RaimisD [07.05.22]: MADHAUSE [19:07]: Vakar saņēmu savu pēc pirmās apkopes un iebrauktajām h, 50eiras paņēma par pasākumu, tas Hondas centrā, motors 2.3Pirmā apkope, 50 eur
Mans saprast, bet
,,un iebrauktajām h,, ko nozīmē ? Viņi,,apkatku,, veica motoram ?
Aga!;D pa Gāti deva mizā!...te daudzkas jāsaprot no pus vārda!;)
...mīnēts taču ir tas pats kas mine...!
MADHAUSE [07.05.22]: Vakar saņēmu savu pēc pirmās apkopes un iebrauktajām h, 50eiras paņēma par pasākumu, tas Hondas centrā, motors 2.3
Pirmā apkope, 50 eur
Mans saprast, bet
,,un iebrauktajām h,, ko nozīmē ? Viņi,,apkatku,, veica motoram ?
RaimisD [06.05.22]: staut [3.mai]: Kungi,vai nav kāds kas apkopi Honda 2.3 motoram varētu veikt,vakar uz sekundēm 20 iemercās ūdeni.Auksts un nestrādājoša.Ja kādam problēmas ar automātiskajiem vārtiem, uzjautājat Staut. Goda vīrs, padomu neatteiks.
Vakar saņēmu savu pēc pirmās apkopes un iebrauktajām h, 50eiras paņēma par pasākumu, tas Hondas centrā, motors 2.3
staut [03.05.22]: Kungi,vai nav kāds kas apkopi Honda 2.3 motoram varētu veikt,vakar uz sekundēm 20 iemercās ūdeni.Auksts un nestrādājoša.
Ja kādam problēmas ar automātiskajiem vārtiem, uzjautājat Staut. Goda vīrs, padomu neatteiks.
der sup pumpji, un protams bravo, supiem cena no 70
Labdien. Vai kāds var ieteikt normālu gaisa pumpi, kuru varētu pievienot pie mašīnas piepīpētāja (12V) un uzpumpēt dulkan gumijas laivu? Paldies jau iepriekš!
Houston, 6.maijs 2022, 10:12
Tāda forša risinājuma par saprātīgu cenu nav (vismaz es neesmu atradis).
Var izmantot turbīnas pumpīšus, tipa
https://www.nocenotanoliktava.lv/veikals/turisms-un-atputa/turisma-aksesuari/electric-12v-pump-ht-303, bet jārēķinās, ka beigās tāpat, lai dabūtu normālu spiedienu ar kājas/rokas pumpi jāpadarbojas. Nezinu, vai ir diži ātrāk, kā no 0 ar rokas pumpi, bet kamēr pūšās, tikmēr var makšķeres saridāt un tā...
Ar virzuļu riepu pumpīšiem tipa
https://www.automotoshop.lv/index.php?route=product/product&product_id=29122 bezcerīgi, tiem ir šausmīgi maza ražība, un pēc 10-15 min jāslēdz ārā un jādzesē...lai gan pēc spiediena būtu OK
Labdien. Vai kāds var ieteikt normālu gaisa pumpi, kuru varētu pievienot pie mašīnas piepīpētāja (12V) un uzpumpēt dulkan gumijas laivu? Paldies jau iepriekš!
Houston, 6.maijs 2022, 10:12
BRAVO BST 12 vai BRAVO BST 12 BST
Padārgi, bet piepumpēs līdz vajadzīgajam spiedienam bez čakarēšanās.
Labdien. Vai kāds var ieteikt normālu gaisa pumpi, kuru varētu pievienot pie mašīnas piepīpētāja (12V) un uzpumpēt dulkan gumijas laivu? Paldies jau iepriekš!
Sveiki biedri. Jāpērk elektromotors laivai minn kota terova - jautājums - lai būtu viss komplekts, kas ir vajadzīgs? motors, drošinātājs, rozete, aķis, lādētājs, montāžas plāksne, motora kājas balsts(ram mount) - kas vēl?
Mans ieteikums ņemt mazo bendzīnieku 2.5-3.5 Zs!
"Ipaši nomas laivām.Tie motora kilogrami,tomēr,būtiski.Kad pašam motora vēl nebija,biju aizlienējis no čoma Honda 5Zs.Tā kā dzīvojāmies Latgalē vairākas dienas,motors ne mans,loģiski,ka vakarā skrūvējām nost,ej nu zini-kas un kā.No rīta atkal atpakaļ.Nu-likās smags.Baigais čakars staipīt no kalna lejā un atkal atpakaļ.Laikam 28 kg.Tad iegādājos 3.5 Tohatsu - 18 kg - cita lieta!Motorus karinājām pie lielā Progresa. +- ,starpība ātrumā gandrīz nekāda.Varbūt,tā Honda īsti labi negāja,jo ar to pašu laivu vēl ir braukts ar Tohatsu 5Zs 2T.Liekas,ka tas gāja labāk!Vēl,secinu (par 3.5)ar tādu laivu līdz galam "ručkā" tāpat nav vērts dot,ātrums nepiaug,tik motoram slodze.Cik atceros-kādi 11-12 km/h tā laiva gāja.Protams,ja pārsvarā doma makšķerēt lielās akvatorijās,jo vairāk Zs ,jo labāk.Bet,ja jāpārvietojas līdz 3 km,mazie ir OK.
