Varbūt varat ieviest skaidrību, kā ir ar benzīna motoriem un licenzēm Baltezeros un Lilastes ez. un Dūņezerā. Kā varbūt ir arī kāda lādzīga saite, kur to visu var apskatīties.
Universāls makšķernieks ar milzīgu pieredzi. Makšķernieku biedrībā Daugava Valdis iestājās 1965. gadā. Viņš bija viens no kastinga pionieriem Latvijā. No 1975. gada sporta meistara kandidāts un no 1976. gada sporta meistars kastingā un līdz ar to viņš filigrāni pārvalda gan spiningu, gan mušiņmakšķeri. No pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem viņš ir spiningojis līdakas un asarus Babītes, Engures, Dzirnu un citos ezeros, kā arī taimiņus, foreles, alatas, lašus, sapalus, meža vimbas, samus un zandartus Latvijas upēs. Latvijā viņš ir izstaigājis vairāk nekā 170 foreļupes un strautus. Sākot ar 1975. gadu viņš copē zivis ar mušiņmakšķeri. Ārpus Latvijas robežām viņš ir makšķerējis Kolas pussalā, Sibīrijā un citur plašajā Krievzemē, kā arī Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā, Igaunijā, Lietuvā.
Varbūt varat ieviest skaidrību, kā ir ar benzīna motoriem un licenzēm Baltezeros un Lilastes ez. un Dūņezerā. Kā varbūt ir arī kāda lādzīga saite, kur to visu var apskatīties.
Es Latvijā vispār neizmantoju laivu motorus ne elektriskos, ne benzīna. Manuprāt, tas ir dīvaini ja makšķernieks grib braukāt ar benzīna motoru pa Lilastes vai Dūņu ezeru.
Pievieno savu komentāru