Mēnesi atpakaļ uzdevu jautājumu kur atrodas Suzuki DF 9.9 karburatora degvielas kvalitātes regulējuma skrūve.
Atbildi tā arī nesaņēmu. Atradu sava karburatora uzbūvi www.megazip.ru. Caurumu izurbu regulējuma skrūve atrasta.
Cik saprotu te copmaņu saits , ne motomehāniķu, kaut paskatoties dažus albumus var tikai pabrīnīties par ,,rokmeistaru,, darinājumiem, kas liela daļa ir - nu katrs pats izvērtē to oriģinalitāti un vajadzību. :) Galvenais ,ka atradi kur ieurbt !!!! ;)
Tur jau tā lieta ka copmaņi mēdz būt dakteri, mehāniķi, skolotāji un tt.
Taču tie moto mehāniķi tik bola acis kam tev to vajag.
Viņi jau stāstīs pasakas ka jāmaina sveces, vadus, jātīra karburators, degviela ar rapsi, defekts blokā un tt. Tikai maksā.
Manā uzskatā šī skrūve no rūpnīcas ir aiztaisīta līdz pirmās apkalpes brīdim, protams var jau viņu neaiztikt arī vēlāk. Motora ekspluatācijas gaitā mainīsies cilindros kompresija tāpēc mainīsies dzinēja prasība pret degmaisījumu. Pie lieliem apgriezieniem tas neizpaužas, problēma rodas tikai pie maziem apgriezieniem velcējot kad motors noslāpst ne no tā ne no šā. Nevajag liet 98 benzīnu, jaukt karburatoru tas ir kripatu jānoregulē un viss.
Rezultāts (Dūc kā kamenīte bzzzzzzzzz).
man suzuķis 2.5hp ar bija zagluška alumīnija izurbu un var regulēt maisījuma proporcijas!!
Piekrītu ADDD ka tas ir jādara kad velcē bet arī var darīt kad sāc dot ručkā un biki sāk rīstīties motors un tad aiziet
Un ?