Normunds Grabovskis

Normunds Grabovskis

Profesionāls makšķernieks, vairāku starptautisku žurnālu eksperts jautājumos par inventāru, pludiņmakšķerēšanu, fīdermakšķerēšanu, zivju iebarošanu un visa veida ziemas makšķerēšanu.

Kompetenci makšķerēšanā apliecina arī augstie sasniegumi Latvijā un pasaulē:

  • divkārtējs pasaules čempions;
  • divkārtējs pasaules vicečempions;
  • daudzkārtējs Latvijas čempions;
  • Lietuvas čempions;
  • daudzu starptautisku sacensību uzvarētājs.
Jautā antonsb

nu veikalam janes atbildiba pa braketu preci!jo man ir divi identiski vizuli Rapala un viens spele bet otrs nespele!viena veikala teica ka tie ir braki tas ir taspats ar tiem izumi jo biju nopircis cetrus uzreiz un bija ok ar splesanu bet nakamie cetri neka!tatad veikalam jau butu jaapmaina vini jo pirku Salmo veikala!!bet pec jusu teikta tad sanak ka nemainis?tad jau ar tiem katiem tas pats ar to garantiju kipa 2gadu garantija ja nu kas notiek eksplotacijas laika ne manis vainas del veikals Salmo netiks kats mainits uz garantiju pateiks ka pats vainigs mana vaina??? Nutas jau pieradas kartejo reizi ka latvija ir bananu republika!visus suda preci suta ka uz tresam pasaules valstim!tad priekskam vispar salmo dod garantiju??

atkārtošu vēlreiz, ja tevis nopirktais produkts ir ar konstatējamu defektu, tad veikalos to samaina bez vārda runas un vēlāk veikalnieks to preci var atgriezt ražotājam, ja produktam nav konstatējama defekta, tad veikalniekam nekas nav jāmaina, tavā gadījumā vobleriem nav konstatējama defekta

Runājot par kātiem un spolēm, garantija tiek dota uz materiālu ,savienojumiem un svarīgākajiem mezgliem, garantija neattiecās uz regulārajām apkopēm(spolēm), garantija nestrādā, ja kātā vai spolē tiek konstatētas smiltis vai dubļi, ja spoles skrūves ir aprautas, tātad pats esi līdis iekšā u.t.t., pirms bļaut un ķēzīties painteresējies uz ko attiecās garantija citās jomās, piemērma jaunās mašīnās, elektrotehnikā

Par to banānu republiku, kamēr būs tādi banāni kā tu, tikmēr būs tāda republika kādā dzīvojam....

vienmēr un visur pārbaudi preces kvalitāti, izdotās naudas daudzumu u.t.t. neizejot no veikala

Tavā gadījumā , ja nav slinkums, vari griezties pie izumi ražotāja, Latvijas firma, ar pretnezijām par viņu izstrādājumu kvalitāti, iespējams, ka kaut ko sarunāsiet, bet no veikalnieka puses es neredzu nevienu iemeslu kaut ko mainīt

Atbildēts: 11.aprīlis 2011, 11:52 | 8 komentāri | Adrese atbildei
Komentāri
 
Jā, un tad veikalā plēsīsi vaļā visus iepakojumus un varēsi stūri raustīt :D Vēl sāksi koļīt pārdevēju, ka Izumi nejēdz gumiju uztaisīt :D
12.04.11
 
Nu dulls tu anton esi? Kad uz veikalu atved precees, tas tak nav pamanāms uz voblera paskatoties spēlē viņš vai nē, tev ir jāgriežas pie voblera ražotājiem.
11.04.11
 
kautvai neliels piemeers elektronikas veikali...televizori ir piesleegti pie elektro tiikla lai klientam nodemonstreetu kaa taa kaste darbojas,kaadas kraasas utt.
11.04.11
 
