Toni, nu i na...kā lai vēdzeli taasu..., steikos vai filēt?
Buks,
ja pa 'mazo'bēdīgi,tad vēl pusbēda,bet ja jau arī pa 'lielo'grūtības paliek ,ta gan ir galīgā dimbā...:DD
Lai kā arī gribētos, Liepājā copēt ir jāmāk:)! Šodien nu glīgi bēdīgi...gan pa mazo, gan pa lielo, gan pie cemex...nu i ,.na..
Toties pirmā vēdzele...
Vēl bija vairā kā10 LT laivas....labs raidījums bijis...
Vai ta Saučus pret Liepāju mainīsi?Es ir par,tā Karaosta man arī patīk...:)
I djevočkas tur labas ganās...:))
Kā nu ne. Liepāja ir tā pilsēta kurā kārtīgi copmaņi varētu vecumdienas pavadīt. ;-)
Zini Tu...,bušinieks tāds...:)
Vot tajā galā par zivīm būtu grēks sūdzēties.
meklēju kādu 17. vai 18.19. iebraukt karaostas kanālā :) motoru varu dabūt, laivu vest negribas :)
lacuks007, 2.novembris 2014, 16:34
Ja tur būtu zivis, tad piebiedrotos! :D
meklēju kādu 17. vai 18.19. iebraukt karaostas kanālā :) motoru varu dabūt, laivu vest negribas :)
Jo,
Šorīt, uz arbait braucot, stāvlaukums pirms Kalpaka tilta bija pilns ar autiņiem un treileriem. Vismaz 15 saskaitīju, un vēl kādi trīs četri stājās rindā uz laivu ielaišanu ūdenī. Diezgan daudz lietuviešu numuru tajā barā bija. Vai nevajadzētu zivju inspekcijai kopā ar pašvaldības policistiem pabraukāt un pačekot, vai ir makšķerēšanas kartes, vai loma lielums un daudzums tiek ievērots, vai laivā nešmigo? Turpat stāv karakuģis pie piestātnes - varbūt var laivu no viņiem sarunāt? Cik zinu, tad mūsu inspektoriem tā pašvaki ar to ūdens transportu.
Fiskare, 30.oktobris 2014, 08:31
Bārtā lietuviešu laivu vairāk nekā vietējo...:D
Jo,
Šorīt, uz arbait braucot, stāvlaukums pirms Kalpaka tilta bija pilns ar autiņiem un treileriem. Vismaz 15 saskaitīju, un vēl kādi trīs četri stājās rindā uz laivu ielaišanu ūdenī. Diezgan daudz lietuviešu numuru tajā barā bija. Vai nevajadzētu zivju inspekcijai kopā ar pašvaldības policistiem pabraukāt un pačekot, vai ir makšķerēšanas kartes, vai loma lielums un daudzums tiek ievērots, vai laivā nešmigo? Turpat stāv karakuģis pie piestātnes - varbūt var laivu no viņiem sarunāt? Cik zinu, tad mūsu inspektoriem tā pašvaki ar to ūdens transportu.
Tā bija laiva no kutera kas vilka tās naftas bonas
Šodien Tosmares kanālā viena laiva mēģināja kapāt, kādu gabaliņu no tilta uz jūras pusi. Nezinu vai prieki bija ilgi, jo blakus grozījās krasta apsardzes kuteris!
BUKS, 26.marts 2014, 20:50
Finaalaa izraadisies, ka tas nemaz nav liegts.. :D
Šodien Tosmares kanālā viena laiva mēģināja kapāt, kādu gabaliņu no tilta uz jūras pusi. Nezinu vai prieki bija ilgi, jo blakus grozījās krasta apsardzes kuteris!
Sniedziet ziņu par Ziemeļmolu.Kas labs tur notiek.
Par Tosmarnieku
Ja pareizi esmu sapratis, tad Karostnieka attīrīšanu atliek uz nenoteiktu laiku.
Tie asari, kas tur patusējuši ilgāk galīgi nav ēdami. Nezinu par kaitīgumu, bet tīri no gastranosmiskā viedokļa nedabonu tādus sev iekšā. Eļlas, gumijas peregars konkrēts. arī izfilējot. mazāk gan bet vienalga jūt. Paziņas loca iekšā un neko diži nejut, tākā laikam tas individuāli.
Turpat tālāk akvatorijā ķertie ir uz goda!
kad tosmares asaris iepeld ezerā,tad viņš atbrīvojas no grēka un smagā metāla:DDD
Mazās zivtiņas tos visus sūdus ēd, asaris ēd mazās zivtiņas, loģiski, ka asaros arī ir dažādu - nevēlamu vielu klātbūtne. Īstermiņā jau nekas, bet bieži lietojot, pieņemsim 10 gadu laikā - iespējamība dažādām problēmām ievērojami palielinās (vēži u.t.t.). Ja tos Tosmares asarus apēdīsi reizi gadā - nekas jau nenotiks, cita lieta par vietējiem, tiem gan esot piegarša jūtama, pats tos asarus uzturā nelietoju, nemācēšu spriest.
No otras puses - ikdienā lietojamai pārtikai tagad tik daudz indes jauc klāt, ka tur kaitīguma ziņā nekas neatpaliek no šādā vidē (TOsmares kanālā) dzīvojošām zivīm.
info no internāta -''Karostas kanālā ir sastopama lielākā daļa smago metālu, naftas produkti un kanāls ir lielākais šāda veida piesārņotais objekts Baltijas jūras piekrastē.''