Normunds Grabovskis

Normunds Grabovskis

Profesionāls makšķernieks, vairāku starptautisku žurnālu eksperts jautājumos par inventāru, pludiņmakšķerēšanu, fīdermakšķerēšanu, zivju iebarošanu un visa veida ziemas makšķerēšanu.

Kompetenci makšķerēšanā apliecina arī augstie sasniegumi Latvijā un pasaulē:

  • divkārtējs pasaules čempions;
  • divkārtējs pasaules vicečempions;
  • daudzkārtējs Latvijas čempions;
  • Lietuvas čempions;
  • daudzu starptautisku sacensību uzvarētājs.
Jautā dzhams

Sveiks Normund!

Lasīju jau iepriekš par garantijas problēmām servisā! Varu tikai pievienoties, ka kkas nav meistara attieksmē pret klientiem, jo īpaši tam kas vērtē kātus (spoļu meistaram ar ūsiņām visu cieņu ;) )man ir nācies diemžēl peidzīvot 3 gadījumus un 1 piemērs iz dzīves - ja 10-40 gr testa kāts 3 metienā pārlūzt metot 12 gr voblerīti, tad noteikti jebkuram iestātos cilvēcīga dusma + aizejot uz vekalu tev sāk stāstīt, ka esi iecirti durvīs jeb pret laivas malu sitis un tava versija, kas tā jau ir bēdīga tiek apdirsta ar 3 stāvīgajiem, tad uzskatu ka šādam cilvēkam nav ko strādāt ar klientiem! Pie tam kats tika pārvadāts cietajā tubusā/čeholā, tam atbilde nevajag dir*t!!! Kā tev liekas tas ir normāli un vai netiek pārkāpti patērētaju tiesību likumi?

noteikti tev ir taisnība, NOTEIKTI, es pats pie šādas attieksmes iedotu pa degunu tam kas to man teiktu, tāpēc ļoti lūdzu, dodiet man zināt par līdzīgiem gadījumiem, pirmkārt noteikti atrisināsim jūsu problēmu un otrkārt atbrīvosimies no rupjiem un neiecietīgiem pārdevējiem,

bet, saprotiet arī vienu, ka ne vienmēr arī pats pircējs ir ideāls, saprotams, ka ir škrobe, ir dusma, tomēr pārdevējam nav jāuzklausa jūsu lamuvārdu plūsma un pilnīgi normāla veča pretreakcija ir dot tieši to pašu pretī, es protams šādu attieksmi neatbalstu, bet kā vecis saprotu, nu nav pārdevējs vainīgs pie tā, ka pircējam ir slikts garastāvoklis.

Katrā gadījumā viens ir skaidrs, problēmas vajag risināt nevis kasīties savstarpēji, dod ziņu un risināsim tavu problēmu

Atbildēts: 27.aprīlis 2010, 15:49 | 7 komentāri | Adrese atbildei
Komentāri
 
Agrāk kad vēl lietoju salmo kātus bija tieši tā pat kā šeit aprakstīts. Vot kā būtu jāuzvedas lai meistars tevi neuzskata par āzi???
Taisnību sakot, tajā laikā bij tāda prakse ieviesta salmo, tad kad tu par sevi uzzini vairāk kā zināji, nāca darbinieks no otrā stāva ar spici rokā, un ar tekstu, salmo tev dāvina spici lai jums būtu labs priekštats par firmu. Man tā bija divas reizes:))
Diez kā tas sanāk, ka vairs tādu problēmu nav kopš nav salmo kātu????:))))
30.04.10
 
nekad neesmu pārlauzis kātu copes laikā, ar visu to, ka kāts ir kritis laivā, zemē un netiek pārvadāts nekādos tubusos vai ceholos, taka ja pārlūzt metienā, tad tikai brāķis vai durvīs iecirsts
28.04.10
 
nolikvideet garantijas laika remonta servisu,un redzeesiet,kaa meistars katram klaniisies kaa kjiinieshu shveicars pie viesniicas:)))))))))))))
27.04.10
 
esmu tur bijis, citreiz laipni, citreiz kā tev, pārsvarā jau viss ok, nevar jau zināt kas pirms mums bijis :) Visā visumā neiespringstu, ja kas tāds atkārtotos vairākkārt, sazinātos ar NG, kā nekā esam tikai cilvēki ar visiem + un -
27.04.10
 
Piekrītu, teiktajam un ir visādi faktori, kas var ietekmēt radušos bojājumu!Bet ir reāli rūpniecības brāķi, kas šajā gadījumā arī bija, jo viss bija pēc normām un tests arī tika ievērots, + kāts tiek pārvadāts cietajā čeholā un meistars man atcērt :"ko te di*ss", tad domāju saruna no tavas puses ar paliktu asāka! Bet reāli padomājot jaunu kātu pirmo reizi lietojot, tu vienmēr pielietosi saudzīgāk nekā veco labo! Un es nevienu reizi neeju ar naidīgu pr;atu, jo gadās visādi, bet konkrētais meistars man ir parādījis savu attieksmi pret klientiem!
27.04.10
 
dzahams - ne konkrēti par šo lietu, bet gribu pateikt kā var rasties pārpratumi starp pircēju un pārdevēju.

Bieži vien maksskkernieki nonaakot pie uudens aizrunaajas, vai mazums kas, nepiedomaa pie kaata salikssanas procesa. Neiestum kaatu savienojumus tik dzilli kaa vajag, rezultaataa slodzes briidii kaats vienkaarssi saluuzt un copman9s briinaas un spllaudaas par sliktu kvalitaati. Protams, to neattiecinu uz reizeem kad saluuzt posma vidus, tas jau cits staasts par ko neko nezinu.
27.04.10
 
Esmu no tiem, kas labāk saprātīgi parunā, bez bļaustīšanās un dūru vicināšanās! Piekrītu, ka pircējs var mānīties un būt štuntīgā garstāvoklī un iespējams tīši sabojāt preci, bet ja no 3 servisa apmeklējuma reizēm ar vienu un to pašu cilvēku gaisotne paliek neciešama, tad tā tik gribas iet ar viņu ārā parunāt, kas diemžēl nekādu rezultātu nedoss un neatrisinās problēmu kamdēļ vispār esu servisā ieradies!
Paldies par atbildi un informāciju, turpmāk, iesaku arī citiem, sazinātiess ar Jums ja problēma servisā ir strupceļā!
27.04.10
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu komentāru
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager