Laivas un to motori

cien. kolēģi
sāku apdomāt laivu iegādi. Protams, Bush Kaiman favorīts, bet budžets pagaidām nevelk līdz šim līmeni.
Interesē Jūsu viedoklis par sekojošām laivām -
1. Zebec Seabon 320 (laivu nams)
2. Z-Ray laivas
Saprotu, ka Z-ray ir mistisks ķīnas ražojums, uz to prāts itkā nenesās, bet tas Zebec man pat iepatikās...
4.oktobris 2010, 09:31 | links
 
man jau nebija gauja, tā bija buša laiva un priekšgals ne visai uz augšu. kaimanam ķilis šķeļ ūdeni un met uz sāniem, tādēļ laivā neko īpaši nešļācās.
29.septembris 2010, 20:58 | links
 
Ja ir jaudīgāks motors un piemirsies ķīli piepumpēt, tad sajūtas visai interesantas. Laiva pa viļņiem kā čūska locās, īpaši grīdas dēļi :D
Ķīlis šķeļ vilni (cik nu tas burbulis viņus var šķelt) + notur kursu.
29.septembris 2010, 19:54 | links
 
Juurasbullis, uzlocīts jau priekšgals ir abām laivām. Varbūt laivas forma pie vainas?
29.septembris 2010, 19:35 | links
 
laiva bez ķīļa pa ūdeni iet kā bļoda.grozās kā grib.ar ķīli tā dendence grozīties ir krietni mazāka.ar jebkuru motoru,laivu ar ķīli forši sagriezt.bez ķīļa pamēģiniet.diez ko priecīgi nebūsiet.
:)
29.septembris 2010, 19:34 | links
 
gaujai 20 cm viļņi braucot pret vēju šļācas laivā, kaimanam pat 50 cm nejūt, jo priekšgals ir uzrauts.
29.septembris 2010, 17:10 | links
 
nezinu gan ķīļa nozīmi gumijas laivai (drošvien braucot ar motoru tādas nav) bet parastai airu laivai ja uzpūš vējš - ķīlis laivai neļauj tik brīvi slīdēt pa ūdeni, un airējot ķīlim ir ļoti liela nozīme - laiva iet taisni, bez ķīļa ir vairāk jākontrolē savs virziens.
29.septembris 2010, 17:03 | links
 
Man ir Dulkan 345 un esmu braucis ar savu Honda 2,3 (Gaujai i lielāku nevar likt) gan ar piepūstu ķīli, gan bez tā (aizmirsu mājās pumpi) un lielu atšķirību nemanīju. Varbūt ja uzliktu 10 hP, tad varbūt gan, grūti teikt.
29.septembris 2010, 16:53 | links
 
+/- tagad skatos un salīdzinu Dulkan ar Bush - Bushiem ir ķīlis, kurš, kā sapratu, nav Dulkanam. Nu tad atkal jautājums - KĀDUS plusus, mīnusus dod tas ķīlis. Kuros gadījumos viņš var traucēt? Vai tas vajadzīgs tikai liekot spēcīgu motoru vai ir arī kāda starpība airējot?
Vel Outlanderu neesmu skatījies - tiem Salmo tagad 40% atlaides dodot...
29.septembris 2010, 16:21 | links
 
Bet vai vajag trīsarpusmetrīgu kuģi bez iespējām kādreiz piekabināt tāda izmēra kuģim piemērotu motoru?
29.septembris 2010, 16:14 | links
 
Ja gribi ar cieto FINIERA grīdu tad tev jāņem ir Gauja XL-D, tad tiešām pat spaini ar ūdeni izliesi un nemanīsi šo ūdeni, bet tā parastā ir koka dēlīšiem, protams stabilāka par piepūšamo grīdu, bet toties ūdens pa kājām maisīsies.
29.septembris 2010, 13:58 | links
 
Cietā grīda ir finieris, vai arī tās līstes kas Dulkan Gaujai ir labas? Nav ar gumijniecēm iznācis pabraukāties- ar koceni līdz šim vizinājos, tapēc īsti sajegas nav kas un kā
29.septembris 2010, 13:19 | links
 
un ja vēl to lietu dažādi pagroza - a kaut vai a pati 2.85-2.90 m laivele, kā nu kuram ražotajam, man domāt, ka pofig tie daži kg un liekās minūtes saliekot, jaucot, galvenais ir cietā grīda. vari stāvēt, grozīties ērti, galvenais - bez bažām piecelties atliet, kad ievajagās, un jebkurās lietavās nebūsi peļķē - ūdens ir zem grīdas.
var protams līks stīvs, nečurājis sēdēt pielijušā Nirokā, bet domāju, ka nu jau tie laiki lielākajai daļai ir aiz muguras :)
29.septembris 2010, 11:48 | links
 
Paskaties Dulkan mājas lapā, tur norādīts "Laivai ir noņemamais turētājs nelielam piekarināmam motoram (benzīna, elektriskajam)", tobiš arī benzīnu līdz 2,2 hP
29.septembris 2010, 11:27 | links
 
ne jau tas dēlis ir galvenais, ar maziem motoriem tas gandrīz vienalga. svarīgāk, manuprāt, cik vietas aizņem sapakota laiva, cik viegli pārnēsāt, cik ātri var sagatavot braukšanai, cik personas būs laivā.
man bija bušene 280, līdzīga gaujai un tagad ir kaimans 330. 280-niece bija vieglāka un ātri sagatavojama braukšanai (max 10 min ar piepūšanu), jo dēļus ārā neņemu. ar 330-toties ilgāk un smagāka, bet uz ūdens daudz patīkamāk un stabilāk.
29.septembris 2010, 11:12 | links
 
Vai tad Gaujai benzīnnieks nav pieliekams - aprakstā minēts ka benzīna un elektriskajam? Ja ir, tad kur tā fiška (atskaitot iespeju pielikt ritenīšus un stumties, kā rakstīja martins_) ka trancis ir labāks par Dulkan Gaujas motora stiprinājumu? Ja pareizi sapratu par tranci sauc to dēli aizmugurē.
29.septembris 2010, 10:29 | links
 
martins_, ticu ka ļoti nesmird, bet nu tomēr motors ir motors un benzīns, lai vai cik tā bāciņa hermētiska, tomēr savu aromātu dod (no pieredzes ar ģeneratoriem u.c benzīnagregātiem), tā kā tomēr tiem piemērotāka ir vieta garāžā nevis guļamistabā. Bet anyway paldies par ieteikumu, jo ja atradīšu vietu kur glabat benzīnnieku, tad noteikti to kaut kad pirkšu.
29.septembris 2010, 10:22 | links
 
Urmaasam atkal taisnība, ja nelieto benzīnnieku, tad mierīgi vari pirkt Gaujai līdzīgu (ar dēļu grīdu vēlams), jo tur jau ir motora stiprinājums.
29.septembris 2010, 08:15 | links
 
un vēl - pie tranča (tās cietās sieniņas) var pielikt ritenīšus, un tad nemaz nav jābūt atlētam, lai pie mašīnas laivā sakrautu visas mantas un svilpojot noripinātu līdz ūdenim. Tur kur apstākļi to ļauj, protams..
29.septembris 2010, 08:15 | links
 
Sasa, ja vien lejot benzīnu neliesi pusi bākā, pusi uz motora, tad beznīnnieks nesmird arī dzīvoklī, un varu apgalvot, ka ērtāk ir no 4 stāvā nonest mazo benzīnnieku nekā elektro un "vieglos" aķus.
ir vērts aizdomāties, ne?
29.septembris 2010, 08:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager