Tie ir ķerras riteņi maksimālais spiediens 30 psi ,viens brīvi tur 150kg rupjie adatu gultņi domāti slodzei.Viens rats astoņi ar kapeikām ,stieņus veči sametināja no ņeržas trubas ,riteņi pie tranča fiksējās divos stāvokļos ,ūdenī paliek pie tranča paceltā stāvoklī.
Pa pludmales smiltīm pasmagi laivu vilkt.Tāpēc savējos gandrīz neizmantoju.Cenšos piebraukt kur var normāli laivu ielaist.:)
urmaas
Cik ir to vietu gar mūsu garo jūras krastu kur vari ielaist laivu no piekabes ,baidos ka vienai rokai visus pirkstus nenolocīsi skaitot vietas kur oficiāli drīkst piebraukt pie jūras ...:)
Riteni......................
Man savulaik Kisisa "siltaja kanala 'bija laiva PROGRES 4 laivu kooperativa ar visu boksu.\
Riktigs verkis domats diviem motoriem, ar visu boksu.
Ta ka laiva bija domata sdakotneji karam Vjetnama, ( ka jau viss PSRS ) tad sim bija 3 titeni zibenigi pieliekami, lai Vjetnamas kara laika varetu parstumt starp kanaliem, kas tur ir galvenie celi.
Priekspuse no kurienes vareja aireet bija brunas, un luka sedeja lozmetejnieks, man taadu navarotu nebija.
Taga nani, no kooperativa tikai pedeja boksa drupas, un uzmests celtniecibas atkritumu kalns, naaniiii, jastiepj laivele piekabee uz sezonas atklasanu spiningaa un MJ.
Ritenus par sapratigu cenu jamekle ss.lv sludinot, tadu verkju pa pilnam jametajas pazobeles.
Progres 4 bija tris ritemi, prieksa un sanos, zibenigi pieliekami.
Progres 3 bija ar vienu motoru domats, atskiriba no 4, kas bija 2 motoru.
Laiva jau saucas m pec papiriem kuteris, taja izlaizot benkus vareja erti guleet, bija arri vis tents, kuru vareja uzklat, vai ari uzklat pus laivai.
Eh............ bija laiki Kisezera............
Za prirodu.
Vai stieņus pats taisīji, cik sanāca kopējās izmaksas un kur ņēmi skrituļus (lasi riteņus) :)