Laivas un to motori

lauric- nesapņo par tādiem attālumiem! Sacelsies vējš, nāksies ķerties pie grebjamiem
7.janvāris 2011, 12:39 | links
 
Lizzy,daiļdarbs un nekas vairāk.Taču nepiekrītu V.S.O.P.,pirmais un galvenais,laivas modelis un izmērs.Es varu pielikt el. motoru pat krievu turist 3,to iesaku mazām paštaisītām laivām,visādām lētām ,salokamām,pūšamām un citiem s...Labi ka mājā lifts,akulumatora ratiņi.p.s. 36 enduro +110 aķis+kazanka -Tīruksī divas dienas vienā seta spiningojot.TAČU,ja būtu apstākļi ,benzīnieks viennozīmīgi.
7.janvāris 2011, 12:20 | links
 
Lizzy,liels paldies par rakstu blogā.Atradu sev nepieciešamās atbildes.Interesants raksts.
Vēl viens jautājums!Ko no sevis izsaka vārdi....nelieli attālumi?20-25km dienas laikā 1/2 uz velci,1/2 pārvietojoties no punkta A uz B,tas ir daudz vai maz?Man šķiet,kas elektromotoram tas ir pa spēkam!
7.janvāris 2011, 12:17 | links
 
Elektromotors der laivas pārvietošanai mazos attālumos/manevrēšanai un tamlīdzīgi. Velcēšanai, pārbraucieniem, distancēm - tikai iešdedznieki. Ja nav budžeta - labāk paciesties un sakrāt. Pērkot nederīgas mantas parmaksāsiet vairāk.
7.janvāris 2011, 12:06 | links
 
kārtējais ūdens, kā jau lielākā daļa. Ne vārda par zirgu un vilces spēku attiecībām
7.janvāris 2011, 12:02 | links
 
Pievienoju to savā blogā. :)
7.janvāris 2011, 11:45 | links
 
Un kur to rakstu tagad var atrast?
7.janvāris 2011, 11:21 | links
 
Kādu laiku atpakaļ Alūksnes ezerā tika veikts MinnKota elektromotru tests, kura novērojumi un rezultāti publicēti 05/2008 žurnālā Copes Lietas. Šajā rakstā tika sniegtas atbildes uz daudziem jautājumiem gan par izvēli, gan par vilces spēku un zs attiecību u.c.
7.janvāris 2011, 11:14 | links
 
gudriniek usis, var būt neievēroji, bet es runāju par motoru jaudu un veikto darbu nevis par lielumiem, kas to iespaido. Bet ja tev tā gribas varu paskaidrot: divus lielumus salīdzina pie vienādiem apstākļiem, kad to iespaids uz iegūto rezultātu ir vis mazākais.
7.janvāris 2011, 11:01 | links
 
Precīzāk tā ir vilkme atsaitē-laiva ir atsieta pret krastu un tauvā iesiets dinamometrs,motoram pilna jauda.
7.janvāris 2011, 10:58 | links
 
> daks. paldies par video
7.janvāris 2011, 10:55 | links
 
lauric - tas nozīmē, ka ja laivas striķim pieliksi zivju svariņu un vilksi ar 13.6kg spēku, tad tas būs tas
7.janvāris 2011, 09:01 | links
 
negudriniek,tajā Lizzy tekstā atslēgas vārdi- ideāli apstākļi,tātad laivas forma , bez vēja un straumes
7.janvāris 2011, 08:48 | links
 
Neesmu gudrinieks, bet... Lizzy jau uzrakstīja kādai maksimālajai masai ir paredzēts katrs elektromotors. Jo lielāka masa, jo lielāka jauda ir vajadzīga, lai to pārvietotu. Ja tu pieliksi 30-nieku smagākai un vieglākai laivai tās kustēsies, īpaši tas būs manāms uzsākot kustību, ar dažādiem ātrumiem. šo starpību var kompensēt uzliekot jaudīgāku elektromotoru. Diviem vienādiem motoriem, kustinot dažādas masas, dzenskrūvēm būs dažādas pretestības un rezultātā motoram, kurš kustinās mazāko masu, dzenskrūve griezīsies ātrāk. Uzliekot jaudīgāku dzinēju, slodzes pretestību kompensē ar jaudu. Nu apmēram tā.
7.janvāris 2011, 08:28 | links
 
Vispār ļoti labs video.Laba informācija.Paldies
7.janvāris 2011, 08:27 | links
 
 
Lizzy, jūsu iznāciens
6.janvāris 2011, 22:23 | links
 
Vispār jā!Vai ir te kāds gudrinieks,kas var izskaidrot šīs Minn Kota mērvienības........ko it kā sauc par vilkmes spēku.Piemēram 30lbs,jeb 13,6kg!Ko tas izsaka?
6.janvāris 2011, 22:14 | links
 
Laiva jābūvē pašam un jāpārvadā uz jumta,ja švaki apgūta fizika,jāapgūst galdniecība !!! 2,30 finiera laiva 30kg. 2,90 37kg. Platums 1,35
6.janvāris 2011, 17:29 | links
 
klops_G: šis vienmēr ir bijis aktuāls jautājums. MinnKota elektromotoru jauda tiek norādīta lbs (pounds of thrust), kas uz hp tiešā veidā nav pārrēķināma.
6.janvāris 2011, 16:36 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager