Veidosim saturu kopā!
  • Jūsu novadā gaidāmas vai jau aizvadītas copmaņus saistošas aktivitātes?
  • Jums ir viedoklis par copmanim aktuālu tematu?
  • Esat izbaudījis aizraujošu copes piedzīvojumu?

Rakstiet mums! Pievienojiet attēlus (vai uzticiet tos piemeklēt CL redaktoram) un mēs nodosim Jūsu vēstījumu visai Latvijas copmaņu saimei!

Jaunākie komentāri

Seko līdzi

RSS barotne
Seko līdzi jaunākajiem CopesLietas.lv biedru rakstiem sev ērtā veidā izmantojot RSS barotni.
urmaas | 16.februāris 2011, 16:23 | 41 komentāri | 10102 skatījumi

Mans skatijums par to,kas būtu jāsakārto LV publiskajos ūdeņos.

Esmu par kārtību pie ūdeņiem.to var panākt,liekot cilvēkiem saprast:
1.dzert no akas kuru paši pieķēza nav labi.
2.Pašvaldību vai privātpersonu,atkarīgi no tā kam pieder zeme pie publiskajiem ūdeņiem,iesaistīšanu servitūta izveidei.Tobiš-atpūtas mājiņas,laivu bāzes,laivu ielaisšanas trapu izveidei,utt.Protams ievērojot likumu par tauvas joslas pieejamību visiem cilvēkiem.
Esmu PAR:
BRĪVU PIEKĻUVI VISIEM PUBLISKAJIEM ŪDEŅIEM!!!
1. Makšķerēšanas atļauju iegādi tikai ar bankas starpniecību.Izmaksas būs lētākas,kā "sponsorejot" kadas spalvainas rokas tipogrāfiju.
2.Naudas līdzekļu,kuri iegūti realizējot Makšķerēšanas atļaujas,lietderīgu izmantojumu.(budžeta cauruma lāpīšanu nu nekādīgi nevar nosaukt par lietderīgu līdzekļu izmantošanu).
3.LM vietu ierīkošanu tikai privātajos dīķos.
4.LM atcelšanu VISOS publiskajos ūdeņos.
5.Par MN caurskatīšanu un nepieciešamo izmaiņu veikšanu.Tai skaitā ari IDIOTISKO punktu izslēgšanu,vai atzīšanu par spēkā neesošajiem.
6.Par tauvas joslas ievērošanu visos publiskajos ūdeņos(pierīgas ezeriem it īpaši aktuāla tēma).
Esmu PRET:
1.Mazo HESu dubulttarifu.
2.Jaunu LM vietu izveidošanu publiskajos ūdeņos.
3.Publisko ūdeņu prihvatizāciju.

4.Zvejas iespējām iekšējos ūdeņos(ja kāds to vēlas,tad cenai par zveju iekšējos ūdeņos,Daugavas lejtecē,ir jābūt ADEKVĀTAI)!

Tapa zināms,ka ZM ir atteikusies no LV iekšējiem ūdeņiem.Tātad visi publiskie ūdeņi tika nodoti pašvaldībām!Par turpmāko publisko ūdeņu likteni lemšot pašvaldības!Tā padomes,vai kā viņu tur,veidošana ir kārtējā birokrātu mahinācija.Tobiš:

1."APSAIMNIEKOT" Eiropas piešķirtos līdzekļus,

2.Visu,gan zivju atražošanu gan sargāšanu no maliķiem utt,uzgrūst uz pašvaldības pleciem.Isāk sakot-APSAIMNIEKOŠANU.

3.Taipat laikā pašiem tik vizināties pa "semināriem" un tērēt naudiņu.

TURPMĀK VISS BŪŠOT ATKARĪGS NO PAŠVALDĪBU VADĪTĀJIEM.Ja tiem būs PO par tīkliem un citām negācijām,tad NEKAS labs nav gaidāms.Tātad - es balsoju pret Šāda veida MAHINĀCIJĀM.Savādāk to visu nenosauks.

Lai zinātu jūsu nostāju šajā jautājumā,tad nebūtu slikti balsot.Esat PAR vai PRET.

P.S.NEBŪTU SLIKTI JA ADMINIS VARĒTU APUKŠĀ IEKOMBINĒT DIV "POGAS" BALSOŠANAI.lAI CILVĒKI VARĒTU TIKAI NOKLIKŠĶINOT UZ VIENU NO VIŅĀM,PAUST SAVU VIEDOKLI VAI ATTIEKSMI?

:))

Būtu

 
 
Novērtē rakstu:
  • Vērtējums ir 5 no 5
(9 balsis) - lai vērtētu, nepieciešams reģistrēties
[41] Komentāri | dilst | aug
 
Brusis

Zvejniecības likums 7. pants. Zvejas tiesību nodošana

(1) Zivsaimniecības pārvalde Ministru kabineta noteiktajā kārtībā var nodot pašvaldībai valstij piederošās zvejas tiesības ūdeņos, kur zivju resursus pārzina attiecīgā pašvaldība.

(2) Valsts un pašvaldību institūcijas, kurām ir zvejas tiesības, Ministru kabineta noteiktajā kārtībā tās var nodot (iznomāt) citām juridiskajām un fiziskajām personām

Pirmkārt.jāatceļ šis

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
Brusis

MK 14.10.2003. noteikumi Nr. 574 „Licencētā amatierzvejas - makšķerēšanas- kārtība” 13.punkts, likuma „Par pašvaldībām” 43.pants 2).punkts, 45.pants.

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

Brusis

paļdes par precizējumu!

:)))

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
gacha80

1) Atbalstu atļauju iegādi ar bankas starpniecību, bet jautājums - ko darīt tiem, kam nav i-bankas? Pārskaitījuma veikšana bankā ne uz visiem kontiem ir bez maksas. Respektīvi papildu jāmaksā par pārskaitījumu, kā rezultātā tāda pati vien sponsorēšana sanāks, tikai bankas.

2) Šaubos, ka privātpersonas būs ar mieru veidot servitūdas. Kāds viņām no tā labums? Un kas to apmaksās? Diezgan utopisks punkts. Tomēr iestājos stingri PAR piekļuves iespējām publiskajiem ūdeņiem, kas Latvijā daudzās vietās netiek ievērotas. Vienmēr sajūta, ka ejot pie šāda ezera, kāds seko gatavībā ielaist lodi mugurā.

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
gacha80

Turklāt, ja nauda par licencēm tiek izmantota vietas uzturēšanai, labiekārtošanai un zivju resursu atjaunošanā, man nav nekas pretī iemaksāt pāris latus.

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
AndisN

gacha80

Nav jau obligāti jābūt i-bankai.Var jau arī pašā bankā vai pasta nodaļā veikt to maksājumu par atļauju.

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
parcopi.lv

Ļoti līdzīgs viedoklis, bet kas attiecās uz "4.LM atcelšanu VISOS publiskajos ūdeņos." un "4.Zvejas iespējām iekšējos ūdeņos(ja kāds to vēlas,tad cenai par zveju iekšējos ūdeņos,Daugavas lejtecē,ir jābūt ADEKVĀTAI)!"......mani māc ĻOTI lielas šaubas, ka kas tāds varētu notikt. Sevišķi jau par pēdējo. Drīzāk atcels visus licencētos posmus publiskajos ūdeņos, nekā zvejnieki sāks maksāt adekvātas summas par to, ka ķer pie prezidenta pils logiem....

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
RolisLiepaja

Pilnībā atbalstu !

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
murgs

JĀ!!!

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
murgs

PAR!!!

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
Bebrs

1. - pārāk vispārīgi bet piekrītu protams.

2.- neviens privātīpašnieks ar labu prātu nepiekritīs kaut kādiem apgrūtinājumiem savā īpašumā, pašvaldībām tas jautājums ir "pie kājas".

1. piekrītu

2. doma pareizam formulājam jābūt kategorskākam un konkrētākam

3,4,5. Piekrītu, nosakāms ar grozījumiem MK noteikumos.

6. Jāuzlabo sodīšanas iespējas - ja nenojauc sētu pie ūdeņiem piemēram 1 mēneša laikā pēc soda stāšanās spēka, pašvaldībai obligāts pienākums ir izdarīt to par saviem līdzekļiem kurus pēc tam piedzen caur tiesu.

1,2,3,4 - pilnībā piekrītu

Pašvaldības nebūs ieinteresētas viekt ūdeņu uzraudzību jo valsts visticamāk tam atsevišķus līdzekļus neiedalīs. Ja tā tad tālāk ir strupceļš - tā pati prihvatizācija un mistisku SIA, IK, biedrību, SO parādīšanās ūdeņu jomā.

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
guntarskl

Tu no manis dabūsi pliku pigu, nevis servitūtu:DDDDDDDDD

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

es TEV nemaz ari neprasīšu!!!

apsēdīšos uz laipas un barošu zives!!!

:DDD

16.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
zivgarnis

Urmaas. Atbildi tikai uz vienu jautājumu: kas apsaimniekos publiskās (vasts, pašvaldību) ūdenstilpnes???! Atceries, kopējā cūka nebarojās!

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
Bljitka

Piekrītu...piegriezusies jau tā valsts izbazarēšana...visi redz un visi saprot...tikai neviens neko nesaka un nerīkojās.

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

ZG

kāpēc viņa būtu jābaro???

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
zivgarnis

Urmaas! Redzi, Tev nav nekādas loģiskas atbildes! Liela daļa publisko ūdenstilpņu ir pašvaldību, valsts īpašumā un kārtības nav nekādas! Forši, ka Tevi šis bardaks apmierina! Mani, nē! Es par saprātīgu saimniekošanu!

Atceries vienu, mēs visi kopā neesam nekādi saimnieki-sevišķi ūdeņiem! Ko esi reālu izdarījis, lai sakārtotu makšķerēšanas lietas???! Jebšu, Tev tā: atmet pārs latu un varu saimniekot (lasi-makšķerēt) kā gribu?

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

ZG

daudz esi nosaimniekojis prihvatizējis,pa pajām iepērkot zemes gabalu vai vēl ļaunāk izveidojis zemnieku saimniecību???Valsts par to vēl no tevis noplēsa 9-ņas ādas,lai tikai tādi kātu un pārējie izputētu.cik sapratu tad tev un tev līdzīgajiem nepietiek ar vienreizēju uzkāpšanu uz grābekļa.kāpjiet vēlreiz un barojiet tālāk tos sivēnus,kuri jūs aplaupa!!!

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
zivgarnis

Urmaas.

Ir mums īpašumā 47ha zemes. Nu un?! Zemnieku saimniecību neesmu domājis veidot. Omatnīki zames dorbus nastrodaj! :)

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
urmaas

būtu jābūt idiotam,lai to tagad veidotu.tieši tas pats būs ar visu pārējo!!!

:))

17.02.11 Atbildēt | Ziņot 0
 
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager