
Izlīdzināt ir beztolks. Vecupeniekos laivas brauc ar purnu gaisā :)) aķis jāliek lai nemaisās pa kājām un var laivā normāli copēt
Drošinātāju Endura motoram man ieteica uzlikt Lietuvas MinnKota servisā, kad jau otri reizi sūtiju slēdžus. 55lb - 50A...
geex, 11.jūlijs 2024, 19:08
geex [11.jūl]: Drošinātāju Endura motoram man ieteica uzlikt Lietuvas MinnKota servisā, kad jau otri reizi sūtiju slēdžus. 55lb - 50A, jaudīgākiem vajag 60A. Es ar elektrību esmu biš uz jūs, cik sapratu, problēma tieši ar ampēriem, atsevišķās situācijās litijnieks spēj iedot vairāk kā vajag, tas tad arī tos slēdžus svilinot.Es šajā veltu vainu uz to, ka slēdzis neadekvāts uzkonstruēts. Viņi karst un kūst un tā ir ļoti dzirdēta problēma pat lietojot 'parastos' akumulatorus.
Ņemot vērā, ka svilst nost bāzes motori tikai braucot 5 gaņģī, voltāžai nav jābūt pie vainas. Amperāža gan krietni uzlez un ja vēl iemauc zālēs, vispār līkne debesīs.
MT9, 11.jūlijs 2024, 18:12
Davis-Di [16m]: Tāpēc tev arī nesvilst nost bez drošinātāja, jo citiem litijniekiem ja ir jaunas šūnas voltāža ir stipri virs 13V un motors bez pārslodzes vienkārši braucot sāk silt.Atsūti skrīnu. Tikai lai nav bilde pēc uzlādes, jo tad man arī ir 14V+. Un voltāža jau nemainās no slodzes, mainās ampēri un svilst tieši slodzē.
MT9, 11.jūlijs 2024, 18:03
Davis-Di [11.jūl]: Tāpēc tev arī nesvilst nost bez drošinātāja, jo citiem litijniekiem ja ir jaunas šūnas voltāža ir stipri virs 13V un motors bez pārslodzes vienkārši braucot sāk silt.Atsūti skrīnu. Tikai lai nav bilde pēc uzlādes, jo tad man arī ir 14V+. Un voltāža jau nemainās no slodzes, mainās ampēri un svilst tieši slodzē.
Nu, ja 12,8V ir vairāk, tad jā, man ir vairāk... :) Patiesībā voltāža svineniekam bija tieši tāda pat, vienkārši litijnieks to saglabā, bet svineniekam tā uz copes beigām nedaudz nokrītas.
MT9, 11.jūlijs 2024, 17:34
Davis-Di [11.jūl]: Davis-Di [13:55]: Cik tev voltāža aķim?Nu, ja 12,8V ir vairāk, tad jā, man ir vairāk... :) Patiesībā voltāža svineniekam bija tieši tāda pat, vienkārši litijnieks to saglabā, bet svineniekam tā uz copes beigām nedaudz nokrītas.
Vecupeniekos 55lbs svila nost arī.Voltāža kā visiem aķiem, varbūt par amperāžu biji domājis?
MT9, 11.jūlijs 2024, 16:17
Nē tieši par voltāžu. Jo litijniekiem ir vairāk par 12V.
Davis-Di [13:55]: Cik tev voltāža aķim?
Vecupeniekos 55lbs svila nost arī.Voltāža kā visiem aķiem, varbūt par amperāžu biji domājis?
MT9, 11.jūlijs 2024, 16:17
Davis-Di [11.jūl]: Cik tev voltāža aķim?Voltāža kā visiem aķiem, varbūt par amperāžu biji domājis?
Vecupeniekos 55lbs svila nost arī.
addd [11.jūl]: Līdzstrāvas elektriskam dzinējam, praktiski jebkuram, ja enkurs kādu iemeslu dēļ apstājas, tas nozīmē ka dzinējs nonāk īsslēguma režīmā. Tad tikai laika jautājums kas nodegs pirmais slēdzis, vadi vai dzinēja tinumi. Bez drošinātājiem Kungi braukāt piedodiet ir stulbi, it īpaši Jūsu seklajos ezeros.Manam motoram jābūt iebūvētam drošinātājam, jo bija situācija, kad zālē momentā nosprūda dzenskrūve, motors atslēdzās un vairākas sekundes nedarbojās (kā daudzas elektroierīces, aprīkotas ar drošinātāju, pārkaršanas laikā), tomēr pēc dažām sekundēm atkal sāka strādāt it kā nekas nebūtu noticis. Pēc šī notikuma pagājuši jau pāris gadi.
Nezinu kā Traxxis, bet Endurai deg nost slēdži. Drošinātājs teorētisks glābiņš. Var jau nelikt, un 99% neliek, bet ja slēdzis nodeg tālākajā punktā, var būt diezgan nepatīkami.
Tepat forumā nesen tika apspriesti automātiskie drošinātāji.
geex, 11.jūlijs 2024, 12:48
Lietoju Minn Kota ENDURA MAX 55, viss štokos bez drošinātāja gan ar svina aķiem, gan ar litija dzelzs fosfāta. Par mazākiem motoriem gan esmu dzirdējis info, ka tie svilst nost braucot maksimālā jaudā ar litijnieku.
MT9, 11.jūlijs 2024, 13:14