Modzha [23.jūn]: Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.Labs telefons nemaksā mazāk!turklāt pēc pāris gadiem jāņem jauns!:))Motoru es lādēju pēc 5-6 copēm!tātad reizi 2 nedēļās!ciklus var parēķināt.100gadiem laikam nav paredzēts!Par vieniem vārtiem domāju,ka kļūdies gan!:)turklāt Epropulsion būs daudz ērtāk uzstādāms!apm.minūte!;)
Willy, 23.jūnijs 2024, 18:13
Un Minnkota pielikt vajag saukt speciālu ražotāja inženieri ? 3 min ilgāk, pieksrūvēt spailes.? :D
Bet regulējamiass augstaums Babē, noteikti nav mazsvarīgs. Iebrauc no Vecupniekiem vai Dūšeļiem mazūdens periodā.
Par lādēšanu, salīdzinu ar tēva Opel. Jāuztanko 2x gadā :D Super ekonomiska mašīna.
Ja copes reizē nobrauc ne vairāk par 5-6 km, tad jā vari izvilkt 3 x . Arī ar Minn kota.
bums [24.jūn]: + ePropulsion ir bezoglīšu
kikizozo, 24.jūnijs 2024, 12:23
vienīgais pārkrustaties lai zem dzenskruves neiepin auklu Blīvslēga lamili sagriež vienā setā un tad ja tur tiek ūdens iekšā tad ir amen baznīcā Visiem priecīgus Jāņus ! un neslinkojiet pēc copes noņemt dzenskruvi



Liels paldies Meistar!;)...pirmo reizi noņēmu!;)
...ganjau Babes draza!?:)
bums [24.jūn]: Jaunās paaudzes el motori visi ir bezoglīšu
Minn kota 500+€ ir bezoglīšu. Pārējie ir ar oglēm. Ts mans 55lb savage gear komplektā ar 2 oglītēm atnāca
+ ePropulsion ir bezoglīšu
kikizozo, 24.jūnijs 2024, 12:23
vienīgais pārkrustaties lai zem dzenskruves neiepin auklu Blīvslēga lamili sagriež vienā setā un tad ja tur tiek ūdens iekšā tad ir amen baznīcā Visiem priecīgus Jāņus ! un neslinkojiet pēc copes noņemt dzenskruvi
Jaunās paaudzes el motori visi ir bezoglīšu
LiFePo4 garantētie 5000 cikli max 6000
+ ePropulsion ir bezoglīšu
Modzha [23.jūn]: Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.
Labs telefons nemaksā mazāk!turklāt pēc pāris gadiem jāņem jauns!:))Motoru es lādēju pēc 5-6 copēm!tātad reizi 2 nedēļās!ciklus var parēķināt.100gadiem laikam nav paredzēts!Par vieniem vārtiem domāju,ka kļūdies gan!:)turklāt Epropulsion būs daudz ērtāk uzstādāms!apm.minūte!;)
Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.
MT9 [22.jūn]: Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Willy, 22.jūnijs 2024, 18:28
Gan es ar nākamo laivas elektrodzinēju paķeršu šādu, kaut gan līdz tam laikam tam jau būs divas reizes vairāk lopu :P :)
Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Willy, 22.jūnijs 2024, 18:28
Gan es ar nākamo laivas elektrodzinēju paķeršu šādu, kaut gan līdz tam laikam tam jau būs divas reizes vairāk lopu :P :)

Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Labs vakars. Pēc pagājušās sezonas degvielas bākas (Tohatsu 9.8 ārējā bāka)pludiņš nepeld degvielā! Acīm redzot mainījis blīvumu, jo nav ar tukšu vidu bet gan pilnais variants. Var mainīt visu korķi ar visu mehānismu (50 eur ar sūtīšanu), bet varbūt ir varianti , kā mēģināt atgriezt esošajam pludiņam peldspēju, vai ieteikt materiālu, no kā varētu sameisterot ko līdzīgu esošajam.
Paldies.
Ja jau ir 9.9 Mercury tad viss bumbās. Lielie viļņi ir reāla problēma, tā ka normāli netiec uz priekšu
Labs vakars! Ir jautājums attiecibā par dzinējiem priekš velcēšanas. Ir iespēja no Zviedrijas dabūt 2t dzinēju 5hp pa labām naudiņām, bet par to es esmu uzklausījis vairākus viedokļus. Vieni saka, ka divtaktu dzinēji nav piemēroti velcēšanai, ka labāk ņemt 4t dzinēju, savukārt citi saka ka 2t dzinējiem nav ne vainas priekš velcēšanas. Gribētu uzklausīt citu copmaņu viedokļus, kas un kā.
Furciks, 2.jūnijs 2024, 21:00
Man ilgu laiku bija 2 taktu 5Hp Tohatsu un var ļoti normāli velcēt. Vispār ļoti izturīgs motors, vienīgi dažreiz, ja aizlej sveces, tad ilgāk jāparausta ar aizgrieztu benzīna krānu , lai pielaistu.
Vajadzētu būt tā ka paceltais purns labāk tiks galā ar lielākiem viļņiem (pats nebūsi slapjš no galvas līdz apenēm)
Domāju, lieki teikt, ka glisēšanas ātrums 20niekam būs jūtami lielāks, nekā 9,9
.. pieļauju, ka pateikšu, ko te nesaka, jo ko tad var pateikt!!
Tikai to, ka: tak esi liels puika, neba pirmā laiva, un motors vairs sen nav 2,5,,
Jābūt saviem secinājumiem un patikšanām,, katram savas expektācijas !
Malacis, esi nopelnijis gan lielai laivai, gan spēcīgam motoram.. tas arī viss !!
Te lasot, reizēm brīnos, par spolēm un kātiem, kas vairākus simtus maksā, cik nu šamie labi,, tik mačos, kkā nemana (ok neesmu piedalijies pasaules sacensībās),, to biezo galu !!
Ceru, ka pēc iegādes,,, un pāris sezonu lietošanas padalīsies ar iespaidiem, gan par d(Z)420, gan 20hp komplektācijā !!!
Sveiki!
Esmu nobriedis jaunai laivai 420cm Dulkanam.
D420 un DZ420 vienīgā atšķirība ir paceltais purngals DZ variantā, kāda tam ir atšķirība gaitā un vadāmibai?
Un vai būs manāmi plusi, ja sava 9,9hp Mercury vietā pirktu 20hp ?

Man bij līdzīga problēma. Paņemu šo, viss ok.