Karburatora regulējums notiek ļoti vienkārši, dzinēju uzsilda līdz darba temperatūrai, tad cik maksimāli iespējams ar Droseļvārsta skrūvi noregulē dzinēju uz minimāliem apgriezieniem, pēc tam sāk regulēt degvielas kvalitātes skrūvi to izskrūvējot vai ieskrūvējot atrod viduspunktu kur dzinējs sāk strādāt stabili un uzņem maksimālos apgriezienus. Šo ciklu atkārto vēl divas reizes.
Pirms rodas nepieciešamība regulēt karburatoru pārbaudiet vadus, sveces, un degvielai jābūt normālai.
Suzuki DF 5 karburators.
Karburatora regulējums notiek ļoti vienkārši, dzinēju uzsilda līdz darba temperatūrai, tad cik maksimāli iespējams ar Droseļvārsta skrūvi noregulē dzinēju uz minimāliem apgriezieniem, pēc tam sāk regulēt degvielas kvalitātes skrūvi to izskrūvējot vai ieskrūvējot atrod viduspunktu kur dzinējs sāk strādāt stabili un uzņem maksimālos apgriezienus. Šo ciklu atkārto vēl divas reizes.
Pirms rodas nepieciešamība regulēt karburatoru pārbaudiet vadus, sveces, un degvielai jābūt normālai.