RaimisD [03.05.22]: Teicu, ka nebūtiska starpība ir starp2,5 un 3.5 vai 5-6hp.
Bet ne 2.5 un 6hp
Jā, un 3.5 un 6hp divatā 330 bušenē ar tur tā starpība pa minimumu, glisē neizcelsies
Maariss [03.05.22]: nelietotaajs [13:47]: Vienīgi Tev jāizvērtē, vai ir nepieciešams 5hp. Var būt pietiek ar 2.5 hp, kas ir 2x vieglāks, bet ātruma starpība būs minimāla, ja brauksi ar īres laivām. Vienīgi ja kazanka. Tā ar 5hp iet ievērojami kabāk.Par minimālo ātruma starpību nepiekrītu. Man ir 6hp Suzuki, ko lietoju nomas laivām, kolēģim 2.5hp. Man atkarībā no laivas iet 16-20km/h. Pella ap 16km/h, Latrex 440 17km/h, kazanka ap 20km/h. Kolēģa 2.5hp 9-12km/h. Starpība ir ļoti jūtama. Ja vajag tikai velcei vai 5(6)hp motora svars nav pieņemams, tad 2.5hp ir ļoti labs motors. Ja svars ir pieņemams, tad viennozīmīgi 5hp.
Teicu, ka nebūtiska starpība ir starp2,5 un 3.5 vai 5-6hp.
Bet ne 2.5 un 6hp
nelietotaajs [03.05.22]: Vienīgi Tev jāizvērtē, vai ir nepieciešams 5hp. Var būt pietiek ar 2.5 hp, kas ir 2x vieglāks, bet ātruma starpība būs minimāla, ja brauksi ar īres laivām. Vienīgi ja kazanka. Tā ar 5hp iet ievērojami kabāk.
Par minimālo ātruma starpību nepiekrītu. Man ir 6hp Suzuki, ko lietoju nomas laivām, kolēģim 2.5hp. Man atkarībā no laivas iet 16-20km/h. Pella ap 16km/h, Latrex 440 17km/h, kazanka ap 20km/h. Kolēģa 2.5hp 9-12km/h. Starpība ir ļoti jūtama. Ja vajag tikai velcei vai 5(6)hp motora svars nav pieņemams, tad 2.5hp ir ļoti labs motors. Ja svars ir pieņemams, tad viennozīmīgi 5hp.
Bimbas [03.05.22]: Un kāpēc nav starpibas starp 2.5 un 3.5 hp?
Starpība ir skaitļos, kw.
Reālajā lietošanā starpība ir nebūtiska.
Piemēram yamaha 4-5 hp. Uz amberas 430 ieguvums ir pāris kmh.
Un kāpēc nav starpibas starp 2.5 un 3.5 hp?
Kurš no šiem klusāks un labāks yamaha, suzuki, tohatsu, mercury? 3.5-4hp
zaraza [03.05.22]: > Atkrīt čakarēšanās ar akumulatora lādēšanu un iespējamo izlādēšanos.
Toties elektro atkrīt miljons čakaru - degviela tāda vai šitāda, piedevas tādas un šitādas, eļļas, sveces, karburatora tīrīšana, ieziemošana, utt Kas var būt vienkāršāks - pieliec klemmes, iespraud kontaktā lādētāju un viss. Iespējamā izlādēšanās - nu, jāņem normāls aķis (man ar dziļās izlādes pietiek visai dienai) un jādomā ar galvu līdzi. Skaidrs, ka baigi lielus gabalus nenobrauksi, bet ar sīku pļurkšķi arī nebūs baigais kaifs, būs jāņem kaut kas lielāks, tas atkal maksā...
jurciks66, 3.maijs 2022, 17:55
elektromotora vienīgais objektīvais un izmērāmais pluss ir, ka to var lietot daudzos ūdeņos, kur iekšdedzes nedrīkst...
