Sveiki, man jautajums par makšerēšanas piederumu parvadāšanu ar lidmašinu, es jautaju, pa cik jus braukājat pa visu pasauli, droši vien ņemt lidzī, vai makšerkatiem jabut kaut kads specials chehols vai kaut tam lidzigs un ar aķiem ko un ka parvada
Profesionāls makšķernieks, vairāku starptautisku žurnālu eksperts jautājumos par inventāru, pludiņmakšķerēšanu, fīdermakšķerēšanu, zivju iebarošanu un visa veida ziemas makšķerēšanu.
Kompetenci makšķerēšanā apliecina arī augstie sasniegumi Latvijā un pasaulē:
Sveiki, man jautajums par makšerēšanas piederumu parvadāšanu ar lidmašinu, es jautaju, pa cik jus braukājat pa visu pasauli, droši vien ņemt lidzī, vai makšerkatiem jabut kaut kads specials chehols vai kaut tam lidzigs un ar aķiem ko un ka parvada
nu pa visu pasauli ar makšķerēm, diemžēl, es nelidoju, vairāk pa Eiropu un ar mašīnu :), bet lidojis ar visiem štrumiem arī esmu, makšķerēm noteikti vajag cieto tubusu, ir veikalos, vari pats no plastmasas trubām uztaisīt, ir varianti. Tas noteikti ies kā nestandarta bagāža, pārējais viss jāliek bagāžā, rokas bagāžā āķus u.t.t. tev nelaidīs, ir daudz gadījumi, ka arī ļoti "biezus" večus nelaiž cauri drošības kontrolei ar āķiem un vobleriem rokas bagāžā. no pieredzes varu ieteikt stipri paskatīties cik bagāžas vienības\somas tev ir nopirktas, agrāk bija brīvāk, bet tagad aviokompānijas diezgan principiāli skatās uz somu skaitu, kas parasti i 1, tāpēc es pēdējos lidojumos uz Krieviju un Ukrainu vienkārši tinu (ar siksnām un pēc tam ar plēvi) kātu tubusu kopā ar somu, kurā ir viss pārējais inventārs
Pievieno savu komentāru