atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Jurik 27.jūl
brivkalns [27.jūl]: Vajadzīgs dakteris Honda 2,3 SCHU motorītim! Pilnīgi pamatotas aizdomas uz karburatoru, stulbs neesmu, no virsas papētīju, labāk samaksāju tam, kas zina un var pareizi izdarīt. Vēlams Kurzemē, Rīgā 100% iekšā nelienu... Iemetiet kādu tel.nr...
100% jāgriežas pie oficiālā Honda dīlera Eiropā un jāprasa lai sūta uz Kurzemi meistaru 2.3hp motoram karburātoru tīrīt.
brivkalns 27.jūl
Vajadzīgs dakteris Honda 2,3 SCHU motorītim! Pilnīgi pamatotas aizdomas uz karburatoru, stulbs neesmu, no virsas papētīju, labāk samaksāju tam, kas zina un var pareizi izdarīt. Vēlams Kurzemē, Rīgā 100% iekšā nelienu... Iemetiet kādu tel.nr...
Jurik 26.jūl
Laiva kam vispār nav dibena ir vairāk peldriņkis (airi un /vai mazs elektromotorīts). Vienmēr atradīsies kads kas stāstīs, ka viņam ufimku 5hp izceļ glisē un tā iet ātrāk par Ivara Bērziņa MilPro ar 30hp, bet tajā polēmikā nevajag ielaisties pat piektdienās.
Jurik 26.jūl
Mana necilā artava tēmā. 1.dalījums ir plakana vai ķīļveida. Var būt plakana ar cietu (alu /finieris) vai aerodeck vai dēlīšu. Plakanu vienmēr būs vieglāk izcelt glisē, bet grūtak novaldīt kursā un cietāk lēkāt pa viļņiem un vilnīšiem. Ķīļa dibens savukārt dod komfortu un stabilu kursu, bet lielāku ūdens pretestību. Tas cik grīda mīksta vai cieta ir tikai nākamais faktors aiz šī nevis pirmais. Jo cietāka- jo mazāka pretestība. V veida aerodeck ir stingrāks kā vnk piepūšams ķīlis zem finiera, bet mīkstaks kā rib. Piepūšama grīda arī ir cietāka. Vēl ir ta, ka piepūšamas grīdas laiva (t.s. zemspiediena) kopsvara ir vieglāka, bet transportēšanā (nešanā) smagāka. Cietā grīda nāk atsevišķā pakā līdz ar to svars sadalās 2 daļās.
Ar to piepūšamo grīdu liekas sanāca mazāka iegrime ar, svars. Tur iekšā ir ribas, kas piedot cietibu un var stāvēt kājas. Par iegrimi it kā neloģiski, bet tas vērojot 2 vienādu parametru laivas uz ūdens. Ātrāk uzrauj glisē. No būtiskiem - ir kājas augstāk, saplēst ar viegli. Piepūst darba kārtība būs 2reiz ātrāk kā ar cieto, īpaši rudeni.
Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Kapēc vispār tāda, piedodiet-fuiņa, tiek ražota ??
Cena??, negribas ticēt, ka izgriezt pāris finierus ir dārgāk, kā uzražot piepūšamo grīdu !!

Jon-Hill, 25.jūlijs 2024, 18:30
RaimisD 25.jūl
Jon-Hill [25.jūl]: es par copes laivām ! :)
Es arī. Man Latgalē jāstiepj no un uz pamatīgā kalnā+ grabažniekā jābāž. Zem 3m ņemt negribu. Arī apsveru domu par laivu ar piepūšamo grīdu.

Tādā protams džerkot nevarēs, bet ar vieglo kātu pamētāt ok.

Svars, gabarīti citreiz ir svarīgāki faktori par komfortu.
Jon-Hill 25.jūl
.. vai tā hipolona desantnieku laivele, kur vieta tikai diversantam ar pāris kg trotila, es par copes laivām ! :)
Jon-Hill 25.jūl
.. nē, nu nav jautājums par tiem diviem entuziastiem, kam laiviņa 1,8 metri un stiepj uz kupra līdz nekurienes vidum, jo izaicinājums !!
Kamdēļ 3.3 metriem dēļu klājs ?? !!
RaimisD 25.jūl
Jon-Hill [25.jūl]: Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Svars
Jon-Hill 25.jūl
Kāds vispār redz kādu plusu laivai ar zemspiediena , atsevišķo dēļu klāja, vai vispār bez klāja grīdu ???
Kapēc vispār tāda, piedodiet-fuiņa, tiek ražota ??
Cena??, negribas ticēt, ka izgriezt pāris finierus ir dārgāk, kā uzražot piepūšamo grīdu !!
Ir jau pavecs ipilot powerdrive, pēdējā laikā sācis grozīties biežāk kā nepieciešams, domāju nokalibrēšu. Noskatijos youtube kā kalibrēt, sāku meklēt pultī šo funkciju, bet man nav funkcijas kalibrēšana. Tā var būt, varbūt jāspiež default settings un pēc tam parādīsies kalibrēšanas funkcija ?
RaimisD 25.jūl
addd [25.jūl]: Drīzāk jau degviela tika caur degvielas sūkni karterī. Membrānā caurums. Nomaini eļļu un brauc vesels, protams sūkni ar jālabo.
Cieņā.
Tieši tā.
Vari to elementāri pārbaudīt. Noskrūvē sūkni, pievadus atstāj. Uzdzen spiedienu un paskaties vai sūkņa galā gar to stieni tek degviela.
addd 25.jūl
Sveiki.
Notika šaize ar motoru, precīzāk Mercury 9.9 4t.
Šorīt pēc 2 nedēļu stāvēšanas neizdevās palaist motoru, sapratu, ka karteris pilns līdz malām jo izraujot ščupu gāzās ārā eļļa/ benzīns.
Iepriekšējo reizi beidzot braukt viss bija ok, leca ar pirmo utt.

