Trešdienās Sestdienās un Svēdienās ļoti labi ķerās skrotis itsevišķi gar meldriem :D :D
Arkso - zivis ir, pa druskai kaut kas ķeras.
Šodien biju, 3 mēri (51, 56 , 100).
Ūdens vietām, lielām plantācijām, duļķains .
Asarelis (75-150 gr) ķeras, bet galīgi ne tāda izmēra (un jūrnieciņš) kā te stāsta.
Modzha, 14.augusts 2018, 22:06
Paldies.
Svētdien braukšu arī pārbaudīšu, kas īsti tagad ķeras =)
Vakar vakarā copju un izvilkto līdaku daudz bet tikai viena mēra (57). Gumiju ņemt negribēja, viss noķerts uz vobleri, arī asari.
Zivis jau ir pa druskai man 2x mēri un puikam viens + bonusā 3x asari laivā pa ~4h vakarā, bet biku laikam jāpagaida baigi jau tai karstumā zāles saaugušas un ravēšana nenormāla.
Arkso - zivis ir, pa druskai kaut kas ķeras.
Šodien biju, 3 mēri (51, 56 , 100).
Ūdens vietām, lielām plantācijām, duļķains .
Asarelis (75-150 gr) ķeras, bet galīgi ne tāda izmēra (un jūrnieciņš) kā te stāsta.
Bļin. Pietupties.... es laikam ne tā sapratu.. :)
Abavnieks, 13.augusts 2018, 22:45
Kas tur ko nesaprast, bez tēva audzis :)
Fishmens [13.08.18]: Fishmens [8:07]: Dušeļiem laivas labas, svaigas. Bet...dikti smagas. Ja nav motora, tad cietākos laikapstākļos ir ko airēt. Un ja vēl enkurs laivā ne kāds, tad vispār truba.Tu viņu uz muguras stiep ka tā smaga? Smaga attiecībā pret ko? Ja gvelžiet muļķības tad ejiet uz politikas sadaļu.
Dušeļu laivu gaitas īpašības un kvalitāte ir ideāla, ko nevar teikt par vecajām un sapuvušajām Ezerkrastu tupelēm.
Tims71, 13.augusts 2018, 09:03
Uz muguras nestiepu. Pabiju ar viņu ezerā, palielā vējā. Aķis nosēdās un dabūju labu gabalu airēt pret vēju uz bāzi. Pipec! Vienu bridi domāju, ka nu i nah., laidīšos pa vējam līdz Varkalim, lai brauc pats pakaļ!
Stabila, svaiga, bet smagi airējas nelabvēlīgos laika apstākļos.
Varu tev atklāt noslēpumu : arī stiklašķiedrenes lielā vējā sūdīgi airēt un vēl noturēt ,, uz kursa,, jo viegli griežas pie airu paudes vēja virzienā un sanāk tāds kā valsis.
:))))
Lasu shito sviestu.es braucu uz tikai uz vienu baazi saakot ar 1mo augustu.super uznjemshana,klachas pirms un peec copes
Ir forshi.
Bet par ziviim.12tais. Jau no riita ezeraa.paris copites agrumaa,divi ok izmera asariishi.paradas saule-klusums lidz 12dienaa.pirms lietus 3zemmeri laiva.pa lietu nekaa.pec lietus viena ap 2kg laivaa.pirms otraa lietus ap 2viem paris copes,aa,koleegjim asars 650grami.tas uz trijiem.superigi laikapstaklji babitei bet zivju maz.
to Davis-Di
Ļoti žēl, bet ugunsdziru nelietoju jau vismaz gadus 20. Ja nu kādreiz kādu aliņu, bet ne uz ūdens.
Līdz savas peldes brīdim ezerā man pat prātā nenāca, ka tā var norauties, biju ilgu laiku tādā veidā sēdējis laivā, gan vasarā, gan rudenī, gan spiningojot, gan makšķerējot. Esmu uzaudzis pie ezera.
Bet labi, ka savu mācību dabūju vasarā, tagad zinu kā Pellā mazajā nedrīkst izdarīties nekādā gadījumā. Rudenī būtu noslīcis ar garantiju.
Tā ka viss nav nemaz tā, kā varētu izlikties.
Ja koka laivu ir smagi airēt - tas tikai nozīmē to, ka tā ir neprofesionāli izgatavota. Tad arī ūdeni laiž iekšā.
Man kāds radinieks, savulaik, taisīja koka laivas uz pasūtījuma, pircējiem patika šīs laivas, tāpēc izgatavošanas process puslīdz zināms.
galinieks73 [13.08.18]: Man copes kolēģis ierādīja ideālu fīču - plastmasas kanalizācijas trubu, ko izmantoju lai pagarinātu el. motora ručku izmantot kā profesionālo pagarinātāju (čurājamo pāri bortam) - ideāli , gan lielā vējā un viļņos , gan citos apstākļos - laiva nav apčurāta un pašam droši ar!
nu tas der ja nevar pietupties
Bļin. Pietupties.... es laikam ne tā sapratu.. :)
Man copes kolēģis ierādīja ideālu fīču - plastmasas kanalizācijas trubu, ko izmantoju lai pagarinātu el. motora ručku izmantot kā profesionālo pagarinātāju (čurājamo pāri bortam) - ideāli , gan lielā vējā un viļņos , gan citos apstākļos - laiva nav apčurāta un pašam droši ar!
nu tas der ja nevar pietupties
Būtu labāk pastāstījuši kā brīvdienās ezerā gāja? Kādi lomi, vai mednieku daudz?
Copes kolēģis ierādīja ideālu fīču - plastmasas kanalizācijas trubu, ko izmantoju lai pagarinātu el. motora ručku izmantot kā profesionālo pagarinātāju (čurājamo pāri bortam) - ideāli , gan lielā vējā un viļņos , gan citos apstākļos - laiva nav apčurāta un pašam droši ar!
Davis-Di, 13.augusts 2018, 20:17
Labāk logu šķidruma kanniņu pa diagonāli pārgriez un būs smeļamais-čurājamais. Divi vienā.
Bet! Viegla,pašam tīkama urīna dvindziņa!
BrunoL, 13.augusts 2018, 20:31
Nu sev uz rokām nečurāju un trubu izskaloju un rokas noskaloju - so mazāk kā tev pie pisuāra!!!
Un par tam laivām, ja nebūtu elektromotori tad viss piemērotākas ir engure tipa laivas kas slīd uz urā un ir pietiekoši stabilas lai pat divi stāvētu kājās!
Komentārs par bāzēm:
Pats esmu bijis kādus 20 gadus Dalderu klients - ir plusi ir mīnusi - demokrātiska un laba attieksme vienmēr, ir atlaides ja brauc daudz, laivas gan varētu būt tīrākas - it sevišķi pēc medniekiem! Nepatīk ka ir mašīna aiz vaļņa un nesot mantas jāatstāj bez uzmanīšanas.
Pedējā laikā sanāk no Vecupniekiem - viss ir līmenī , bet līdz šim nesaprotu kāpēc laivas ar aizmuguri jāstiprina, ne uzlikt motoru uzreiz viegli, ne piebraukt pie pontona neriskējot pirkt jaunu skrūvi!
Ezerkrasti - pirmo reizi biju laikam ~87 gadā, jau tad saimnieks bija ar nobīdēm, bet kā saka par nelaiķi sliktu nerunā, tad neturpināšu. Tagad attieksme laba, bet laivas ir cik ir un skaits ar samazinājies, tai skaitā padilušas.
Spuņupes federācijas bāze, viss apstājies 90tajos - un tev sajūta ka tu esi kaut ko parādā!
Dušeļi - neesmu bijis un nebraukšu laikam - viens laikam tās koka laivas līdz galam neuzrunā otrs manas copes vietas tālu, trešais ko jau no vairākiem copmaņiem esmu dzirdējis un atbalstu boikotu, ka Dušeļi bīda apsaimniekošanu babītei un licenču ieviešanu un bez skaidra plāna un ieguldījuma ilgtermiņā tas ir papildus peļņas avots kas nav atbalstāms!!!
Bet! Viegla,pašam tīkama urīna dvindziņa!
To:krumujancis
Esmu redzējis kā cilvēki gados sēžot uz leduskastēm ieveļas, kā tīšām gāž un viens otru ar airiem zvetē utt.
