atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

aarchijs 23.07.21
Es ieteikt vispirms saprast kur ir pproblēma 1) degvielas padevē vai 2) elektronika. Mēģini atkārtot problēmu, ka dzinējam trūkst jaudas ar noņemtu vāku, un paskaties vai filtrā ir degviela. (arī karburātoram piltuvei ir atskrūvējama skrūve, kuru vari uzreiz atskrūvēt, un pārbaudīt vai tek degviela ārā - tiklīdz kā problēma parādās ar jaudu.) 1)Ja netek degviela no karburātora piltuves vai filtrā redzams, ka nav degvielas, tad Vainīga būs degvielas sistēma (karburātora adatiņa, pludiņš, sūknis, bākā nav ventilācija utt.) 2) ja degviela ir gan karburātorā, gan degvielas filtrā pie šīs problēmas, tad visticamāk vaina var būt elektronikā - spolē, svecē, (nepareizi noregulētā karburātorā), vai dzinējā, kāda mehāniska problēma. Visticamāk būs 1. problēma - degvielas sistēma.
Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?

Kruizers, 22.jūlijs 2021, 11:22
Janis96 22.07.21
RaimisD [22.07.21]: Jānis96 tas, ko nosauci ir pirmās lietas ar ,ko sākt. Bet motors bijis 3 servisos un tas noteikti ir darīts , gluži kā ar ieteikumu tīrīt karbūzi
Tas filtrs īsti nebūs otrādāk uzstādāms. Tā ir tāda kā manžete ar sietiņu kura iemaucas degvielas krancim ievada caurulītē uz kura maucas degvielas šļūtene. Tāda kā svilpīte, uzpirkstenis tipa.
daddy_j 22.07.21
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15


Šitas var būt iemesls, īpaši ja motors bijis pārkarsēts.

Man līdzīga vaina bija ar Volvo V40 - pa štrāsi nekas, iebrauc pilsētā aiziet ar 2 cilindriem. Atdziest, iet visi 4... baigi nomocījos, kamēr "ar bakstīšanas metodi" atradu, ka aizdedzes spole beigta (viņam 2 gab).

Arī šķiet spoli pārkarsēju, ar ieslēgtu kondiķi pusstundu vasarā pastāvēju...
Kruizers 22.07.21
RaimisD [22.07.21]: Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
Jā, tad viss atkal ir normāli. Sveci nomainīju
RaimisD 22.07.21
Moš filtriņš tīrs, bet otrādi uzlikts.
RaimisD 22.07.21
Jānis96 tas, ko nosauci ir pirmās lietas ar ,ko sākt. Bet motors bijis 3 servisos un tas noteikti ir darīts , gluži kā ar ieteikumu tīrīt karbūzi
Janis96 22.07.21
Pašam bija līdzīga situācija kas atrisinājās atkārtoti nomainot sezonas sākumā nomainīto sveci. Un tad arī... Aizejot uz veici pēc sveces, pārdevējs ar plašu žestu pasniegdams man to vienkārši nometa zemē jo izkrita no iepakojuma. Viņš to pacēla un ar smaidu pateica ka kam gan negadās. Uz atteikumu saņemt šādu sveci laipni piedāvāja atlaidi. Argumentēju, ka man loterija nav vajadzīga bet gan funkcionējoša svece un aizbraucu nopirkt citur. Nu visdrīzāk jau ka citam tomēr bija jāpiedalās tajā loterijā...bez atlaides :) Tā ka "jauna" svece arī var izrādīties ne jauna un ar defektu.
Janis96 22.07.21
RaimisD [22.07.21]: DsKs [15:32]: Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15

Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :):)) ja nebūs spoles vaina no manis visīts ;)
Labs! Es arī sākšu remontēties ar Tavu konsultāciju un ar cerībām uz visīti :)) Bet ja nopietni, tad Kruizeram vairāk jāpaeksperimentē arī vadoties no ieteikumiem un jāmēģina sazīmēt sakarības lai atrisinātu šo problēmu. Kaut vai ar to pašu korķa atvēršanu lai pārliecinātos ka problēma nav bākas elpošanā, utml. Jā, šim motoram sūkņa nav, bet vajadzētu pārbaudīt filtriņu kurš atrodas, ja nemaldos, tad no bākas pienākošās caurules un benzīnkrāna savienojošajā caurulītē. Ja tas ir daļēji nosprostots, tad varētu būt ka nokrītoties līmenim bākā caurplūde in nepietiekoša kad samazinās spiediens. It kā elementārs uzdevums priekš servisa... bet nu mazums ;)
RaimisD 22.07.21
Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
RaimisD 22.07.21
DsKs [22.07.21]: Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15

Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :)
:)) ja nebūs spoles vaina no manis visīts ;)
DsKs 22.07.21
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15


Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :)
RaimisD 22.07.21
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))
RaimisD 22.07.21
daddy_j [22.07.21]: 3.5niekam ar iekšējo bāku NAV degvielas sūkņa, bet gaisa filtrs ir sietiņš (lai zirnekļi motorā nelien) :) ... par karburatora tīrīšanu un bākas ventilāciju var būt taisnība, bet gan jau 3 servisos būtu iedomājušies...
Informācija vispārināta, uzskatu tas netraucē uztvert jēgu.
daddy_j 22.07.21
Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 12:26


3.5niekam ar iekšējo bāku NAV degvielas sūkņa, bet gaisa filtrs ir sietiņš (lai zirnekļi motorā nelien) :) ... par karburatora tīrīšanu un bākas ventilāciju var būt taisnība, bet gan jau 3 servisos būtu iedomājušies...
Kruizers 22.07.21
RaimisD [22.07.21]: Kruizers [11:22]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
Kā jau minēju. Motors ir bijus 3 servisos, lai novērstu attiecīgo problēmu... ir pūsts, skalots, mazgàts...
Kruizers 22.07.21
kkas [22.07.21]: Ko nozīmē, bet vēl ir līmenis? Ja viņš sāk ar degvielu raut gaisu, tad loģiski ka pie slodzes raustīsies.
Tas nozīmē, ka degviela vēl ir pietiekoši, lai nebūtu šādu problēmu
RaimisD 22.07.21
Kruizers [22.07.21]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?
Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
kkas 22.07.21
Ko nozīmē, bet vēl ir līmenis? Ja viņš sāk ar degvielu raut gaisu, tad loģiski ka pie slodzes raustīsies.
Kruizers 22.07.21
Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?
Trimmeris 22.07.21
copis [22.07.21]: Pazvani Latrex boats viņi arī tirgo impellerus...
Es tur vakar jau pasūtīju impelleri un blīvi. 13€ kopā ar omnivu

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs