Dāmas un kungi!
mans viedoklis ir tāds, ka katram no mums ir kāds novads vai ūdenskrātuve, kurā copējam visbiežāk. Ar to arī būtu jāsāk, ka tiek veidota biedrības konkrētos novados (pilsētās) vai pie konkrētiem ūdeņiem, kuri tad uzņemtos, vismaz daļēji, rūpes par konkrētiem ūdeņiem (no pašvaldības sistu ārā naudu, no zivju fonda sistu naudu ārā, paši organizētos utt utjp) tajā skaitā sekotu līdzi, lai netiktu piedrazota un degradēta vide (sodus varētu izmantot ūdeņu labā). Un šeit ir arī loģiska vieta pašvaldības policijai.
Tad nu šīm biedrībām būtu jābūt par pamatu tam, ko sauc par "makšķernieku sabiedrību".
Biedŗibu izmērs un funkcijas ir diskutējamas, jo nevar rūpēties par Rāznas ezeru tāpat kā par kādu meža ezeru, jo izmēri citi un problēmas arī citas.
Manuprāt lielā mērā biedrībām būtu jāveic uzraudzība un novērošana, nevis noziedznieku tvarstīšana (jāziņo policijai). ja biedri vienojas un ir rocība tad var arī ielaist zivis būvēt laipas utt utjp, bet to nevarētu izmantot peļņas gūšanai, ja ūdenim ir publisks statuss.
CLK būtu nozīme pārejas posmā, līdz tiek sadibinātas šīs mazās organizācijas, kā instrumentam, kas noved pie augstāk minētās kārtības. Pēc tam, kā "virtuālai kopai" CLK nozīmes nebūtu, jo jautājumus risinātu reģionālo biedrību sapulcēs, kas apvienotos MOSP vai nu kā nu kurš to dēvē.
tā es saprotu šo pāreju uz jauno kārtību.
Ja kaut katrs 3 no šeit iesaistītajiem veidotu vai piedalītos reģionālajās biedrībās būtu pārsteidzoša kārtība. Bet tas ir (PAGAIDĀM) nereāls sapnis -visi skatās un uzmundrina, bet līdz ko jāpaver maciņš 10 latiem, vai kaut kas jāizdara tā apklust.
24.janvāris 2011, 12:26 |
links