banans [28.01.23]: IMIS777 [Vakar]: Man ipilotam stāv litija 80ah pa trīs copes reizēm nēesmu tukšu dabūjis. Max 60% izterēti. Tas uz enkura funkciju,un šur tur pāris metrus pavirzoties. Babītes ezerā braucot ar nelielu atrumu neizslēdzot visu copes dienu arī nēesmu tukšu vel nosēdinājis.Babītē labs prikols dabon līdaku uzsit uz enkura funkciju kun ķeselē laukā,pēc tam turpini virzīties. Enkurs dubļainais nav vairs vajadzīgs. Eho man p 9 mega stāv 20ah svina,bet vajag lielāku.Tas ar vienu uzlādi pa 3 copes reizēm neiztukšoji bateriju?Cik stundas katru reizi tad copēji?
Jā ar vienu uzlādi. Apmēram 7stundas vien cope. Ipilots Minkota powerdrive 55lbs 12.v
Es ar jau te agrāk rakstīju par savu 60 Ah litija aķi un i-pilotu. 3 copes reizes stabili enkura režīmā Daugavā, reizēm nedaudz pārbraucot. Copējot pa 5-8 h katru reizi.
IMIS777 [27.01.23]: Man ipilotam stāv litija 80ah pa trīs copes reizēm nēesmu tukšu dabūjis. Max 60% izterēti. Tas uz enkura funkciju,un šur tur pāris metrus pavirzoties. Babītes ezerā braucot ar nelielu atrumu neizslēdzot visu copes dienu arī nēesmu tukšu vel nosēdinājis.Babītē labs prikols dabon līdaku uzsit uz enkura funkciju un ķeselē laukā,pēc tam turpini virzīties. Enkurs dubļainais nav vairs vajadzīgs. Eho man humim 9 mega stāv 20ah svina,bet vajag lielāku.
Tas ar vienu uzlādi pa 3 copes reizēm neiztukšoji bateriju?Cik stundas katru reizi tad copēji?
IMIS777 [27.01.23]: banans [Vakar]: banans [25.jan]: Labdien.
Sakiet vai MotorGuide Xi3-55FW 54" 12V GPS un Garmin echomap 102sv uhd abus pieslēdzot pie viena litija 12V 100Ah akumulatora būtu pietiekoši copes dienai(10-12stundas)? Panoptix netiks izmantots…
Paldies!Paldies par atbildēm! Sapratu ka jāliek katru pie sava aķa.Iesakiet cik jaudīgu katram atsevišķi likt lai pietiek uz copes dienu 12-14stunām?
Paldies!Man ipilotam stāv litija 80ah pa trīs copes reizēm nēesmu tukšu dabūjis. Max 60% izterēti. Tas uz enkura funkciju,un šur tur pāris metrus pavirzoties. Babītes ezerā braucot ar nelielu atrumu neizslēdzot visu copes dienu arī nēesmu tukšu vel nosēdinājis.Babītē labs prikols dabon līdaku uzsit uz enkura funkciju un ķeselē laukā,pēc tam turpini virzīties. Enkurs dubļainais nav vairs vajadzīgs. Eho man humim 9 mega stāv 20ah svina,bet vajag lielāku.
Tas ar vienu uzlādi pa 3 copes reizēm neiztukšoji bateriju?Cik stundas katru reizi tad copēji?
Normalas Rietumeiropas valstis tak nevajag laivai registraciju un ari pasi ja nemaldos lidz padsmit hp. Tas pats ar piekabēm. Bet nu labi, mums te cita virtuve laikam, lieki diskutēt.
Ne BUSH ne Dulkan laivām, nemaz nerunājot par UA vai RU laivām tie apraksti nav tik nepārprotami, lai uz tiem balstītu likumus !!
Vēl tāls ceļš ejams :)
usis [27.01.23]: Ja auto numurs nokrīt un šasijas nr nolobijies, kurš ķerrai uz koplietošanas ceļa skatīsies mašīnas rūpnīcas aprakstu.
