multiplikators [8.dec]: Man pirms ipilota bija šādi. Neko čakars jau ir, bet manevrēt gana ok. bija
gūgletubē ir apskatāmi kiti ar ko parasto motoru pārtaisa par neparasto. Tirgo jau usā. Ražošana cik sapratu kaut kur Dienvidamerikā. Ņemot vērā kādas zemūdenes viņi taisa:) - tā lieta varētu būt laba un samērā lēta.
Man pirms ipilota bija šādi. Neko čakars jau ir, bet manevrēt gana ok. bija
svens76 [8.dec]: Jurik [7m]: Čuvaks pozu ieņēmis tadu, ka tur ātrums izskatās lielāks kā doks ar saviem 150hp taisa. Nevajadzēja keponu otradi griezt - redzētu vismaz ka dūņās iekšā braucnu uz 80+ km h tur ne tikai pizda motoram būtu tajā skicē:)))
Gatis Šļūka varētu gadu zīmēt iespējamos attistibas scenārijus un vēl nebutu resursu izsmēlis:)
Jurik [8.dec]: Čuvaks pozu ieņēmis tadu, ka tur ātrums izskatās lielāks kā doks ar saviem 150hp taisa. Nevajadzēja keponu otradi griezt - redzētu vismaz ka dūņās iekšā brauc
nu uz 80+ km h tur ne tikai pizda motoram būtu tajā skicē:)))
Čuvaks pozu ieņēmis tadu, ka tur ātrums izskatās lielāks kā doks ar saviem 150hp taisa. Nevajadzēja keponu otradi griezt - redzētu vismaz ka dūņās iekšā brauc
RaimisD [8.dec]: Jurik [Vakar]: boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādiIzskatās, ka bez vizualizācijas neiztikt:)))
Apmest otrādi, ģeniāli !
Ja sagribās braukt normāli, tad pārmet atpakaļ, cik tur tā darba, pāris skrūves.
Pats zini kā fiksējas motora kāja. Augstāk, zemāk, pluss, mīnuss tramvaja pietura.
Cik tur vajag, lai pret laivas purnu aplauzt skrūvi.
Tie ir mani teorētiskie spriedelējumi. Dariet, kā vēlaties.
Labāk vienu reizi pamēģināt un sačakarēties, nekā visu mūžu mocīties pārdomās.
te pēc skices pāris metri un motoram pizdaaa:)))
Jurik [7.dec]: boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādi
Izskatās, ka bez vizualizācijas neiztikt:)))
Apmest otrādi, ģeniāli !
Ja sagribās braukt normāli, tad pārmet atpakaļ, cik tur tā darba, pāris skrūves.
Pats zini kā fiksējas motora kāja. Augstāk, zemāk, pluss, mīnuss tramvaja pietura.
Cik tur vajag, lai pret laivas purnu aplauzt skrūvi.
Tie ir mani teorētiskie spriedelējumi. Dariet, kā vēlaties.
Labāk vienu reizi pamēģināt un sačakarēties, nekā visu mūžu mocīties pārdomās.
svens76 [7.dec]: ..nu nākamsezon mož paeksperimentēs ja slinkums nebūs
A likās, ka Tev meškerēt patīk nevis dronus lidināt:)
RaimisD [7.dec]: svens76 [Vakar]: 19 solis pagaidām šķiet optimāls.PALa džeki ņem pulēto ņeržu līdz pat 21jam solim, bet viņiem tie ūdens plašumi ir citi.
Rēķinies, ka zaudēsi uzrāvienā.
nu nākamsezon mož paeksperimentēs ja slinkums nebūs
Ja motoru noliek priekšgalā un negrib ar reversa ātrumiem braukāt, var apgriezt rokturi otrādi, ja ir tāda iespēja, vai tas viss vispār vajadzīgs, hvz…
Raimi - nu laiva man maza - 2.85…ja izvelk rokturi, no vidus varu mierīgi aizsniegt, bet zāļainā vietā tomēr pat sagāžot leņķī, daļa motors paliek ūdenī!
Priekšpusē borta augstums 50cm, ja cope počos, seklā vietā, tad var paraut motoru slīpi un ātri ar airiem uzraut! Principā, jo vairāk plakandibenei svars priekšā, jo gludāka gaita, bet tas viss tā, varbūt kādreiz pamēģināšu!:D …vasarā, kad nav nepieciešami ilgāki pārbraucieni!
Ideāli, ja aķis vidū, bet diemžēl tas vada pagarinājums pamatīgi noēd aķi, teiktu, pat jūtami!
Par to motora leņķi arī tur figu sapratīsi…ja no taisnas pozīcijas sagāž pa 2 robiem slīpi, dzenskruve sāk šļakstīt ūdeni, tad teorētiski Ir jānolaiž zemāk pats motors…mums tur Engurē ir viens frukts, kam motora slīpums mēmākais, sajūta, ka dzenskrūve virs ūdens atrodas, skan viss ezers…:D, kad viņš brauc!
:D
RaimisD [7.dec]: Jurik, neesi domājis, kāpēc ipiloti grozās pa 360° :)
Esi redzējis, ka elektromotoriem boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādi un to pašu skruvi tai at šķirbā ieskrūvēt apakaļ. Ir cilvēki, kam nepatīk ka aizmugurē rokturs kursa virzienā un kam liekas ērtāk likt to ieslipi. Viņiem ņemtne sanāk lielāka, jo jāizurbj vesels viens jauns 5mm caurums kātā.
Atkal mēģini raķešzinātni pārnest uz pagalam vienkāršām lietām:)
Jurik, neesi domājis, kāpēc ipiloti grozās pa 360° :)
RaimisD [6.dec]: Jurik [Vakar]: Vispābā es jautājuma loģiku saprotu, jo ratus pa smiltīm vilkt ir vieglāk kā stumt.Piekrītu, vieglāk vilkt kā stumt.
A, ja bišķi vilnītis.
Vieta kur sēdēt. Sprandu neizmežģīsi ? :)
Vēl laivas izsvarojums . Vai nesanāk tā pati stumšana. Elektriskajam tās jaudiņas cik ir, tik ir.
Jurik !
Paskaties uz dzenskrūvi un redzēsi ,ka tā nav simetriska. Un optimāli rotēt ir pareizajā virzienā.
Uzbrauksi sēklim, skrūvi sapisīsi pirmo. A tā, kad korpuss sāk ķerties ,var paspēt motoru izraut.
Vēl zāles. Ja normālā stāvoklī skrūvei zāles noslīd, tad ačgārnajā variantā tu tās salasīsi .
Un vēl tas, ko iepriekš teicu- izsvarojums, ērtums.
svens76 [6.dec]: 19 solis pagaidām šķiet optimāls.
PALa džeki ņem pulēto ņeržu līdz pat 21jam solim, bet viņiem tie ūdens plašumi ir citi.
Rēķinies, ka zaudēsi uzrāvienā.
RaimisD [6.dec]: 90,86 uz ūdens afigenijs ātrums. Un vēl tev nam miera :)))
Nē, nu resurs ir, bazara nav.