieku eholotu vai elektromotoru; (-) kudī lēnāks par 10 Lite (sieviņa ar Lite, 200 m posmā iekabināja man par aptuveni 30 m), svars bez beņķa ~37 kg, kaut kad pa ziemu būs jāuzmeitaro stūre (prasās, kad lietoju elektromotoru).
Kajakus transportēju kā osscar(-s), gan pa vienam gan abus kopā (vienu virs otra). Uz auto jumta (Yaris, RAV, ProAce) lieku viens pats. Aiz vidējiem rokturiem paceļu gaisā un vienkārši uzlieku uz reliņiem. Lieku ar kajaka dibenu uz augšu. Lure 11.5 svara ziņā, manuprāt ir robeža, lai droši un neapdauzot auto spoguļus uzliktu uz jumta. Lielākā problēma jau ir nevis uzcelt uz auto, bet pacelt no zemes gaisā uz iztaisnot rokas. Kad tas izdarīts vienkārši pieej pie auto un uzliec.
Enkura sistēmu savulaik biju uzmontējis uz Lite, Šobrīd esmu novācis - lietderība, priekš manis apmēram "0".
Par airiem - kā nopirku FF 250 cm divdaļīgo, īsākus vairs negribu izmantot.
Ne par vienu nenožēloju ne pus-centa.
Sakarīgi padomi, bet pāris neskaidrības radās -
1. Tiešām svars bez krēsla utt. ir 37 kg? Es sliektos teikt, ka mans V1 sver max 25 kg.
2. Enkura sistēma - bez tās upē nevarētu maukt :). Ja vēl gribi pret straumi.
Kopumā - kajaka cope vnk ideāla. 3 dienas laidu pa Gauju, principā nevajag pat izkāpt, stabils, uz prīmusa uztaisi ēst, piecelies, atlej. Laid tālāk :D
P.S. - potenciālajiem pircējiem - tikai kajaku ar gravity seat. Mugura teiks paldies.
bio-r [21.07.21]: Kad gribēju jau ņemt Feel free lure 11.5, iznāca un pieejams jaunais V2 modelis. Kas jau ir par vismaz 200 eur dārgāks.
Es pieļauju, ka atbilde man ir aptuveni skaidra, bet uzjautāšu - vai ir jēga tiekties pēc jaunā modeļa?
Un kur Jūs vispār pirkāt savus Feel free kajakus?
Principā starp V2 atšķirības ir minimālas, neredzu jēgu maksāt.
Pirku no viena igauņa, facebookā uzmeklē “FeelFree Estonia”, ļoti sakarīgs vecis, gadās t.s. demo modeļi, krietni lētāk.
Ir gan ff Moken 10 Lite, gan Lure 11.5 V2. Katram savi plusi un savi mīnusi.
10 Lite (+) viegls, salīdzinoši ātrāks; (-) pamaz vietas, nevar baigi dīdīties.
Lure 11.5 (+) nejēgā stabils, vietas vairāk kā nepieciešams, centrālās konsoles caurums grīdā, kur pēc nepieciešamības lieku eholotu vai elektromotoru; (-) kudī lēnāks par 10 Lite (sieviņa ar Lite, 200 m posmā iekabināja man par aptuveni 30 m), svars bez beņķa ~37 kg, kaut kad pa ziemu būs jāuzmeitaro stūre (prasās, kad lietoju elektromotoru).
Kajakus transportēju kā osscar(-s), gan pa vienam gan abus kopā (vienu virs otra). Uz auto jumta (Yaris, RAV, ProAce) lieku viens pats. Aiz vidējiem rokturiem paceļu gaisā un vienkārši uzlieku uz reliņiem. Lieku ar kajaka dibenu uz augšu. Lure 11.5 svara ziņā, manuprāt ir robeža, lai droši un neapdauzot auto spoguļus uzliktu uz jumta. Lielākā problēma jau ir nevis uzcelt uz auto, bet pacelt no zemes gaisā uz iztaisnot rokas. Kad tas izdarīts vienkārši pieej pie auto un uzliec.
Enkura sistēmu savulaik biju uzmontējis uz Lite, Šobrīd esmu novācis - lietderība, priekš manis apmēram "0".
Par airiem - kā nopirku FF 250 cm divdaļīgo, īsākus vairs negribu izmantot.
Ne par vienu nenožēloju ne pus-centa.
nevis pievilt - bet pievilkt stiprāk lietū :)
strapes tāda tipa:
Kajakam nevajag fūres tiopa starpes - tomēr plastmasa un ar spēku var salauzt. tur nevajag baigo spēku pielikt. Ok slapjā laikā var pievilt pa ceļam, jo biku pastiepjas strapes..vai ja pa meža ceļu nodots - izbraucot uz šoejas var nočekot. bet viss tur ir labi ..
shmetiska bildē kā es starpēju - tiem kuriem strapēšana aizņem ļoti ilgu laiku :
es pirku sen - tad vēl bija lati...caur Campo pirku...tagad jau citi cipari :)
Kad gribēju jau ņemt Feel free lure 11.5, iznāca un pieejams jaunais V2 modelis. Kas jau ir par vismaz 200 eur dārgāks.
Es pieļauju, ka atbilde man ir aptuveni skaidra, bet uzjautāšu - vai ir jēga tiekties pēc jaunā modeļa?
Un kur Jūs vispār pirkāt savus Feel free kajakus?
uzzpiežot un atverot bildi jaunā tabā :)
te redz tās sarkanās stropes
jā stoeņus vajag labus - negaudo + thule areo ir gumijas jau virsū - nevajag nekādus polsterus likt uz stieņiem.
Nezinu man pieštropēt aizņem 2 min. Depo 2cm platas 5m stropes ar "savilcēju" spriegotāju (mēlīte - ne tāds kā fūrām :) ) . Vienu lieku priekšā, otru aizmugurē un apmetu ap stieņ iem - viss...brīvo galu iespiežu durvīs lai neplivinās. Pat 2 kajakus vienu uz otra tā vadāju. viss tur ir droši.
Par uzcelšanu - spēka un auguma garuma jautājums :)
latvians88 [07.07.21]: Kādas atsauksmes kas izmanto feel free utmldz kajakus?
Ir iespeja tikt pie feel free lure 13.5 ko sakat par tādu?
Pats darbojos ar 11.5 - nenožēloju neviena iztērētā centa, lielisks kajaks.
Par uzlikšanu uz jumta - bez krēsla utt. pliku kajaku vnk varu pacelt un uzlikt pa taisno uz reliņiem, bez kaut kāda priekšgala celšanas utt.
Principā sariktēties copei, ar visu stropēšanu un mantu samešanu, 10 min jautājums.
Copēju pa upēm un principā tikai stāvot kājās.
Vienīgi, kas pašam būs jāpiedzen, ir enkura sistēma.
Ja vēl kādi jaut., raksti PM.
latvians88 [07.07.21]: Kādas atsauksmes kas izmanto feel free utmldz kajakus?
Ir iespeja tikt pie feel free lure 13.5 ko sakat par tādu?
Man gan nav Free Lure un 13.5 (Ta nu sanaca ka iegadajos Hobie Passport 10.5) bet varu padalities ar daziem minusiem:
1. 10.5 vai 3.2M tomer ir pagrutak dabut uz jumta parketnieka jipam. Ir mazliet japiesaujas vienam pasam. Pielauju ka 13.5 tomer ir garaks un mazliet vieglak bus to izdarit jebkura augstuma auto.
2. Stropu siesana aiznem visilgako laiku. Tomer tas ar vien ir atrak ka izpust gaisu un sapakot gumijnieci.
Ieteiktu tomer neskopoties un investet labos jumta skerstienus (ja vien nav jau piekabe) - ka piemeram Thule Slidebar. Es tomer noskopojos - dabuju skrapejumu un iegadajos Slidebar - skopais maksa divreiz.
13.5 - nozime ka brivi vares stavet kajas, un ari labak slides pa udeni. No otras puses, glabasana kas man bija kritiski (rezultata es paliku uz 10.5).
Var but kads mekle kompanjonu kajaka makseresanai - tomer 2 atri nocelt uzcelt kajakus ir atrak un forshak :)