Ķerrai bez šasijas numura nevar dabut TA, ja par to nav atsevisks ieraksts tehniskaja pase. :)
Bet tas taču ir pavisam cits stāsts, mēs tak pa laivām
Ja auto numurs nokrīt un šasijas nr nolobijies, kurš ķerrai uz koplietošanas ceļa skatīsies mašīnas rūpnīcas aprakstu.
snitraM [27.01.23]: ja uz tranča šiltes norādīta pieļaujamā motora jauda virs 3.7 kW - tad automātiski tā kļūst par motorlaivu.
Ja tranča šiltē klasiski visi parametri nolobījušies.
Bet laivas aprakstā ražotājs atļauj kabināt motorus līdz 20hp.
Tad kā sanāk ?
usis [27.01.23]: Ja nejauši nokritusi, nereģistrēta airu laiva.
Nu vot man ar tā liekās. :)) šī laikam visprātīgākā atbilde, jo dzīvē visādi mēdz gadīties.
Gan uzražots, gan papīros ierakstīts, gan izpaudies krievos, gan trīs dēlus izaudzinājis... par GALVENOKAART sūtību pats štukoju, ne ko kāts raibais bet tālāk tikušais ierakstijis :)
Jon-Hill [27.01.23]: .. jo pēc analoga, tas, ka man IR krāns vēl nenozīmē, ka es galvenokārt esmu izvarotājs !!!
Ja esi uzražots krāna nēsātājs un valsts papīros tā ierakstic, krietni jāpapūlas alternatīvi izpausties.
.. jo pēc analoga, tas, ka man IR krāns vēl nenozīmē, ka es galvenokārt esmu izvarotājs !!!
Un tas, ka ir trancis, vēl nebūt neparedz, ka GALVENOKAART tiks izmantota ar dajebkādu motoru,, jo vairāk, ka ir stacionārie airi !!
Motorlaiva var tikt uzskatīta vienīgi laiva bez airiem,, attiecīgu izmēru !!!
Motorlaivas (ūdenssportam un izklaidei paredzēts atklāta tipa kuģošanas līdzeklis bez klāja un atsevišķām, no ūdens aizsargātām telpām cilvēkiem. Tas paredzēts braukšanai, galvenokārt izmantojot iekšdedzes dzinēju vai elektromotoru, kura jauda ir lielāka par 3,7 kW. Kuģošanas līdzekļa garums ir lielāks par 2,5 metriem);
Kā jau parasti, katrs var traktēt, kā grib !!!
Ko nozīmē - galvenokārt ???? VIens galvenokārt ar desmitnietu dragās es, atkal jau - galvenokārt ar 2,5 Hp !!
... :)
Ja nejauši nokritusi, nereģistrēta airu laiva.
Ok. Bet kuri ir tie noteikumi, kādos gadījumos laiva ir jāreģistrē, ja tu apgalvo, ka nav nrkāda sakara ar motoru. Es nekur tādus noteikumus nevaru atrast. Varbūt ieliksi kādu linku, citādi baigais bardaks, vieni saka tā, citi saka tā.
L200, 27.janvāris 2023, 17:18
Kas ir motorlaiva un kas ir airu laiva atstāts uz ražotājiem. Ko tie norāda dokumentos tā arī jārīkojas. Kā Dulkanā teica un to pašu traktē MP - ja uz tranča šiltes norādīta pieļaujamā motora jauda virs 3.7 kW - tad automātiski tā kļūst par motorlaivu.
L200 [27.01.23]: Ok. Bet kuri ir tie noteikumi, kādos gadījumos laiva ir jāreģistrē, ja tu apgalvo, ka nav nrkāda sakara ar motoru. Es nekur tādus noteikumus nevaru atrast. Varbūt ieliksi kādu linku, citādi baigais bardaks, vieni saka tā, citi saka tā.
Šeit regulāri uzpeld šis reģistrācijas jautājums.
Ir citēti likumi, likti linki.
Te ir zinoši vīri.
Īsumā.
Ja laivas doķos rakstīts ,,motorlaiva,, tā ir paļubasu jāreģistrē. Mīci pa ūdeņiem ar motoru vai bez, pofig.
Ja doķos rakstīts,, airu laiva" vari nereģistrēt. Brīva izvēle.
Bet ir pašvaldības, kas pieprasa arī airu laivu reģistrāciju.
Kaut kā tā.