Es gan braucu ar dsm.. Bet izskatās pēc elektronikas..
pasties vai gaisa truba nav nomukusi. man vienreiz tā gadījās, simptomi līdzīgi.
ja nu netiec galā paša spēkiem varu iedot kontaktus vienam specam kurš nodarbojas tikai ar volvo, bet darbojas viņš Jelgavā ...
Kļūda, kur apakšā var būt daudz problēmu. Jāslēdz kompis un jānolasa kļūdu kodi. Man bija tas pats. Laikam būšu ticis cauri ar EGR noņemšanu, tīrīšanu. Vajag daudz papīra un attaukotāju :D
Vēl ir sajūga pozīciju sensors - uzreiz pie pedāļa - tā defekts arī met šo kļūdu.
Ievadi saprotamu valodu un nebūs jāzīlē.Man abiem tas ir darīts. S-60 ir LV, XC-70 ru valoda. Te vairāk izskatās pēc EGR vai interkulera. Bet to noteiks kompis. Ja interesē tad dod ziņu.
Manam XC70 D5 bija problēma ar kloķvārpstas apriezienu skaitītāju. Maziņš devējs, atrodas motora apakšā, simptomi tie paši, ap 1,5 tk slāpst nost, gan braucot gan tukšgaitā. Devēji ir divi, viens kloķvārpstai, otrs sadales vārpstai. Ja viens nomirst, otrs met kļūdas(pie kompja pieslēdzot). Sākumā nomainiju nepareizo. Bet nu pie kompja vajadzētu pieslēgt ša vai tā ;)
Klemmes noņemšana nepalīdzēja, cerēju ,ka varbūt tā kļūda nodzisīs, nekā. Vizuāli arī neko neatradu kam piesieties zem motora pārsega. Jā ,un šodien vairs vispār nav braucams, divas reizes šķīlu- slāpst nost, netur apgriezienus tukšgaitā. Tā kā nu vairs tik ar šlepēšanu uz servisu pie kompja. Žēl tik ka Lieldienas drusku pabojātas un autoservisi nestrādā:(
Apgriezieni tukšgaitā līdz 1.5 tūkst, vairāk nevar iemīt, slāpst, kārba nebūs pie vainas, variantu daudz, palasot forumus. Varbūt kāds ar šo ir saskāries?