
Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Labs vakars. Pēc pagājušās sezonas degvielas bākas (Tohatsu 9.8 ārējā bāka)pludiņš nepeld degvielā! Acīm redzot mainījis blīvumu, jo nav ar tukšu vidu bet gan pilnais variants. Var mainīt visu korķi ar visu mehānismu (50 eur ar sūtīšanu), bet varbūt ir varianti , kā mēģināt atgriezt esošajam pludiņam peldspēju, vai ieteikt materiālu, no kā varētu sameisterot ko līdzīgu esošajam.
Paldies.
Ja jau ir 9.9 Mercury tad viss bumbās. Lielie viļņi ir reāla problēma, tā ka normāli netiec uz priekšu
Labs vakars! Ir jautājums attiecibā par dzinējiem priekš velcēšanas. Ir iespēja no Zviedrijas dabūt 2t dzinēju 5hp pa labām naudiņām, bet par to es esmu uzklausījis vairākus viedokļus. Vieni saka, ka divtaktu dzinēji nav piemēroti velcēšanai, ka labāk ņemt 4t dzinēju, savukārt citi saka ka 2t dzinējiem nav ne vainas priekš velcēšanas. Gribētu uzklausīt citu copmaņu viedokļus, kas un kā.
Furciks, 2.jūnijs 2024, 21:00
Man ilgu laiku bija 2 taktu 5Hp Tohatsu un var ļoti normāli velcēt. Vispār ļoti izturīgs motors, vienīgi dažreiz, ja aizlej sveces, tad ilgāk jāparausta ar aizgrieztu benzīna krānu , lai pielaistu.
Vajadzētu būt tā ka paceltais purns labāk tiks galā ar lielākiem viļņiem (pats nebūsi slapjš no galvas līdz apenēm)
Domāju, lieki teikt, ka glisēšanas ātrums 20niekam būs jūtami lielāks, nekā 9,9
.. pieļauju, ka pateikšu, ko te nesaka, jo ko tad var pateikt!!
Tikai to, ka: tak esi liels puika, neba pirmā laiva, un motors vairs sen nav 2,5,,
Jābūt saviem secinājumiem un patikšanām,, katram savas expektācijas !
Malacis, esi nopelnijis gan lielai laivai, gan spēcīgam motoram.. tas arī viss !!
Te lasot, reizēm brīnos, par spolēm un kātiem, kas vairākus simtus maksā, cik nu šamie labi,, tik mačos, kkā nemana (ok neesmu piedalijies pasaules sacensībās),, to biezo galu !!
Ceru, ka pēc iegādes,,, un pāris sezonu lietošanas padalīsies ar iespaidiem, gan par d(Z)420, gan 20hp komplektācijā !!!
Sveiki!
Esmu nobriedis jaunai laivai 420cm Dulkanam.
D420 un DZ420 vienīgā atšķirība ir paceltais purngals DZ variantā, kāda tam ir atšķirība gaitā un vadāmibai?
Un vai būs manāmi plusi, ja sava 9,9hp Mercury vietā pirktu 20hp ?

Man bij līdzīga problēma. Paņemu šo, viss ok.
Tikko bija tieši tāds pats stāsts ar klienta Haswing GPS. Pa taisno pie aķa iet, caur drošinātāju nē.
Sveiki, Motorguide XI3 pilots, uzstādīja lēto ķīnieti drošinātāju 60A bet viņu visu laiku sit ārā kā ilgāk pabrauc ar motoru vai ja lielos viļņos jātur uz enkura.
Vai normāla drošinātāja maiņa palīdzētu? Un kādu pirkt? Kāda pieredze Jums ar šo?
Dadzis12, 2.jūnijs 2024, 14:41