Jautājums. vai iespējams, ka to degvielu tur sadzīna stāvot caur karburatoru ar spiedienu no ārējās bākas? Jo bāka visu laiku bija pievienota, iespējams karstumā baigais spiediens bija?

Vai pietiktu ar eļļas maiņu un turpmāk neatstāt pievienotu bāku, vai tur kāda cita dziļāka problēma un jāmeklē meistars?

Sorry ja stulbs jautājums, neesmu zinošs motoros pārāk.

Paldies jau iepriekšs

gaca124, 25.jūlijs 2024, 10:48


Sveiks!

Drīzāk jau degviela tika caur degvielas sūkni karterī. Membrānā caurums. Nomaini eļļu un brauc vesels, protams sūkni ar jālabo.
Cieņā.
Headhunter 25.jūl
Nu vismaz man google maps skaidri parāda,ka ar jahtklubu nav nekāda sakara.
Nelietotājs runā par īsto vietu.Par muņikiem nezinu teikt,bet veči tur laivas ielaiž.Droši jau, ka jārēķinās ar sodu iespējamību,jo nedrīkst aizmirst kur dzīvojam...:)

snipiens, 25.jūlijs 2024, 10:17

Starp citu ir vēl viens jahtklubs - Latvijas jahta AS, tur kādreiz par piečuku varēja slipa pieeju un stāvvietu mašīnai sarunāt. Neesmu gan tur pāris gadus bijis, varbūt kas mainījies....
gaca124 25.jūl
Sveiki.
Notika šaize ar motoru, precīzāk Mercury 9.9 4t.
Šorīt pēc 2 nedēļu stāvēšanas neizdevās palaist motoru, sapratu, ka karteris pilns līdz malām jo izraujot ščupu gāzās ārā eļļa/ benzīns.
Iepriekšējo reizi beidzot braukt viss bija ok, leca ar pirmo utt.

Jautājums. vai iespējams, ka to degvielu tur sadzīna stāvot caur karburatoru ar spiedienu no ārējās bākas? Jo bāka visu laiku bija pievienota, iespējams karstumā baigais spiediens bija?

Vai pietiktu ar eļļas maiņu un turpmāk neatstāt pievienotu bāku, vai tur kāda cita dziļāka problēma un jāmeklē meistars?

Sorry ja stulbs jautājums, neesmu zinošs motoros pārāk.

Paldies jau iepriekšs
snipiens 25.jūl
Nu vismaz man google maps skaidri parāda,ka ar jahtklubu nav nekāda sakara.
Nelietotājs runā par īsto vietu.Par muņikiem nezinu teikt,bet veči tur laivas ielaiž.Droši jau, ka jārēķinās ar sodu iespējamību,jo nedrīkst aizmirst kur dzīvojam...:)
daddy_j 25.jūl
Runā, ka pašvaldībniekiem darba laiks 8-17... :)
Headhunter 25.jūl
Bet tur pat blakus uz tilta pusi ir pļava un normāla laivu ielaišanas vieta starp niedrēm. To daudzi izmanto.

nelietotaajs, 24.jūlijs 2024, 15:27[/quote]

Neesmu pārliecināts, bet man liekas, ka tur kaut kāda zaļā zona un pašvaldībnieki tur varētu šad un tad uzrīkot budžeta papildināšanas akciju..... Bet tas nav 100% info, tikai tirgū dzirdēta bauma...
ZobensArnis [24.jūl]: te ielaist laivu var tikkai tie kuri īrē vietu angārā laivas glabāšanai

Pie tilta pār Buļļupi,pa labi uz Daugavas pusi...veči ielaižas uz šaru un paliela stāvvieta.
Koordinātes no googlemaps vai kā tur pareizi.:)

57.038486, 24.039858

snipiens, 17.jūlijs 2024, 18:27
Jā Tu domā to jahtklubu, tad jā, tur no malas laivu ielaist nevar. Bet tur pat blakus uz tilta pusi ir pļava un normāla laivu ielaišanas vieta starp niedrēm. To daudzi izmanto.
te ielaist laivu var tikkai tie kuri īrē vietu angārā laivas glabāšanai

Pie tilta pār Buļļupi,pa labi uz Daugavas pusi...veči ielaižas uz šaru un paliela stāvvieta.
Koordinātes no googlemaps vai kā tur pareizi.:)

57.038486, 24.039858

snipiens, 17.jūlijs 2024, 18:27

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs