Laivas un to motori

> daks. paldies par video
7.janvāris 2011, 10:55 | links
 
lauric - tas nozīmē, ka ja laivas striķim pieliksi zivju svariņu un vilksi ar 13.6kg spēku, tad tas būs tas
7.janvāris 2011, 09:01 | links
 
negudriniek,tajā Lizzy tekstā atslēgas vārdi- ideāli apstākļi,tātad laivas forma , bez vēja un straumes
7.janvāris 2011, 08:48 | links
 
Neesmu gudrinieks, bet... Lizzy jau uzrakstīja kādai maksimālajai masai ir paredzēts katrs elektromotors. Jo lielāka masa, jo lielāka jauda ir vajadzīga, lai to pārvietotu. Ja tu pieliksi 30-nieku smagākai un vieglākai laivai tās kustēsies, īpaši tas būs manāms uzsākot kustību, ar dažādiem ātrumiem. šo starpību var kompensēt uzliekot jaudīgāku elektromotoru. Diviem vienādiem motoriem, kustinot dažādas masas, dzenskrūvēm būs dažādas pretestības un rezultātā motoram, kurš kustinās mazāko masu, dzenskrūve griezīsies ātrāk. Uzliekot jaudīgāku dzinēju, slodzes pretestību kompensē ar jaudu. Nu apmēram tā.
7.janvāris 2011, 08:28 | links
 
Vispār ļoti labs video.Laba informācija.Paldies
7.janvāris 2011, 08:27 | links
 
 
Lizzy, jūsu iznāciens
6.janvāris 2011, 22:23 | links
 
Vispār jā!Vai ir te kāds gudrinieks,kas var izskaidrot šīs Minn Kota mērvienības........ko it kā sauc par vilkmes spēku.Piemēram 30lbs,jeb 13,6kg!Ko tas izsaka?
6.janvāris 2011, 22:14 | links
 
Laiva jābūvē pašam un jāpārvadā uz jumta,ja švaki apgūta fizika,jāapgūst galdniecība !!! 2,30 finiera laiva 30kg. 2,90 37kg. Platums 1,35
6.janvāris 2011, 17:29 | links
 
klops_G: šis vienmēr ir bijis aktuāls jautājums. MinnKota elektromotoru jauda tiek norādīta lbs (pounds of thrust), kas uz hp tiešā veidā nav pārrēķināma.
6.janvāris 2011, 16:36 | links
 
> kaatels
tur jau ta lieta, ka 'samam' japieliek max piemerotu motoru. ja butu, kur likt laivu ar piekabi, nopirktu pa paris stukam normalu laivu un 5zs benzinieku.
6.janvāris 2011, 14:21 | links
 
Lizzy, Tu kļūdies- SI sistēmā jaudas mērvienība ir vats(W), tomēr tehnikā jaudu joprojām mēra arī zirgspēkos (zs), 1 kW = 1,36 ZS.

Lauric par to ātrumu ir sarežģīti, jo tas atkarīgs no daudziem faktoriem. Jo lielāka būs motora jauda, jo lielāku darbu tas varēs padarīt un arī lielāku ātrumu attīstīt, bet uz niecīgām jaudas atšķirībām tas ātrums var būt niecīgs.
6.janvāris 2011, 14:20 | links
 
vilkatim vajadzēja skolā vairāk fiziku mācīties, to sadaļu par elektrību, tad nerastos šitādas "teorijas" - nafig tos voltus, vai tad nevar braukt ar amperiem vien??! :)) nevar, jo jauda=volti x amperi :)

viņš maldās teikdams - "jo mazāk Voltu paliek akumulatorā, jo lielākus Amperus tas dod uz motoru lai sasniegtu vajadzīgo jaudu"...akumulatora kapacitāte nav bezgalīga un tam ir iekšējā pretestība, tāpat katram elektromotoram ir iekšējā pretestība, līdz ar to, ja aķim nokrīt spriegums, tad arī strāvas nekādas normālas nebūs un neko tur motoram sačakarēt nevar, jo vislielākā strāva uz motoru ies no pilna aķa, 5 ātrumā.
6.janvāris 2011, 13:57 | links
 