Viss pārējais tur ir sliktāk - svars, jauda, čakars, a kopējās izmaksas ir stipri līdzīgas (elektromotori, ja kas, tad arī diezgan regulāri plīst). Protams, salīdzināmi ir tikai salīdzināmi lielumi, respektīvi 30-55Lb elektromotori, ar mazākajiem 2-3.5HP iekšdedzniekiem, tālāk jau gan motoru svars, gan patēriņš ies uz augšu. Par mazo motoru apkopi, ieziemošanu utt., tad praksē to dara tikai pilnīgi pedanti, pārējie tupa rauj un brauc... Nu a nosprāgt jau var jebkas un jebkam...
Ar benzīna motoru bez bēdu!mauc kaut katru dienu!bij elektro,ja bieži brauc tā lādēšana un aķa staipīšana zb!tas ar to kam man lidz garažai 10metri...bet kā tiem kas dzīvo 5.stāvā un mašīna 2km no mājas!?
> Atkrīt čakarēšanās ar akumulatora lādēšanu un iespējamo izlādēšanos.
Toties elektro atkrīt miljons čakaru - degviela tāda vai šitāda, piedevas tādas un šitādas, eļļas, sveces, karburatora tīrīšana, ieziemošana, utt Kas var būt vienkāršāks - pieliec klemmes, iespraud kontaktā lādētāju un viss. Iespējamā izlādēšanās - nu, jāņem normāls aķis (man ar dziļās izlādes pietiek visai dienai) un jādomā ar galvu līdzi. Skaidrs, ka baigi lielus gabalus nenobrauksi, bet ar sīku pļurkšķi arī nebūs baigais kaifs, būs jāņem kaut kas lielāks, tas atkal maksā...
jurciks66, 3.maijs 2022, 17:55
elektromotora vienīgais objektīvais un izmērāmais pluss ir, ka to var lietot daudzos ūdeņos, kur iekšdedzes nedrīkst...
Viss pārējais tur ir sliktāk - svars, jauda, čakars, a kopējās izmaksas ir stipri līdzīgas (elektromotori, ja kas, tad arī diezgan regulāri plīst). Protams, salīdzināmi ir tikai salīdzināmi lielumi, respektīvi 30-55Lb elektromotori, ar mazākajiem 2-3.5HP iekšdedzniekiem, tālāk jau gan motoru svars, gan patēriņš ies uz augšu. Par mazo motoru apkopi, ieziemošanu utt., tad praksē to dara tikai pilnīgi pedanti, pārējie tupa rauj un brauc... Nu a nosprāgt jau var jebkas un jebkam...
jurciks66 [03.05.22]: > Atkrīt čakarēšanās ar akumulatora lādēšanu un iespējamo izlādēšanos.
Toties elektro atkrīt miljons čakaru - degviela tāda vai šitāda, piedevas tādas un šitādas, eļļas, sveces, karburatora tīrīšana, ieziemošana, utt Kas var būt vienkāršāks - pieliec klemmes, iespraud kontaktā lādētāju un viss. Iespējamā izlādēšanās - nu, jāņem normāls aķis (man ar dziļās izlādes pietiek visai dienai) un jādomā ar galvu līdzi. Skaidrs, ka baigi lielus gabalus nenobrauksi, bet ar sīku pļurkšķi arī nebūs baigais kaifs, būs jāņem kaut kas lielāks, tas atkal maksā...
Miljons čakara?! Da labi!
Nulle čakara! Man uz šo brīdi jau trešais motors 10 gadu laikā! Nekāda čakara. Pirms sezonas eļļu reduktorā nomainīt? Ar ieziemošanu vispar neesmu baigi aizrāvies, un pavasarī kā šķil tā iet! Karburatoru no trim motoriem vienam 1x tīriju un remkomplektu pats nomainīju. Par svecēm vispār neesmu ne kā dzirdējis!:) Nu ok. Divtaktniekam Stāvēja maisiņā līdzi pāris rezerves sveces. Tas arī viss!
Un ar 2.5hp ar pāris litriem var visu dienu rullēt un nebaidīties, ka atpakaļ būs jāairē!
Elektro tikai piemājas dīķim vai ezeram, kur iekšdedzes nav atļauts. Tāds man redzējums. Pirmais motors man bija elektro, tāpēc nav gluži bla bla bla...
> Atkrīt čakarēšanās ar akumulatora lādēšanu un iespējamo izlādēšanos.
Toties elektro atkrīt miljons čakaru - degviela tāda vai šitāda, piedevas tādas un šitādas, eļļas, sveces, karburatora tīrīšana, ieziemošana, utt Kas var būt vienkāršāks - pieliec klemmes, iespraud kontaktā lādētāju un viss. Iespējamā izlādēšanās - nu, jāņem normāls aķis (man ar dziļās izlādes pietiek visai dienai) un jādomā ar galvu līdzi. Skaidrs, ka baigi lielus gabalus nenobrauksi, bet ar sīku pļurkšķi arī nebūs baigais kaifs, būs jāņem kaut kas lielāks, tas atkal maksā...