Pats un dēls nav izvelies ne reizi no laivas , jā ir bijis tuvu bet tai pašā laikā tālu.
Pats grēkoju, ja neesmu pie stūres bieži ieleju aliņu ribās diezgan un varbūt dažreiz vajag mazāk ... bet tad arī žiroskops strādā...
Ja kāds veļās āra no pelas vai tml, visu cieņu bet tad vai nu smadzenes nav vai buļa dzira pa daudz un nav ko dot tiem teļiem buļa dziru, ja nespēj turet!
Par to MammaDaba - tas ir fakts pēc izvilkšanas no ūdens - vai nu ekspertīzē promiles vai biksu priekša vaļā - spriežiet paši.
Man copes kolēģis ierādīja ideālu fīču - plastmasas kanalizācijas trubu, ko izmantoju lai pagarinātu el. motora ručku izmantot kā profesionālo pagarinātāju (čurājamo pāri bortam) - ideāli , gan lielā vējā un viļņos , gan citos apstākļos - laiva nav apčurāta un pašam droši ar!
Un vēl!
Koka laivā, ja gadās izkrist tādu vai citu iemeslu dēļ, ir iespējams laivā nokļūt atpakaļ. Par lielo Pellu nezinu, taču mazajā Pellā tas praktiski nav iespējams.
Tāpēc jau ir daudzie rudeņos noslīkušie Sedas ūdeņos, pašam arī nācās šo pasākumu izbaudīt, tādēļ zinu, labi, ka vasarā siltā ūdenī - tad tiku pie krasta, krastā, un tikai tad laivā.
Taču labu koka laivu spēj izgatavot tikai zinošs meistars. Daudzas, diletantu būvētas, ir smagas, slikti slīd pa ūdeni.
Par Dušeļiem nevaru spriest - neesmu tur bijis. Ērtāk man ir Ezerkrasti un Spuņciems.
krumujancis, 13.augusts 2018, 08:56
Kā MammaDaba/LVM teica - 99% noslīkušo ir ar bikšu priekšu vaļā vai alkohola reibumā!!!
Skaidra prātā ir riktīgi jāpacenšās laivu apgāzt vai pārkrist pār bortu un kur nu vēl ar Pelu vai tml.
Neesmu bijis Dušeļos, bet man personīgi nepatīk ka tās koka laivas laiž ūdeni un īstenība ir smagas līdz ar to neslīd tik labi utt..., bet tas mans viedoklis.
Davis-Di, 13.augusts 2018, 09:12
Iespējams, ka tie LVM/Mamma Daba ir bijuši klāt, ka tie 95% pālī ar vaļējām bikšupriekšām lidojuši ūdenī, taču pats pārkritu pār bortu Pellā sēžot.
Sēžot un makšķerējot, pat ne spiningojot, jo sēdēju uz nenostiprināta krēsla, tas slīdēja uz slapjas grīdas, laiva sašķiebās, piesmēlās ... un plunkš!
Tagad gan pats zinu, ko NEDRĪKST darīt tādā Pellā, īpaši rudens aukstajā laikā.
Tā ka dīvānos pirdēji apgalvos visu ko, kas vien ienāks prātā, taču īstenību daudzreiz vairs neuzzināt.
Nav jau teikts, lai izglābtos, ka arī šie nav mēģinājuši atbrīvoties no tām drēbēm, kuras traucē peldēšanai, bet tā jau filozofija.
Ja par kocenēm, tad, lai laiva ar plakanu dibenu viegli slīdētu, dibenam jābūt garenvirzienā izliektam, no vidus abi gali augšā.
Laivu taisot, vispirms izgatavo dibenu, to slogo galos, lai izveidotu izliekumu un tad tikai veido sānu apšuvumu. Tas tā principā. Esmu bijis klāt kad to dara speči.
Ja lohs laiva, ar motoru ari netiks krasta lielaka veja.
sosalele, 13.augusts 2018, 15:17
Tad tev tik atliek sosāt lelli un tupēt krastā! :))
Un tāda nieka dēl vai tad bija vērts speciāli piereģistrēties šai portālā, vai arī tev ir arī kas gudrāks sakāms?!