Zvaigzne |
1.aprīlis 2012, 08:01 | |
3031 skatījums
Beidzot jauns makšķerēšanas inventārs
-
Tie, kas jau paspējuši apmeklēt izstādi Ķīpsalā būs pamanījuši Japānas ražotāja „Pakzu zu agarazak” pārstāvja stendu un paspējuši iepazīties ar inventāru, kurš drīzumā radīs pilnīgu apvērsumu Latvijas makšķernieku dzīvē.
-
„Pakzu zu agarazak” nebija plānots apgūt Latvijas tirgu, bet diemžēl Fukušima 1 AES radītais vides piesārņojums ir pilnībā sabojājis Japānas iekšējo makšķerēšanas inventāra tirgu un tāpēc uzņēmums ir spiests apgūt jaunas valstis. Japānas vēstniecība Ventspilī atzīmē, ka Latvijas tirgus šajā ziņā ir drošāks, jo Zaļā partija jau pieņēmusi rezolūciju pret Visaginas AES. Ņemot vērā šīs sadarbības nozīmīgumu Saeimā pirmdien apstiprinās izmaiņas Zemkopības un Ekonomikas ministrijas struktūrās un Zivsaimniecības departaments pāries Ekonomikas ministrijas pārraudzībā. Departamenta direktors no komentāriem attiecies. Savukārt Latvijas Zvejnieku federācija ir iesniegusi iesniegumu Latvijas prezidentam V.Dombrovskim, tiesa iesniegumā ir viens teikums, citāts „Klau, mums šitā ar Laimdotu nebija runāts, kas par (cenzēts).”.
-
Kas tad radījis šādu ažiotāžu? Patiesībā viss uzņēmuma sortiments un cenas. „Pakzu zu agarazak” vienīgie ražo monofīlo auklu, kurai pie diametra 0.10mm izturības tests ir 18,3kg un ja ar to nepietiek, aukla savas īpašības saglabā no + 75 līdz – 75 grādiem pēc celsija. Uzņēmuma spoles ir īpaši vieglas, neprasa apkopi, pie tam elektroniski uzrādās metiena tālums un, pēc pieķeršanās, arī zivs svars. Apgalvojat, ka makšķeres tests ar svaru 2g – 250g nav iespējams, „Pakzu zu agarazak” pierāda pretējo, viegli, izturīgi makšķerēšanas rīki būs ikdiena. Pie tam izmēģinājumi parāda, ka ar šādu inventāru metiena precizitāte palielinās vairāk kā piecas reizes un metiena attālums vismaz trīs reizes un tas ir amatieriem. Mānekļiem varētu veltīt atsevišķu stāstu, lai pateiktu vienkāršāk, salīdzinājumā uzņēmuma produkciju ar „ēdamo gumiju” un citiem pieejamiem mānekļiem, pašreizējais tirgus ir pārpildīts ar antikvariātu. Kā arī cenas, makšķerēšanas inventārs, kas maksā simts latus, drīz Jums šķitīs anekdote.
-
Pret „Pakzu zu agarazak” ienākšanu Latvijas tirgū asi vērsusies Latvijas Makšķerēšanas Sporta Federācija, ja pieķeršot sportistus lietojot šī uzņēmuma produkciju, tas no sacensībām tiks diskvalificēts. Šāds inventārs nojauc barjeras starp iesācēju un profiem. Savukārt BIOR ir sniedzis atzinumu, ka šādu rīku lietošana kaitējumu BIOR nenodara un tāpēc atbalsta. Savukārt Makšķernieku Organizācijas Sadarbības Padome nosūtīja sms gan uzņēmuma pārstāvim, gan Japānas vēstniekam Latvijā, ka pārstāv visus makšķerniekus un labprāt sadarbosies. Latvijas Makšķerēšanas Asociācija vēlas noskaidrot kādas izmaiņas šī uzņēmuma ienākšana tirgū ir radījusi citās valstīs un attiecīgi par to informēt.
-
Pagaidām uzņēmums kārto formalitātes lai reģistrētu uzņēmumu Latvijā, tiesa pirmais „Pakzu zu agarazak” veikals tiks atvērts tikai 2013.gada 1.aprīlī, pretim viesnīcai Hotel de Rome, McDonalds vietā. Jāpaciešas nedaudz.
- Smaids pagarina dzīvi, īpaši 1.aprīlī.
Novērtē rakstu: (3 balsis)
- lai vērtētu, nepieciešams reģistrēties
Lūdzu reģistrējies, lai komentētu.
Uz augšu
Nu labs 1.aprīļa jociņš sanācis!
Firmas nosaukums ar rullē! "Uzkāp uz kazaraga" :D