Ja jau ir tik traki,tad abu puu interese buutu preci palaist realizaacijaa. Kamdeell nevareetu kaadaa veikala nostuuriitii uzrikteet nelielu akvaariju ar uudeni...arii sava veida stends testam,nebuutu slikti. Varbuut ka var taadu lietu realizeet.
11.04.11
 
ar tām patērētāju tiesībām ir tā, ka ja tu esi nopircis preci veikalā, pats esi šo preci izvēlējies, aizgāji mājās, izņēmi no iepakojuma, papētīji un secināji, ka tev nepatīk kaut kas un pēc kāda laika ej uz veikalu un prasi, lai tev maina uz kaut ko citu, tad pēc likuma veikalam NAV pienākums tev to preci mainīt, jo precei nav nekādu defektu, citādām ir ar interneta veikaliem, ja neticiet, tad uzzvaniet uz Patērētāju tiesību aizsardzības biedrību.
Tā, ka nav tā, ka neskatoties var pirkt jebku un veikalnieki jums visu mainīs, cilvēki ir ļoti dažādi un daudziem tas jau paliek par hobiju ...
11.04.11
 
Tik kutelīgi nemaz nav. Vizuļa spēle nekur nav aprakstīta, taqs ka Tu zini, kā būtu jāspēlē, vēl neko nepierāda, tā ir īpašiba, nevis fizisks defekts. Veikalam ir jāņem atpakaļ, kā NG aprakstīja, ja saskrāpēts, āķi sarūsējuši, plaisas utt. Par spēli veikals neatbild, tad viņam ir jāizrausta katrs vizulis plauktā, īpašnieka vietā var griesties ar pretenziju pie ražotāja, Rapala gadījumā, laikam Normark oficiāli pārstāv Rapalu.
11.04.11
 
Nu ja godīgi, tad ar to voblerīti ir tāds stipri slidens jautājums. Cilvēks viņu tieši tādu un no tās firmas pirka DĒĻ SPĒLES. Kā zināms pietiek par dažiem grādiem nepareizi ielikt mēlīti vai gadīties materiala kadam gaisa burbulim un tas var visu sabojāt. Veikalniekam tas UZ Aci iespējams ka nav pat pamanāms, bet REĀLI vobleris NESPELĒ. Kutelīga situācija. Vienīgais variants atgriezt veikalā un paprasīt atpakaļ naudu, ja vien neesi pircis 2 gadi atpakaļ vai arī apskrapēcis pa akmeņiem. Atgriežot preci nav jāsniedz paskaidrojumi par iemesliem.
11.04.11
 
Salmo par savu preci atbild pat ļoti ok, atļaušos aizstāvēt! Pagājušajā gadā nopirku brienamās bikses, cena bez atlaides ap 40Ls, plānā auduma. Taču pārbaudot piemājas dīķī, uzreiz gar zābaka līmējumu cauri tecēja ūdens, aizbraucu uz Juglas Asari, pārdevējs paskatījās, uzreiz piedāvāja naudu atpakaļ vai citas bikses. Paskatoties uz to pašu modeli, veikalā secināju, ka tiem zābaki ir kvalitatīvāk pielīmēti, samainīju preci.

Ar nākamo paveicās nedaudz vairāk, bet kādā 4 reizē izmantojot, iebrienot Gaujā līdz potītēm sapratu, ka kājas nav sausas, pašam zābakam virs pirkstiem sānā parādījās plaisa, kur gumija paliek plānāka, palokot zābaku, secināju, ka viss ir vienās mikro plaisās. Aizbraucu atkal uz Juglas Asari, šoreiz gan pārdevējs nebija tik laipns, sāka stāstīt ka ir 5dienas vakars un man jāved pašam zābakbikses uz Daugavgrīvas ielu pie Sīmaņa kunga, lai viņš apstiprina, ka ir defekts, kas nu man galīgi pēc Patērētāki tiesību aizsardzības likuma nebūta jādara, bet nu noriju kamolu un aizvedu. Sīmaņa lungs paskatījās tos zābakus, es pastāstīju kas noticis, uzlika man savu zīmogu uz čeka un aizbraucu uz Juglas asari. Uzreiz man samaksāja naudu atpakaļ, tik pārdevējam laikam drusku bija par iekšējiem procesiem pamaz zināšanas, kādu brītiņu man rakstīja to protokolu, bija pašam kādas neskaidrības, bet aizpildīja un atdeva naudu. Nopirku vietā Poļu ražojuma, neesmu vēl testējis.

Visu cieņu Salmo, savu vārdu turēja, nebija nekādu dižo aizķeršanos.
11.04.11
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu komentāru
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager