Pie aeratora būs sūknis, aizmugurē laivai nostrādāts caurums un gar bortu ies caurulītes, pa kuru sūknis vilks iekšā ūdeni, pa otru caurulīti sūknēs ārā. Skaidrs, ka to visu ar vadiem saslēgt kopā būs piedzīvojums, bet pagaidām izskatās reāli. Kad ķersies klāt visam šim tad jau manīs kā tas viss būs patiesībā. Šobrīd divi kavēkļi - laiks un nauda :D Par skaņas izolāciju velns viņ zin...ir doma visas brīvās spraugas notapsēt ar cieto putaplastu, teorētiski tas skaņu mazinās, bet alumīnijs paliek alumīnijs, skanēs jau tāpat.
Būs ļoti klusi, ja ieliksi tās bitumena plāksnes. Lēti nav, bet efekts teicams. Paldies scwan kad ieteici.
Aeratoru nebija doma likt aizmugurē, bākai pretējā pusē? Būtu daudz vienkāršak ar instalāciju un ar balansu arī nebūtu problēmas
Bija doma, bet tad pakaļa pārāk smaga sanāks. Tāpēc gribās visu maksimāli smago uz priekšu dabūt, bija pat doma bāku tur ķīmiķot iekšā, bet gluži neierakstās. Ja purns būs viegls, tad viļņainā laikā nekā laba nebūs.
Domāju kad būtu bijis ok, jo priekšā 2 aķi, enkurs, mantas un 20mm finieris. Esmu vienu Progresu redzējis, kam uz ūdens stāvot purns ir zemāks par aizmuguri:)
Varbūt te kāda noderīga lieta artodas... youtu.be/V3zJLjEy-LA
Šitas iekš video, mana kaimiņa video, re ku zemāk pats komentējis - marti :D
par to priekšas nepārsvarošanu es pievienojos Leopoldam. progresa purns daudz netur. es aķus liku priekšā, ar domu, ka kādreiz pārtaisīšu smagāku pakaļu. šobrīd purnu man gribētos vieglāku.
Marti! Ja tagad būtu jātaisa Progress tagad arī grieztu purnu? Vai ērti no turienes makšķerēt?
Viennozīmīgi jā! Pilnīgi nopietni un nešaubīgi. Pēc gada lietošanas pat neesmu atradis ko mainīt vai ko vajadzēja darīt savādāk, lai būtu vēl labāk. Tā kā man nav trollingmotora, tad lietoju enkuru vulgaris. Un ir ļoti ērti un praktiski to laist no purngala, nevis sāna vai aizmugures. Dēļ vēja un straumes, jo tad tu vienmēr nostājies ar vismazāko pretestību. Kad copē, piemēram, Daugavā, bieži sanāk mest tieši pret straumi un, ja purns pret straumi, tad ērtāk, ja esi pats jau purnā, nevis kaut kur pa vidu un jāmet, jāvelk pāri purnam, kur liela iespēja ieraut enkurstriķī, ja labi neredz.
a kur alus nodalījums?
ir variants....izlīmē ar tiem kurus izmanto automašīnās....izdarīju...super bundžas efekts pazuda...es ņēmu Biķernieku ielā, krāsu veikalā
un visu nemaz nelīmēju....tikai brīvajās plaknēs...bildes varu facebook aizsūtīt
Sveiciens Arvi!
Gribu padalīties ar pārbūves pieredzi Progresam.
1.Liec pēc iespējas mazāk finiera,jo tas padara Tavu kuģi krietni smagāku.Protams,bez tā nevar izvairīties,bet paturi to prātā.
2.Izvairies no putu izmantošanas,jo tās mēdz sasūkties ar ūdeni.(ja gribēsi un būs pārāk trokšņains ,tad arī iepūtīsi tās.)
Man ir bez putām un īpaši skaļa laiva nav.
3.Es arī gribēju izmantot sūkņu sistēmu zivju traukam,tomēr beigās sapratu,ka būs sarežģīti un nolēmu izmantot aeratoru uz baterijām (var caur pārveidotāju uz akumulatoru),kuru ieslēdzu pārvietojoties pa ūdenstilpni.Ūdeni ieleju ar kāda trauka palīdzību.
4.Priekšu laivai izzāģēju līdz drošības nodalījumam,vāku atskrūvēju un uzliku uz enģi - tagad ir enkura nodalījums ar striķi + var vēl kaut ko ielikt.
5.Aķis un bāka ir zem sēdekļiem.
Lai sokas.
Kaimiņš
Ribām pa virsu uzlikts trafarets, kas būs izveidots no 20mm saplākšņa. Priekšā, zem purna būs plaukts enkuram, tālāk kaste mantām, tālāk aerators ar divām durtiņām, tālāk 3 nodalījumi, katrā sānā pa akumulatoram, pa vidu nāks ņeržas kaste priekš zivīm, tālāk konsole