Labs vakars! Ir jautājums attiecibā par dzinējiem priekš velcēšanas. Ir iespēja no Zviedrijas dabūt 2t dzinēju 5hp pa labām naudiņām, bet par to es esmu uzklausījis vairākus viedokļus. Vieni saka, ka divtaktu dzinēji nav piemēroti velcēšanai, ka labāk ņemt 4t dzinēju, savukārt citi saka ka 2t dzinējiem nav ne vainas priekš velcēšanas. Gribētu uzklausīt citu copmaņu viedokļus, kas un kā.
Sveiki, Motorguide XI3 pilots, uzstādīja lēto ķīnieti drošinātāju 60A bet viņu visu laiku sit ārā kā ilgāk pabrauc ar motoru vai ja lielos viļņos jātur uz enkura.
Vai normāla drošinātāja maiņa palīdzētu? Un kādu pirkt? Kāda pieredze Jums ar šo?
Salaspilī ir viens autoserviss,kur taisa arī ķengursitējus no nerūsējošā.Man Progresam arī uztaisīja ( tiesa čakarēja jau nu ilgi).Telefonu diemžēl nezinu,bet nu neta varētu atrast.

Kuters, kuram vajadzīga duga.

Sveiki. Iesakiet , lūdzu , kādu , kas varētu uzmetināt nerūsējošā tērauda dugu kuterim ( slēpju un pūšļu vilkšanai ) . Par cik kuterim tas nav komplektācijā vajadzētu cilvēku ar radošu pieeju. Nevajag neko sarežģītu. Bet vairāk praktisku. Pieredzes ar šīm dugām nav. Tapēc esmu atvērts piedāvājumiem , kur un kā to dabūt gatavu. Paldies. Bilde kā aptuvens piemērs. Paldies.
pārdodu jaunu Yamahas 4-5 zs dzenskruvi 7 1/2x7
cena 20 eiras

Sāktu ar 98, pēc tam ar dobavku un pēc tam ar tīrīšanu.
Jurik [24.mai]: Akvai. Kārtējais aptumsuma brīdis bija. Tieš tā. Vaļā čoks nozīmē difuzors ciet. Pardon! Tas viss dēļ nolāpītajām valodas lamatām - atvērt čoku nozīmē aizvērt čoku, L=kreisais nevis labais un bļin Martas vārda diena ir jūlijā.
: D gadās.
Es palabošu savu teikto.
Šķiet dīzes izgatavo no bronzas.
Akvai. Kārtējais aptumsuma brīdis bija. Tieš tā. Vaļā čoks nozīmē difuzors ciet. Pardon! Tas viss dēļ nolāpītajām valodas lamatām - atvērt čoku nozīmē aizvērt čoku, L=kreisais nevis labais un bļin Martas vārda diena ir jūlijā.
RaimisD [23.mai]: Neieteiktu karbūzi pūst nenoņemtā veidā. Pastāv iespēja sabojāt sūkņa membrānu.
Bišķi paskaidrošu par pūšanu.
Citi atskrūvē apgriezienu regulējamo skrūvi un iemauc kādas 7 atmosfēras, tad var sačakarēt sūkņa membrānu.
Citi atvieno degvielas pienākošo šļauku un tad būš karbūzī. Tādā veidā sūkni nesačakarēsi, bet pastāv iespēja, ka no pludiņtelpas gružus sastumj smalkajās dīzēs, ar nav super labais variants.
Netīriet dīzes ar tērauda stiepli no drāšu birstes, labāk kādu kabeli izķidājiet un ņemiet kapara stieplīti. Ar tādu izbakstīt grūtāk, bet tā nesaskrāpēsiet misiņa dīzi.
Jurik [23.mai]: Nu pag. Ja pareizi saprotu - čoku mazliet paverot situācija salabojas, tad gaiss ir nevis padaudz, bet pamaz.
Čoks aizver gaisa pieplūdi. Padara maisījumu ,,treknāku"
Buma pieņēmums ir iespējams. Vienīgi tas parasti nav saistīts ar stāvēšanu.
Es startā nomainītu sveci un izmazgātu karbūzi. Sākumā nejaucot, mēģinātu ar piedevu bendžam, kā jau teica.
Neieteiktu karbūzi pūst nenoņemtā veidā. Pastāv iespēja sabojāt sūkņa membrānu.