Sveiki!
Nu tad laikam būšu pirmais....
Tātad ir izvēle starp Tohatsu MFS20 un Suzuki BF20 dzinēju. Kādu Tu izvēlētos, vieglu un advancētu taizemieti vai kārtīgu japāni?
Laivu, laivu motoru, eholotu un citu ar laivām saistītu nianšu eksperts, kura profesionālā pieredze krājusies daudzu gadu garumā izzinot, testējot un piedāvājot makšķerniekiem dažāda veida laivas un to aprīkojumu, bet interese un zinātkāre par šo tēmu augusi līdzi jau no mazotnes.
Gints ir arī aizrautīgs spiningotājs, brendīgu makšķerlietu pārzinātājs, aktīvs Latvijas Čempionāta un citu spiningošanas sacensību dalībnieks, 2014. Gada Latvijas Kausa spiningošanā 1. Vietas ieguvējs individuālā vērtējumā un biedrības „Sporta makšķerēšanai” valdes loceklis.
Sveiki!
Nu tad laikam būšu pirmais....
Tātad ir izvēle starp Tohatsu MFS20 un Suzuki BF20 dzinēju. Kādu Tu izvēlētos, vieglu un advancētu taizemieti vai kārtīgu japāni?
Jā tiešām esi pirmais:) Tavā jautājumā jau ir apslēpta atbilde, tieši tā arī ir . Tohatsu ir Japānā ražots, bet nav iešprices un par 8kg smagāks.(Mercury ir precīzi tas pats motors). Suzuki ir ražots Taizemē, bet ar iešprici un vieglāks. Izvēle ir jāizdara pašam. Mans viedoklis ja nebrauc ar to motoru uz darbu kā tas bieži notiek Somijā, tad abi motori tev kalpos ļoti daudz gadu un bēdu nezināsi. Ja es pats būtu izvēles priekšā, tad laikam tomēr nosliektos par motoru ar iešprici EFI (Elektroniskā degvielas iesmidze)
Esmu ar viņu divas reizes bijis uz ezera, ļoti iepatikās. Bumbulim baterejai vajadzētu turēt 4 stundas. Abas reizes, kad lietoju batereja nebeidzās ne telefonam, ne bumbulim. Visu dienu copēju, bet ieslēdzu , tad kad vajag, meklējot kantis un zivis.
Realajaa dziivee tas eholots bumbulis + mobilais- ir jeega panemt joka peec ,Peipusam utt, ziemaa? (Mob + planshete kopaa, baterija-dienu pavilks...?)
Jaunās tehnoloģijas, protams, ir laba lieta. Bet īsti nesaprotu kur Suzuki ielicis tos "vieglmetālus' un pie mazākas kubatūras ieguvis tadu pašu jaudu. Varbūt kādam ir kāda ideja?
Pievieno savu komentāru