Motors netika transportēts, visu laiku uz laivas stāv virsū. Bet tas parādījās pēc ilgstošas braukšanas uz maziem apgriezieniem.
uldens2 taisniba. Ūdens karbī nevar tikt. Ir vainu pluds ieķeries vai nu trasportējot eļļa tiek cilindrā. Man tā bija gadījies.
andzus vienkarsi pludins iekeras karburatoram.Ja tagad iet tad nenem galva.
Kaut kas līdzīgs bija, kad ūdens tiek karburātorā. Izskrūvē karburatoram degvielas noliešanas skrūvi, iztecini visu karburātora saturu un būs viss kārtībā.
Braucu uz velci ar piecinieku Suzuku, ilgu laiku uz maziem apgriezieniem, te pēkšņi motorīts sāk tā kā rīstīties, tā kā klepot, un noslāpst. paskatos, uz ūdens virsmas bendža , johaidī, no karburatora kur nāk tā atplūdes trubiņa, pa trubiņu sit bendžu laukā. rīstās , rīstās, neiet. tad nodevu uz pilnu ručku kādu kilometru, aizgāja bez problēmām, it kā nekas nebūtu bijis. pēc tam braucu, viss oki, diez kas par lietu bija? Varbūt sūdīgs bendža bija trāpījies? varbūt pieciniekam nepatīk ka vairākas stundas bļur bļur bļur bubina?
ja,godīgi - neko sliktu par outlandu nevaru teikt (versija ar ALU grīdu). Ja nu vienīgi soli fiksētie, nevar pārbīdīt.
Šobrīd var konkurēt, jo Salmo 40% nometis, ja salīdzina vienāda garuma laiviņas, tad Outland kaut kā vieglāka, iespējams dēļ grīdas (ALU), un mugursienas (kompozīts).
Un visādi citrādi arī simpātiskas tās laiviņas (neko sliktu nedomājot par vietējiem)
ar ko outland ir labāks par vietējiem?
Es arī pamēģināju to piepūšamo grīdu un nepatika, jo:
- ļoti jāuzmanās ar asiem priekšmetiem;
- parasto plastmasas grīdu tur neieliksi, lai nebūtu kustība;
- kājās stāvot tomēr arī nejutos tik stabili kā uz cietās grīdas.
Nu sveikiņi.
Gribējās uzzināt kaut ko par Salmo tirgotajām Outland laivām. Veikalā sakarīgi izstāstija- kas, ko, kā... un baigi labās...cena arī nopietni nomesta ražotājs nopietns , labāks par vietrējiem ražojumiem (Bush, Dulcan) utt, bet meklējot interneetā ārzemju lapās tā arī neko atrast neizdevās-vai nu preču zīme tur cita, vai kā?
PS. Izvēle par labu Outland nosliecās jo vieglākas uz piepūšamās grīdas rēķina, bet cik saprotu, tās ir neslikts kompromiss-svars:komforts`, var droši stāvēt kājās laivā, nav uzpūšot jāmontē, nolaižot jādemontē. Bet varbūt man tik pīlītes sapūta? :)
nokausē to samu, uzvelc augšā i tad ar visu savu peldrinķi sēdies uz viņa jāteniski :D
Redzēji cik izturīgi tie pludi,pat ar auto brauca pāri.Nu tāda ekskursija uz kādu stundu var sanākt.Problēma lielākā varētu būt to ūsaino dzelmes saimnieku uz augšu dabūt,lai tas sāk vilkt!Pat tantuks mierīgi darbojās un nebaidījās.A šitādi labi noauguši un ēduši vīri sāk raustīties!
Bet es gribētu redzēt ko tu darīsi, kad tev uz 40 kg zivtiņa pieķersies, ko nu tad ar savām pleznām darīsi?
aakkis, šitas exelenti kvokotājiem, lielā tuvošanos varēs just ar pēdām :D
Vecā pella sver apmmēram 100 kg .Jaunās uz pusi vieglākas .Vecajai trūkumi-augsts priekšgals,mazs ķīlis. Grūti noturēt kursu lielā vējā.to var kompensēt ar priekšgalā iemestu 50kg smilšu maisu.
Burtnieks, tu jau pats uzrakstīji, vecā Pella. Vecā Pella pati par sevi ir smag laiva, jo smagāka laiva, jo dziļķa iegrime, jo grūtāk apgāžama. Jaunās Pella, un tās ir gan lielā Pella, gan mazā Pella, ir salīdzinoši vieglas laivas un to stabilitāte ir nesalīdzināma ar veco, padomju laiku Pellu.
Ja tu gribi spiningot kājās stāvot, tad Pella jau nu toč nav tas labākais variants. Urmasam taisnība - kocene plakandibene ir kā taš bruņutransportieris visiem copes gadījumiem
Nezinu gan cik komfortabli ar Pellu ir metrīgos viļņos.. esmu redzējis ka veči vālē, bet viļi sitas laivā, un mētā jā tādu čaumalu pa gaisu.
Es kādreiz apsvēru domu pirkt pellas tipa plastikāta laivu, bet paspiningojot ar čoma laivu, sapratu, ka tas nav man-nestabila, lielos viļņos ar airiem nereāli, viļņi sit atpakaļ, katram jau sava gaume :) beigās nopirku lietotu paštaisītu trimarāntipa stiklplasta laivu, ar 3 ķīļiem, 5 metri gara un 1.80 plata- metrīgos viļņos mierīgi, stabila, dancāt var :))