Laivas un to motori

mefisto, mans suzuki 2,5 hp ar pilnu baacinnu 14 kg.
5.oktobris 2010, 10:01 | links
 
Hondai 2.3 hp ir gaisa dzese. manā skatījumā suzuks ir labākais variants mazo motoru klasē ;) bet nu katram savs :)
5.oktobris 2010, 09:50 | links
 
Vieglakais laiakm ir hondas 2,3zs 12 kg laikam bij
4.oktobris 2010, 18:14 | links
 
Suzuki 2.5 hp, 13 kg.
4.oktobris 2010, 16:03 | links
 
specuki pastaastiet cik sver mazaakais vieglaakais piekaramais benziinmotors.
4.oktobris 2010, 15:58 | links
 
Silent, es tevi kaut kā nesaprotu, ja tu domā par Zebec Seabon 320, un meklē kas ir izdevīgāks, tad jau tu vari salīdzināt šo laivu ar Dulkan 325 tehn rādītājiem un protams cenu. Es protams neesmu Dulkan ideāls fans, bet arī pirms pirmu daudz salīdzināju. Ja esi rīdzinieks, pabraukā pa ražotājiem un protams arī pa veikaliem.
4.oktobris 2010, 10:02 | links
 
cien. kolēģi
sāku apdomāt laivu iegādi. Protams, Bush Kaiman favorīts, bet budžets pagaidām nevelk līdz šim līmeni.
Interesē Jūsu viedoklis par sekojošām laivām -
1. Zebec Seabon 320 (laivu nams)
2. Z-Ray laivas
Saprotu, ka Z-ray ir mistisks ķīnas ražojums, uz to prāts itkā nenesās, bet tas Zebec man pat iepatikās...
4.oktobris 2010, 09:31 | links
 
man jau nebija gauja, tā bija buša laiva un priekšgals ne visai uz augšu. kaimanam ķilis šķeļ ūdeni un met uz sāniem, tādēļ laivā neko īpaši nešļācās.
29.septembris 2010, 20:58 | links
 
Ja ir jaudīgāks motors un piemirsies ķīli piepumpēt, tad sajūtas visai interesantas. Laiva pa viļņiem kā čūska locās, īpaši grīdas dēļi :D
Ķīlis šķeļ vilni (cik nu tas burbulis viņus var šķelt) + notur kursu.
29.septembris 2010, 19:54 | links
 
Juurasbullis, uzlocīts jau priekšgals ir abām laivām. Varbūt laivas forma pie vainas?
29.septembris 2010, 19:35 | links
 
laiva bez ķīļa pa ūdeni iet kā bļoda.grozās kā grib.ar ķīli tā dendence grozīties ir krietni mazāka.ar jebkuru motoru,laivu ar ķīli forši sagriezt.bez ķīļa pamēģiniet.diez ko priecīgi nebūsiet.
:)
29.septembris 2010, 19:34 | links
 
gaujai 20 cm viļņi braucot pret vēju šļācas laivā, kaimanam pat 50 cm nejūt, jo priekšgals ir uzrauts.
29.septembris 2010, 17:10 | links
 
nezinu gan ķīļa nozīmi gumijas laivai (drošvien braucot ar motoru tādas nav) bet parastai airu laivai ja uzpūš vējš - ķīlis laivai neļauj tik brīvi slīdēt pa ūdeni, un airējot ķīlim ir ļoti liela nozīme - laiva iet taisni, bez ķīļa ir vairāk jākontrolē savs virziens.
29.septembris 2010, 17:03 | links
 
Man ir Dulkan 345 un esmu braucis ar savu Honda 2,3 (Gaujai i lielāku nevar likt) gan ar piepūstu ķīli, gan bez tā (aizmirsu mājās pumpi) un lielu atšķirību nemanīju. Varbūt ja uzliktu 10 hP, tad varbūt gan, grūti teikt.
29.septembris 2010, 16:53 | links
 
+/- tagad skatos un salīdzinu Dulkan ar Bush - Bushiem ir ķīlis, kurš, kā sapratu, nav Dulkanam. Nu tad atkal jautājums - KĀDUS plusus, mīnusus dod tas ķīlis. Kuros gadījumos viņš var traucēt? Vai tas vajadzīgs tikai liekot spēcīgu motoru vai ir arī kāda starpība airējot?
Vel Outlanderu neesmu skatījies - tiem Salmo tagad 40% atlaides dodot...
29.septembris 2010, 16:21 | links
 
Bet vai vajag trīsarpusmetrīgu kuģi bez iespējām kādreiz piekabināt tāda izmēra kuģim piemērotu motoru?
29.septembris 2010, 16:14 | links
 
Ja gribi ar cieto FINIERA grīdu tad tev jāņem ir Gauja XL-D, tad tiešām pat spaini ar ūdeni izliesi un nemanīsi šo ūdeni, bet tā parastā ir koka dēlīšiem, protams stabilāka par piepūšamo grīdu, bet toties ūdens pa kājām maisīsies.
29.septembris 2010, 13:58 | links
 
Cietā grīda ir finieris, vai arī tās līstes kas Dulkan Gaujai ir labas? Nav ar gumijniecēm iznācis pabraukāties- ar koceni līdz šim vizinājos, tapēc īsti sajegas nav kas un kā
29.septembris 2010, 13:19 | links
 
un ja vēl to lietu dažādi pagroza - a kaut vai a pati 2.85-2.90 m laivele, kā nu kuram ražotajam, man domāt, ka pofig tie daži kg un liekās minūtes saliekot, jaucot, galvenais ir cietā grīda. vari stāvēt, grozīties ērti, galvenais - bez bažām piecelties atliet, kad ievajagās, un jebkurās lietavās nebūsi peļķē - ūdens ir zem grīdas.
var protams līks stīvs, nečurājis sēdēt pielijušā Nirokā, bet domāju, ka nu jau tie laiki lielākajai daļai ir aiz muguras :)
29.septembris 2010, 11:48 | links
 
Paskaties Dulkan mājas lapā, tur norādīts "Laivai ir noņemamais turētājs nelielam piekarināmam motoram (benzīna, elektriskajam)", tobiš arī benzīnu līdz 2,2 hP
29.septembris 2010, 11:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager