1. ja copē no krasta, tad kātam tomēr vajadzētu būt ne īsākam par 3 metri, labāk ap 4m, mierīgā laikā var strādāt arī ar īsiem kātiem, tomēr jūra reti kad ir mierīga..., kāts ir viena lieta, bet noteikti vajag kāta turētājus, parasti veči izmanto tievās plastmasas kanalizācijas trubas, nogrieš ap metru garus gabalus, iedzen to zemē, vismaz 1\3 un tad liek kātu iekšā, kāta, jāstāv vertikāli
2. monofilā aukla uz spoles 0,35mm, pati sistēma(1-1,5m) no 0,45-0,50mm auklas, pavadiņas 0.3-0.35mm, pītā no 0,14-0,25, kāda ir pie rokas
3. svini vēlamsd tādi, kuri var ieķerties smiltīs, veikalos ir tādi piramīdveida, ir gredzeni ar dzelkšņiem, var pirkt speciālos ar drātīm, kuras ierokas smiltīs, mierīgā laikā 40-60 grami, atkarībā no straumes, metiena attāluma, auklas resnuma u.t.t., vējā un viļņos 100-150-170 grami
4. āķis ar garu kātiņu, optimāls izmērs 2.-4., mazāki un lielāki nav vajadzīgi
5. klasiskā ēsma ir garnele, tā, kas ir čaulā, to izloga un veselu liek uz āķa, man mīļākā ēsma ir reņģe, sagriež to strēmelēs(1*2; 2*3 cm), rūr āķi 2-3 reizes cauri un viss notiekās, veči slavē raudas, vimbas, asara un karpas gabaliņus, tiem ir biezāka āda un labāk turās uz āķa, katrā gadījumā braucot butēs līdzi vajag 2-3 veidu ēsmas, tad būs ok
6. nezinātājam ir grūti atrast slepenās piebraukšanas vietas, jo visur ir liegumi un privātīpašumi, paskaties forumā vietas, par kurām vis vairāk runā, atrodi tās kartē un brauc, gan jau mašīnu baru ieraudzīsi....
Pievieno savu komentāru