čau Normund!
kā vienmēr Daugavgrīvā neesi izkjerams. :)
man jautājums par Salmo Veikalu atlaižu karšu stratēģiju.
Saki vai tiešām lojāls klients pie jums ir sākot no štukas latu? Nu kamōn. mēnesī atstāt vismaz
80+ ls ir diezgan daudz! (lai sakrātu to gada štuku un 10% atlaidi) sevišķi jau šajā situācijā...
P.S Es vados no infas kas man bija pieejama kartes
brīdī, tākā nekādu publisku izmaiņu neesmu redzējis un Salmo darbinieki ari neko nezina, tad pieņemu, ka tas ir spēkā vēl šobrīd.
Par šito protams, aizdomājos tikai šajos laikos,
jo iepriekš bija cerība ari izspiest to ciparu. un likās, ka "tā vajag", ja nav stingrāku galu.
Karte ko jūs dodat uzreiz piešķir 5%, bet nu tādu atlaidi šobrīd var dabūt jebkurā bodē. Katrā ziņā mans uzskats, ka tūkstots latu palielina "atlaižu soli" pa 5% man liekas diezgan apsurds un galīgi greizss šā brīža situēšinam. Es nebraucu tev personigi, jo zinu ka šitās štelles kārtojas heirarhiski ļoti sarežģīti, ja tā var teikt.. tik mani novērojumi.
Ja tos percentus dotu par ne tik grantiozām summām, tad jau būtu labi! jo visumā client-benefit sistēma ko jūs sākāt savā veikalā ir sevi pārbaudijusi daudzkārt! par to prieks!
Kraft.
______________________________________
P.P.S Saprotu, ka šis tāds slidenais, tāpēc vari atbildēt privāti.
Paldies Normund!
Pievieno savu komentāru