Normunds Grabovskis

Normunds Grabovskis

Profesionāls makšķernieks, vairāku starptautisku žurnālu eksperts jautājumos par inventāru, pludiņmakšķerēšanu, fīdermakšķerēšanu, zivju iebarošanu un visa veida ziemas makšķerēšanu.

Kompetenci makšķerēšanā apliecina arī augstie sasniegumi Latvijā un pasaulē:

  • divkārtējs pasaules čempions;
  • divkārtējs pasaules vicečempions;
  • daudzkārtējs Latvijas čempions;
  • Lietuvas čempions;
  • daudzu starptautisku sacensību uzvarētājs.
Jautā kraft

čau Normund!

kā vienmēr Daugavgrīvā neesi izkjerams. :)

man jautājums par Salmo Veikalu atlaižu karšu stratēģiju.

Saki vai tiešām lojāls klients pie jums ir sākot no štukas latu? Nu kamōn. mēnesī atstāt vismaz

80+ ls ir diezgan daudz! (lai sakrātu to gada štuku un 10% atlaidi) sevišķi jau šajā situācijā...

P.S Es vados no infas kas man bija pieejama kartes

brīdī, tākā nekādu publisku izmaiņu neesmu redzējis un Salmo darbinieki ari neko nezina, tad pieņemu, ka tas ir spēkā vēl šobrīd.

Par šito protams, aizdomājos tikai šajos laikos,

jo iepriekš bija cerība ari izspiest to ciparu. un likās, ka "tā vajag", ja nav stingrāku galu.

Karte ko jūs dodat uzreiz piešķir 5%, bet nu tādu atlaidi šobrīd var dabūt jebkurā bodē. Katrā ziņā mans uzskats, ka tūkstots latu palielina "atlaižu soli" pa 5% man liekas diezgan apsurds un galīgi greizss šā brīža situēšinam. Es nebraucu tev personigi, jo zinu ka šitās štelles kārtojas heirarhiski ļoti sarežģīti, ja tā var teikt.. tik mani novērojumi.

Ja tos percentus dotu par ne tik grantiozām summām, tad jau būtu labi! jo visumā client-benefit sistēma ko jūs sākāt savā veikalā ir sevi pārbaudijusi daudzkārt! par to prieks!

Kraft.

______________________________________

P.P.S Saprotu, ka šis tāds slidenais, tāpēc vari atbildēt privāti.

Paldies Normund!

Nu mans darbs neaprobežojās ar Gaugavgrīvas veikalu vien, kas attiecās uz klientu kartēm, tad šāds solis sākotnēji bija mana ideja un, ja godīgi, tad es neredzu lielu vajadzību arī patreiz neko manīt, jo pamatīgi ir izmainīta kopējā cenu politika, pietam klientu kartēm pirkumu summas uzkrājās neierobežotā laikā, turklāt lielajiem pirkumiem tik un tā cenas vēl ir runājamas. Nedomā, ka man ir žēl, vienkārši es redzu kopējos ciparus un ļoti labi zinu, kādas ir produktu pilnās izmaksas (pašizmaksa, transports, nodokļi, algas, īres, apsardze), tāpēc arī atlaižu līmenis ir tāds kāds ir, mēs Salmo veikalos pamazām ejam uz to, ka pašas sākotnējās cenas ir labas, regulāri ir lielās akcijas uz kādām preču grupām. Patreiz vienkārši nav bijis laika sakārtot visu klientu karšu saplānoto, jo perspektīvā būs sevišķas cenas un piedāvājumi klientu karšu īpašniekiem, par kuriem viņi saņems informāciju uz norādītajiem telefoniem vai e-pastiem, tas viss ir procesā, un tas, kas patreiz notiek valstī neļauj paplašināt štatus

Atbildēts: 19.augusts 2009, 10:24 | Komentēt | Adrese atbildei
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu komentāru
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager