c360 ir drenāža, ja braucot priekša augšā, tad parauj tik vārstu un ūdens lielāka daļa iztek ārā. Maini laivu, būt lētāk :D
Vēl vienkāršāks ir rokas(ne elektriskais) bilžu sūknis. Pieskrūvē pie tranča, un ik pa brīdim papumpē. Ļoti jaudīgs un parocīgs.
Sapīsies vados un noslīksi glābjot savus smilšu maisus :))))
Evians, nevajag sarežģīt. Jebkurā Somijas laivu bodē nopērc bilžu sūkni, neko daudz viņi nemaksā. Akvārijam nav ne tie diametri, ne tā jauda, un vēl pārveidotāju...PZĢ
:)
man ir fiicha vienu akvaarija pumpi paarveidot par laivas cherpaku, vajag pumja nonjemt fitru, un udens izteces vietaa shljauku, un taa kaa tas straadaa uz 220v bet parveidojas ar paarveidotaaju uz 6v , tad uz parastu mazo akjiiti arii darbinaashu:)
Bet pumpis ta būs divrocīgais, ka ta sūknēsi?:))))))
orests
un vēl piedevām fantomene!
:)))
un pa laikam turot vienaa rokaa ruchku un ar otru cherpiit araa uudeni, nav joka lieta ar taadu mazu laiveli vizinaaties taa pat kaa riigas juuras liicii djorgaa! bet man poo:) laivu nemainiishu:) pagaajshgad djorgaa ar to jonsooniiti ar kuru laivu nevareeju savaldiit, tik pa veejam! pret vilni ganriiz no laivas izmeta, tagad ar 10 un smiltiim galaa iet cauri vilnjiem tikai udens pumpis mozh buus jaanopeerk:)
Lasu un smejos...forša laiva,ja jāvedā līdz divi smilšumaisi.
ne shad tad uz ezera stundas laikaa gjorga ar nenormaalu veeju un vilnjiem un lietus gaazeem, un lai tiktu uz kaadas salinjas ir jamauc aatri, vai ja nee atri jaamauc maajaas, tie tev nav metri bet kilometri, un gadiijies djorgaa mochiit uz pillu klapi 20km liidz maajaam:)
Guntars, piekrītu ;)) mēs neesam extrēmisti.
Evians, ta pa kādu upi tu brauc, ka šļakatas mauc sejā, vai arī ar kārtīgu ātrumu????
ah un man tagad ir speciaals ekipeejums prieksh sapuvushaa mazaa jaudiigaa monstra- kad baigaa gjorga ar veeju un lietu un viljnjiem, man ir savs risinaajums, lai shkeljot viljnus un un klietus pilles acis nebojaatu- NIKE BAUER hokeja kaska zilaa kraasaa ar aizargstiklinju:D efektiifi ticiet man:)))
vispaar esu extreemists dziivee:) shad tad ar copeneem vizinos pa savu mega ezeru, un sanaak pat iemest tik paaris reizes spini! velceet besi jau, jo tad jaanjem daudz alinji, un kad raapies laukaa shat tad tad ir paalis konkreets jo bez alinjiem panjemaas arii kas stipraaks! :))) somijaa var ar laivu braukt liidz 1 promillei, bet poliisi tur nau nekad redzeeti:) vispaar viss ciems kad brauc velceet vai shipnjot, atbraucot dazhi pat nevar no laivas raapus iraapot! kaada skaista dziive:)
V.S.O.P. interesanta Tev teorija:)
Vis, mūsu diskusija nevienu neinteresē...
ko paartaisiiju laivai, ta ir aizmugure kur stiprinaas motoors, no divaam puseem saskruveeti biezi finieri, jo man patiik iedod ruchaa, bet miislis bija ka laiveli nesadala gabalos! viennoziimiigi 2taktnieki ieliek 4taktniekiem! man poo taa elja cik rij lai rij, bet ja sachakareejas kautkas tad pats var salabot, ko nevar ar chetrtaktniekiem, jaaved uz servisu ja grib lai motoors funkcioneetu pareizi! un 2nieki ieliek jaudaa un atruumaa tiem klusajiem modernajiem!
evians, maini laivu nevis motoru. Man krabis ar 3 hp, vēl nekad nav iesprūdis pret vēju un viļņiem, kas ir Rīgas HES, ir bijis, ka ieduros vilni tā, ka slapš līdz ausīm.
es gāzēju ar 3 zs 2taktnieku yamaha, sajaucu 95 ar eļļu 1:100 tas ir ar litru uz eļlas uz 100 degvielas, un tērē ap 1 l pilnā ručkā stundā. (ap 10 km var nogāzt ja nav liels pretvējs un pilna laiva) jā eļļas pleķītis (neliels) paliek pēc motora pielaišanas pirmo reizi, pēc tam vair nav. Toties es varu mētāt pa bagāžnieku to motoru kā vēlos, man nav jāiespringst uz to, lai eļļa kaut kur neiztecētu utml.
manai salaapiitai laivai peec dokjiem var likt max 4hp, visu laiku vizinaajos ar 4.5hp jonsoonu sea horse 2 taktnieku, kad baigie vilnji un veejsh nebija iespeejams laivu notureet pret vilni un veeju!
shopavasar man ir 10hp merkuurijs 2 taktnieks, uz taas pashas laivas, kautgan laiva neparedz tik lielu motooru!
tagad iet lopaa, cauri veejiem un vilnjiem, liekas ka ar to mazo laiveli braucu ka ar uudens moci!
tikai priekshaa man ir 2 smilshu maisi ap 50kg kopeejaa svaraa, jo bez tiem laiva glisee ar pakalju un purns gaisa!
ja iedod pilnu ruchku uz mieriiga uudenja, iet lopiski, skanja ar lopiska:)
Rudenī, kad ilgstoši velcē, degvielas patēriņš ir niecīgs un aukstā laikā motors nespēj sevi sasildīt pat ar termostata palīdzību, tad aukstu motoru var dabūt mierā. Siltam/karstam motoram tas netiek novērots. Min un iet.