Hei, "uzmanīgie lasītāji"! ;))
Vispār jau VilkatisToms izvirzīja pavisam citu teoriju, nevis to, ko jūs šeit apspriežiet:
"... reizē iespējams sačakarēt motoru.. neesmu baigais elektriķis, bet ja nemaldos sanāk tā - jo mazāk Voltu paliek akumulatorā, jo lielākus Amperus tas dod uz motoru lai sasniegtu vajadzīgo jaudu... un dedzina kopā tinumus..."
6.janvāris 2011, 13:47 | links
 
to kaatelis-Tu gan labi raksti: "elektromotors "nenokauj" akumulatoru. Un kā vēl nokauj, piemērs- automašīnas startēšana salā, ar vecu akm. " !!!Pie kā vainīgs starteris, ka Tu gribi griest aukstu motoru ar sastingusu eļļu??!!!
6.janvāris 2011, 13:20 | links
 
Itkā jā!Tā arī es domāju!Bet kā zināt,vai piemēram endura 30 gurst pie maniem minētajiem 200kg uz jau iepriekš minēto laivu!!!
6.janvāris 2011, 13:17 | links
 
Ja dzenskrūves ražotājs ir paredzējis identiskas, tad 40 motors fiziski griezīsies ātrāk un attiecīgi laiva ies atrāk!!!
6.janvāris 2011, 13:14 | links
 
nu ko jūs te utojās ar tām laivelēm un motoriem!
Mailīte- nopērc kārtīgu laivu un benzīndzinēju un aizmirsti raizes. Ja nepietiek naudas, nu netērē uz mēsliem. Vēlāk kodīsi pirkstos!
Lizzy- elektromotoriem jaudu izsaka kilovatos/KW/, arī benzīndzinējiem. Kā tev liekas, abiem jauda ir vienāda, pie līdzīgiem KW?
Par elektromotoriem- jā, "jo mazāki volti, jo lielāki ampēri"- tas ir gadsimta nr.!!! Ar elektromotoru var braukt tikai pa "gludu" dīķi, ja sākas negaiss un laivā esiet 3, tad ir dziļā pakaļā, tā pat arī upē. Par plusiem un mīnusiem- mīnusi elektromotoram ir vairāk kā benzīna dz., izņemot gadījumu, ja makšķerēts tiek tilpē, kur ar likumu iekšdedzes motori aizliegti vai ierobežoti.
Par laivām, nu agri vai vēlu laivotāji nonāk līdz kārtīgai alumīnija laivai. Kā alternatīva "pagaidām"- piepūšamā laiva, līdz brīdim, ka to transportēšanā jāizmanto piekabe. Tad vairs nav starpība.
Rakstīja...elektromotors "nenokauj" akumulatoru. Un kā vēl nokauj, piemērs- automašīnas startēšana salā, ar vecu akm. Kāpēc tas nenotiek vasarā? Lūk, šīsdienas temats pārrunām
6.janvāris 2011, 13:14 | links
 
Mazākajām endurām(30-40) nāk vienādas dzenskrūves.Mainās tikai jaudas,jeb kā citur minēts....vilkmes spēks.Jautājums!Vai ātruma īpašibas mainīsies,(ja kopējais svars ir piemēram 200Kg....laiva,paša svars,motors un viss pārējais),liekot piemēram Endura 30 vai endura 40?Vai šeit ir kāds tik liels matemātiķis,kas to var izskaidrot?Laiva manā gadijumā ir vakar lielā attēlā ievietotā.(skatīt nedaudz zemāk) :)
6.janvāris 2011, 12:57 | links
 
tā nu viš i, ar elektromotoru var pabraukt divatā ar, piemēram, samu, bet ar pellu trijatā .... nunu, ka nesanāk ar rokām pieairēt :))
6.janvāris 2011, 12:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager