sāksim ar to, ka garantija kā tāda, no juridiskās puses :), ir tikai tām precēm, kuras pērkot tiek aizpildīts garantijas talons, tev tiek iedota lietošanas instrukcija ar garantijas noteikumiem u.t.t. , dzīvē ir tā, ka makšķerlietām šādu garantijas talonu dod tikai Shimano saviem produktiem un arī tur vēl viss nav tik vienkārši, ja kaut kas nobeidzas pēc sezonas...
visas tās garantijas vaiŗāk attiecās uz to ja precei kaut kas notiek ekspluatācijs sākumā, tad tas ir acīm redzams brāķis, pēc sezonas...., gadījumi ir tik dažādi
protams, ka ja tu būtu sācis ar jautājumu šeit, tad iespējams (ja meistars nepierādītu pretējo) savus 10 eirus būtu ietaupījis, bet tā es meistaram neko nevaru pārmest, tiesa 10 eirus maksā labs gultnis ...
ar spolēm ir grūti pateikt kas ir kas, ja neesi bijis klāt, ir veči, kas ar spoli velk laivu klāt pie zacepa, ir kas tieši ar spoli tinot mēģina 0.14mm pīto zacepā noraut u.t.t., to neviena spole neturēs....
es nebraucu virsū tev :), noteikti nē, pašam man ir 5 vai 6 šādas spoles un šogad pirkšu vēl, zinu, ka sērijveida problēmu viņām nav ...
konkrēti atbildot uz tavu jautājumu - garantija ir uz to, ka precei nav rūpnīcas brāķa...., garantijas laiks nav noteikts ar likumu, ja tads netiek paredzēts atsevišķā līgumā, tad garantija var būt 1 dienu, var būt 10 gadus, viss atkarīgs no pārdevēja un preces...
Pievieno savu komentāru