Jaunais 2,5 Hondas motors ar gaisa dzesi un centrbēdzes sazobi gan nepatīk .Ar veco ūdeņņieku gan klusāk gan nav tā stulbā gāze rokturī.Esu jau daudzus gadus velcējis un starpību izbaudījis.Mīļajai Divniecei jau ir 11 gadi un bez problēmām šur tur kāda plastmasīte ir nolūzusi ,bet tas kopainu nemaina.Šosezon būs jānomaina vārstu vāka blīvīte maķenīt sulo.Remonts 2 ls 30 sant.
gintsgg Ar 5 hp - nekur nepacelsiec kaut liksi pie serfinga deela.Es saprotu pirmais motors ir lolots un paarsteigumiem ,bagaats-ja Tu prasiji padaliities ar pieredzi Luudzu -saku ,ka 5 Hp ir optimaals ,kaut paslaik gribeetu vismaz divus 5Hp ar ko velceet un 20-25 Hp ar ko paarskriet-jo es paarsvaraa darbojos pa Liktenupi un lieliem uudeniem (cik jau mums te vinu ir) tapeec 5 Hp manliekas ir zelta viduscels-katram savs viedoklis bet man ir pieredze un tapeec taads texts.
Piedodiet, es par šito nediskutēšu:)))
Spiningoju , bet vairāk patīk velcēt .
Guntarskl , es visu šo diskusiju izlasīju no sākuma līdz pēdējām komentāram , nevelna te nav diskutēts par to , kapēc 4 zs ir labāks par 2.5 .
Man ir gan 5 zs Honda gan 2 zs mīļāka un velcei pateicīgāka ir 2 zs Lietošānā arī naf tik smaga kā 5 zs
/diviniece ir vecā izpildījuma ar pilnu ūdens dzesi/ātruma ziņā abus liekot uz Pellu starpība ir no 2-3,5 km/h Ar divnieces vienu bāku 1 L velcēju visu dienu.Nepatīk ka 5 zs ir tik liela svara starpība ar divnieci.Un tā nevajadzīgā lieta kā autonomā 10 l bāka .Arī velcei min ātrums pieciniecei ir par lielu/daunrīgerim/ jāmaina skruve uz citu kāpi u.t.t
Gints, Tu līdakas spiningo?
Kapēc lielāku , kādas priekšrocības ? Man līdz šim ir bijis tikai elekromotors , tapēc benzīna dzinējos neko daudz nezinu , vai tad ar 2.5 priekš copes nepietiek ? Braukt ar ūdens slēpēm , vai nesties ar 100 km/h , man tas nebūs vajadzīgs . Tapēc es arī uzdodu šeit jautājumus jo pats neko daudz nezinu un motoru negribu nopirkt vienai dienai . Es tā domāju ka tas būs pirmais un pēdējais motors manā mūžā , tapēc gribu labu .
Piekrītu 100% par 4, vai 5zs motoru. Daudz reiz par to jau diskutēts, un neviens Tev nepateiks ka 2,5 ir labāka izvēle par piemēram 4zs.
Vis.
gintsgg Man jau liekaas ,ka nevajag nemt 2,5 zirgi -ja vari iespringt nem uzreizs lielaaku- liidz 5 zirgi , ar nedaudz tetefona zvaniem un pazinaam -es braalenam sagaadaaju Yamaha 4 hp pa --apm laikam 599 Ls
Es atradu šito
Kompakts Df 2.5 — ne tikai vismazākais 4 taktu dzinējs modeļu Suzuki rindā, bet arī pats vieglākais piekarināmais motors savā klasē. Iebūvētā tvertne benzīnam, kapacitātei 1 litru, kurš pietiek vairāk kā uz vienu darba stundu uz pilna gaitu slēdzot. Motora ātrums regulējas ar pagriezienu kloķa palīdzību, kas ir novietots uz grozīkļa.
par 480 Ls
laikām neko lētāk neatradīšu , vai varbūt tomēr vēl var atrast arī lētāk ?
Gint, tad kādu naudu tu esi ar mieru maksāt par motoru, jo domāju ka LV arī var dabūt par kādu 40 Ls dārgāk. Ja ieskaita ceļa izdevumus, tad nekas jau daudz nav!
gintsgg. Jau 4 gadu velceeju ar Ebay pirkto Hondu 4,5 zirgi(usa variants) nav bijis probleemu -iznemot 1 reiz ielietu zupu ne Statoilaa vai Nestee. Svece ciet -ieskruuveeju jaunu(kas bija liidzi) un OK.Ellas no Motul un viss kaartiibaa..
Laikām jau doma par Suzuki ir pareiza , būs pie tā arī jāpaliek , citādi nopirkšu eij nu sazin ko un pats nezināšu kur pēctam bāzt .
gintsgg
pirmo sezonu jau nobraucu ar 2,6zs. kad uzsilst, sāk lēkāt apgriezieni. par 6kg smagaks nekā citi šis klases motorīši. vienigais labums ir, ūdensdzesēšana
gintsgg
Tāpēc ka kitajozu un lēts. Man 2 paziņām bija un abi nešpetni lamājās.
Tad labāk ņem TOHATSU arī salīdzinoši lēts,bet man jau 3 sezonas nokalpojis(pirku mazlietotu).
Dzirdēts ir , man liekās ka japāņu ražojums , tikai nav dzirdētas nekādas atsauksmes .
Šitas nosaukums nav dzirdēts ož pēc vienreizējā ķitajozu ražojuma.
PARSUN tas ir ļoti liels GOVNO.