Būtu jau nu labāk nerakstījis. :)
Ja ņem pēc rumbulas perekupu vai lietuvas plaču mērauklas tad tas autlenders tev tiešam gerai stovis, v atļičnom sastajāņiji, mašina kak novaja, kā sacīt jāsaka. :)
Visi piemēri ir smieklīgi, kamēr nepaliek apakšā statistisko bāzi, kas pa lielam pieejama tik garantijas autiņiem un publiski nepieejama. Man divi pēdējie krosoveri ārpus regulārās apkopes pa 5 gadi servisos bijuši reizes 5, ne vairāk, pirkti abi ar 90t nobraukumu tagad 220t, nekas lepns, outlanders un grand vitara, bet savu pakaļas pārvietošanās funkciju praktiski jebkuros apstākļos pilda. Speciāli starteru specam - tava diagnoze pilnīgi garām. :)
aimirsu piebilst ka autiņš redz vairāk grants ceļus nekā Rīgas asfaltu,tā kā darba apstākļi auto ir daudz smagāki par vizināšanos pa līdzeniem ceļiem
es piemēram braucu ar a6quatrro jau 6gadu un ta izeju bez neviena aizrādījuma.ieguldīts ir tikai bremžu klučos,autiņš 2005 gada,pirku ar pārbaudītu nobraukumu 228000,tagad 295000.protams paziņa nopirka tādu pašu bet ar notīt'spidometru un jau ieguldījis 3000 eiro.tā kā auto pirkšana ir lotoreja
elgreko, 7.jūlijs 2019, 09:40
tavs piemērs ir pavisam smieklīgs:)pa 6 gadi nepilni 70k:))pensionāri svētdienās uz baznīcu vairāk nobrauc!Ja trāpās autiņš normālā stāvoklī,pa 70k tam nekam nevajadzētu notikt.
es piemēram braucu ar a6quatrro jau 6gadu un ta izeju bez neviena aizrādījuma.ieguldīts ir tikai bremžu klučos,autiņš 2005 gada,pirku ar pārbaudītu nobraukumu 228000,tagad 295000.protams paziņa nopirka tādu pašu bet ar notīt'spidometru un jau ieguldījis 3000 eiro.tā kā auto pirkšana ir lotoreja
D-irsej es tev sekoju!!!!!
D-irsēj,vai tu savus komentārus filtrē?vienā drukā kloķenes lūst,citā brauc uz nebēdu.atkal nav ar ko runāt.
einardins, 6.jūlijs 2019, 18:33
viņs jau brauc ar benzīnu
Neinteresē man tavas mentālās problēmas, atšujies no manis.
D-irsēj to ka vecs piekrītu ,bet esmu tajā vecumā kad man vairs neskauž,bet neesmu arīvēl vecuma skerozē iedzīvojies lai neatcerētos ko kurš ir komentējis.par perdeli tas jautājums vēl būtu apspriežams
2,L. plīst,sadaleni slikti eļļo, eļļas filtra korpusa vajag lielaku caurumu, un lieta darita,verķis labs, bet ne cena detaļas.
A ko neizskatat VW b7Alltrack? 12-14 gada, cenu kategorija arī apmēram atbilstoša.
D-irsēj,vai tu savus komentārus filtrē?vienā drukā kloķenes lūst,citā brauc uz nebēdu.atkal nav ar ko runāt.
einardins, 6.jūlijs 2019, 18:33
Vecais skaudīgais perdeli, atšujies vienreiz no manis.
D-irsēj,vai tu savus komentārus filtrē?vienā drukā kloķenes lūst,citā brauc uz nebēdu.atkal nav ar ko runāt.
einardins, 6.jūlijs 2019, 18:33
Viss ir pareizi. Pirmajiem dīzeļiem, no 2008.gada kloķenes lūza un lūzt. Jaunajam vairs šīs problēmas nav. Bet ir tikai variators...
D-irsēj,vai tu savus komentārus filtrē?vienā drukā kloķenes lūst,citā brauc uz nebēdu.atkal nav ar ko runāt.
Jāskatās uz Toyotàm. Nu jau kopā ar tām būšu nobraucis pēdējos gados 200 000 km (pirktas jau lietotas), bet vairāk par eļļas maiņàm un bremžu uzlikàm servisos vērsies neesmu.
kvoks [6m]: kvoks [15m]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!
Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31
Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.
Vigulis, 5.jūlijs 2019, 17:08
Vigulis!
Pilnīgākās muļķības stāsti,nekādas smiltis neko nesaēd un kompresoru maina dēļ tā ka nobeidzās kāds spilvens un savlaicīgi to nesataisi.Tajā cenu kategorijā jau nāk slēgtie spilveni ne vis kā c5 vaļēji.Pats braucu ar allroadu 3 gadi un esnu apmierināts,pat ļoti!Copei IDEĀLS variants,protams ieguldījumus prasa kā jeb kurš auto,bet iebraukt varu ,,kur acis rāda,,-gandrīz:)Paņem volvo xc90 vai xc70 un nebūs problēmas.audi 3.0tdi motori ir pēdējie suuuuu.Kad sāksi taisīt,nezināsi kur ņemt naudu.Tikai beidzat bez šitām muļkībām,ko es te runāju utt.Pats izgāju cauri audi a6c6.Sprauslas vien maksa 1500 visas sesas.Par pārējo spried pats.
Mazkukainis, 6.jūlijs 2019, 16:39
Un cik tad Volvo sprauslas maksā?Sprauslas bija,kā piemērs.Tur viss maksā neadekvāti dargi.Ja ņemt audi tad tik pēc 2010 gada.Jo pirmajos a6c6 naudu tik spēsi grūst iekšā.Varbūt paveicas un nopērc labu,bet es negribu un neiesaku arī citiem.
Mazkukainis, 6.jūlijs 2019, 16:48
Jebkuru auto nopērkot,,nopistu,,būs jāiegulda liela nauda.Es braucu ar a6c6 allroad 3.0tdi270k nobraukums,nav ne mazāko pazīmju,ka vajadzētu ko mainīt!Jā,ieguldīts tika,nomainīju bremzes(kluči,diski) priekšā aizmugurē,samaksāju par oriģinālu ap 400eiras,varēju pa 80 ielikt,bet neliku.Tad nomainīju labajā pusē gultņus 160 eiro,varēju nopirkt pa 70.Tad nomainīju pneimo spilvenu priekšējo(restaurētu)230 eiro,tad nomainīju kompresoru(kā jau minēju spilvena dēļ nobeidzu),kompresors izmaksāja no Vācijas ebay 170 eiro-jauns.Un vēl šis tas ir mainīts.Nedomāju,ka Volvo izmaksas ir lētākas?!
Braucu ar subaru un priecājos. Nav problēmu. Divu gadu laikā esmu bijis servisā divas reizes. Uz apkopēm. Naudu man TC motors arī nepaprasīja par to, esot iekļauts cenā. Subaru rullē!
kvoks [06.07.19]: kvoks [15m]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!
Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31
Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.
Vigulis, 5.jūlijs 2019, 17:08
Vigulis!
Pilnīgākās muļķības stāsti,nekādas smiltis neko nesaēd un kompresoru maina dēļ tā ka nobeidzās kāds spilvens un savlaicīgi to nesataisi.Tajā cenu kategorijā jau nāk slēgtie spilveni ne vis kā c5 vaļēji.Pats braucu ar allroadu 3 gadi un esnu apmierināts,pat ļoti!Copei IDEĀLS variants,protams ieguldījumus prasa kā jeb kurš auto,bet iebraukt varu ,,kur acis rāda,,-gandrīz:)Paņem volvo xc90 vai xc70 un nebūs problēmas.audi 3.0tdi motori ir pēdējie suuuuu.Kad sāksi taisīt,nezināsi kur ņemt naudu.Tikai beidzat bez šitām muļkībām,ko es te runāju utt.Pats izgāju cauri audi a6c6.Sprauslas vien maksa 1500 visas sesas.Par pārējo spried pats.
Mazkukainis, 6.jūlijs 2019, 16:39
Un cik tad Volvo sprauslas maksā?
Sprauslas bija,kā piemērs.Tur viss maksā neadekvāti dargi.Ja ņemt audi tad tik pēc 2010 gada.Jo pirmajos a6c6 naudu tik spēsi grūst iekšā.Varbūt paveicas un nopērc labu,bet es negribu un neiesaku arī citiem.
kvoks [15m]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!
Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31
Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.
Vigulis, 5.jūlijs 2019, 17:08
Vigulis!
Pilnīgākās muļķības stāsti,nekādas smiltis neko nesaēd un kompresoru maina dēļ tā ka nobeidzās kāds spilvens un savlaicīgi to nesataisi.Tajā cenu kategorijā jau nāk slēgtie spilveni ne vis kā c5 vaļēji.Pats braucu ar allroadu 3 gadi un esnu apmierināts,pat ļoti!Copei IDEĀLS variants,protams ieguldījumus prasa kā jeb kurš auto,bet iebraukt varu ,,kur acis rāda,,-gandrīz:)Paņem volvo xc90 vai xc70 un nebūs problēmas.audi 3.0tdi motori ir pēdējie suuuuu.Kad sāksi taisīt,nezināsi kur ņemt naudu.Tikai beidzat bez šitām muļkībām,ko es te runāju utt.Pats izgāju cauri audi a6c6.Sprauslas vien maksa 1500 visas sesas.Par pārējo spried pats.
Mazkukainis, 6.jūlijs 2019, 16:39
Un cik tad Volvo sprauslas maksā?