Visiem St.Croix kātiem un blankām ir mūžu garantija.
Bet uz rūpnīcas brāķi ! Ja kāts lūzīs tavas vainas dēļ un viņi to akceptēs (jo viņi vienmēr prasa lai atsūta savainotu posmu) tad dabūsi piepirkt par savu naudu.
Ja tā ir viņu vaina, dabūsi vietā jaunu kātu vai posmu.
Par variantu ka vērsi bagažniekā ,lauzīsi pār celim un t.t. un viņi visu laiku sūtīs jaunās daļas kaut kā neticās.
GOLD STAR SERVICE PLAN
Ahh..but what if you’re not registered as the original owner of the rod. Or your buddy stepped on your rod, or slammed it in a car door, or worse yet, used it to free a snag. No worries. St. Croix’s Gold Star Plan eliminates the uncertainty of a dubious warranty claim. Here’s what to do.
1. Return your damaged rod to St. Croix. You can use our Discount Shipping Program to save money.
2. Include a note requesting our Gold Star Service, along with a check for the Gold Star fee. Here are those fees:
$50 for any rod in these series: TRIUMPH, PREMIER (all series), MOJO (all series), EYECON, PANFISH, RAGE, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER
$75 for any rod in these series: AVID (all series), LEGEND (all series), IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER
3. Upon receipt of your rod, our Service Technician will determine whether to repair or replace your rod. Keep in mind we’ll chose to repair it when we can make it perform like new.
4. That’s all there is to it. There’s no additional s&h charge for shipments within the continental USA. The s&h charge for shipments to Canada is $30. Contact St. Croix for s&h charges for shipments to Alaska, Hawaii, and all other countries. The s&h charge for international orders must be paid by credit card (VISA, MC, American Express, Discover.)
Bulšits un mārketings visas šitās mūža garantijas... Vismaz ārpus US/Canada, bet pat tur , kā jau Bandito rakstīja pasākums izmaksās kopumā virs 100 dolāriem un ilgs vairākas nedēļas vai pat mēnešus... Neviens ražotājs nenodrošina un nenodrošinās, ka klients ieies veikalā ar salauztu kātu un viņam no plaukta iedos jaunu.
Par sūtīšanas izmaksām ( kuras pilnīgi oficiāli pēc ražotāja politikas jāmaksā pašam) uz citām valstīm
saskries vairāk nekā jauns kāts maksā.
Process apzināti uztaisīts tā, ka forši skan, bet ņemties lielākā daļā gadījumu nav finansiālas jēgas, ja nu tikai tīri princips. Neviens ar labdarību nenodarbojas un apzināti zaudējumus reputācijas dēļ nenes, tikai ja no tās reputācijas rodas pozitīvs profits - aprēķina visu līdz kapeikai, cik $ šāds mārketinga gājiens ienesīs piesaistītos klientos, cik % no klientiem potenciāli izmantos šo fīču un acīmredzot sausais atlikums ir ok.
ASV ir ASV, tur protams vari aiznest atpakaļ, pateikt "nepatīk" un naudu atgriezīs bez liekiem jautājumiem.
Un vēl.Mūža garantija nenozīmē to,ka garantija lietotāja mūžam,bet gan produkta.Cik katrs ražotājs plānojis produkta mūžu,cits jautājiens.
Piemēram Daiwa spolēm,kurām mūža garantija,tie ir,ja nemaldos,5-6 gadi.
2 zaraza
Nu nau nemaz tas viss tik pesimestiski ...:(
Jauna spice kātām maksās +/- 1/3 no kāta cenas jo mēs spices varam pielikt pie kopēja pasutijuma!, Sūtam gan bieži 1 reizi 2-3 mēnešos.
Vienīgi nesaprotu kāds sakars kātu/blanku ražotajam ar FedEX vai citiem sūtijumu piegadātajiem?!
Kā tas var būt saistīts ar ražotaju politiku?
Par pārsutišanu tu maksā kurjeram/piegādātajam un tas arī viss. Vissparejais ir bulšets.
Kā arī tas ka saskries vairāk nekā kāts maksā - nezinu zaraza kur tu esi iepircies , bet pie mums mēs tādu politiku nepiekopjam.
Un kā viss ir apzināti uztaisīts ,un izdomāts ir vispār bez komentāriem.
Iesaku vērsties ar šo jautājumu par pasaules sazvērestību pie FIB. :))
Lbruno
Tad jau var ārī pateikt ka produkta mūžs ir 2 stundas :)) un ka tas sabirs pēc tā laika...
Dota (St.Croix) gadijumā ir domāts tieši vidējs cilvēku mūžs.
Gribu arī uzdot tev jautājumu kur ir norādīts vai teikts ka DAIWA spolēm ir mūžu garantija, lūdzu norādi kur tu tādu info rāvi?
Man tāds neliels jautājiens:-)
Cik man zināms, tad ASV šiem kātiem ir mūža garantija, neatkarīgi no "ievainojuma"(makšķerējot, mašīnas bagažnieks, speciāls salauziens:-))....kā ir šeit LV