Sveiks Normund!
Lasīju jau iepriekš par garantijas problēmām servisā! Varu tikai pievienoties, ka kkas nav meistara attieksmē pret klientiem, jo īpaši tam kas vērtē kātus (spoļu meistaram ar ūsiņām visu cieņu ;) )man ir nācies diemžēl peidzīvot 3 gadījumus un 1 piemērs iz dzīves - ja 10-40 gr testa kāts 3 metienā pārlūzt metot 12 gr voblerīti, tad noteikti jebkuram iestātos cilvēcīga dusma + aizejot uz vekalu tev sāk stāstīt, ka esi iecirti durvīs jeb pret laivas malu sitis un tava versija, kas tā jau ir bēdīga tiek apdirsta ar 3 stāvīgajiem, tad uzskatu ka šādam cilvēkam nav ko strādāt ar klientiem! Pie tam kats tika pārvadāts cietajā tubusā/čeholā, tam atbilde nevajag dir*t!!! Kā tev liekas tas ir normāli un vai netiek pārkāpti patērētaju tiesību likumi?
Taisnību sakot, tajā laikā bij tāda prakse ieviesta salmo, tad kad tu par sevi uzzini vairāk kā zināji, nāca darbinieks no otrā stāva ar spici rokā, un ar tekstu, salmo tev dāvina spici lai jums būtu labs priekštats par firmu. Man tā bija divas reizes:))
Diez kā tas sanāk, ka vairs tādu problēmu nav kopš nav salmo kātu????:))))
Bieži vien maksskkernieki nonaakot pie uudens aizrunaajas, vai mazums kas, nepiedomaa pie kaata salikssanas procesa. Neiestum kaatu savienojumus tik dzilli kaa vajag, rezultaataa slodzes briidii kaats vienkaarssi saluuzt un copman9s briinaas un spllaudaas par sliktu kvalitaati. Protams, to neattiecinu uz reizeem kad saluuzt posma vidus, tas jau cits staasts par ko neko nezinu.
Paldies par atbildi un informāciju, turpmāk, iesaku arī citiem, sazinātiess ar Jums ja problēma servisā ir strupceļā!
Pievieno savu komentāru