Laivas motora akumulātors

Kur,kāds pa cik?!
Pameklē, kas sludinājumos tirgo litotos želejniekus. Lētāk un labi, un nav tik svarīgi kādas firmas. Kā jau aiwa rakstīga, tos lieto kā rezerves barošanas avotus telefonu centrālēs, GSM bāzes stacijās, ik pēc cik tur gadiem viņus maina, bet lietoti viņi ir ļoti maz. Bet priekš Daugavas elektromotors ir bišku par švaku.
1.marts 2011, 16:33 | links
 
to honda marine,nu es esmu no tiem cilvēkiem kurš uzskata ka 700ls pa 3 zirgiem ir nenormāli dārgi,tie elektomotori ja tā skatās arī ir dārgi,manā skatijumā viņiem cena ir 60ls nevis 160ls un benzīnam 250ls max,bet nu tādas ir cenas un tur neko nepadarīt,vismaz man benzīnu nevajag,pa daugavu nebraucu un ja braukšu pietiks ar elektrību!

secinājums ir viens,vajag gēla,tagad tikai kāda ražotāja?!
1.marts 2011, 16:23 | links
 
extreme, es ņemtu 125A Vartas aķi, jo pazīstams vārds un +125A noteikti būs labāk, kā 100A. Ja vari atļauties želejnieku, ņem želejnieku, būs mazāk klapatu.
aiwa, tu pats raksti, ka paņem no garāžas kādu tev vajag. Jā, vienreizējai lietošani nekādu problēmu, pat ideāls variants, bet, ja tev būtu jānopērk priekš sevis laivas motoram aķis, tad arī ņemtu parasto aķi? Nokaut var da jebko.
1.marts 2011, 16:16 | links
 
Ļoti noderīga informācija.aiwa,kāds bija iemesls tam,ka oriģinālie Minn Kota akumulatori nosprāgst gada laikā?160 Ls gada laikā ir drusku padārgi nokaut!Tas ir arguments.Varbūt Minn Kota AKB ir pilnīgi sū.....?
1.marts 2011, 16:01 | links
 
Es pats gan neuzticos ar AKB spēku dzītam peldlīdzeklim, bet laivā domāju ka no visiem viedokļiem labāk būtu lietot gēla AKB - te citāti no Bosch par abu veidu AKB:

sķidrā elektrolīta akumulatori:
Sausā uzlāde;
Sevisķi liela cikliskā noturība;
Bezapkopes ;
Dross pret apgāsanos līdz 55° leņķim;
300-400 uzlādes/izlādes cikli pie 80% izlādes;
Piemērots otrreizējai pārstrādei.

gēla akumulatori:
Sevisķi liela cikliskā noturība;
Dross pret iztecēsanu;
Absolūti dross pret sagāsanos ;
Ļoti neliela pasizlāde ;
500-700 uzlādes/izlādes cikli pie 60% izlādes;
Piemērots otrreizējai pārstrādei.
1.marts 2011, 15:56 | links
 
P.S. Mēs firmā gadā uztaisām ap 1000 AKB lādēšanas ierīces un attiecīgi pārdodam 7Ah Akb-info!!!
1.marts 2011, 15:46 | links
 
Sorry, ja kādu aizskāru!
Man nav "kruto interneta gudrību", bet neliela pieredze, ap 30gadi, ko strādāju dažādās pielitojamās elektronikas nozarēs. Esmu redzējis vairākus MinKota orģinālos nokautus -1 gadā un kolēģis brauc ar lietotu GSM staciju rezerves AKB 4 gadus. Pats lietoju dažādus, kas pagadās pie rokas firmas garāžā-apzinoties cik daudz man vajag konkrētai reizei!!
Vairāk filozofijas par teoriju nebūs!!!
1.marts 2011, 15:41 | links
 
Nu,bet tieši tāpēc prasu,kādas firmas cik ampēru,žēlejas vai skābes un tā tālāk!

Man acis krīt uz kādu no šiem

http://www.interveikals.lv/info/39650/

http://www.interveikals.lv/info/31882/?lang=lv

http://www.autocomfort.lv/products/lv/107/218/sort/1/filter/0_0_0_0/Baren-100-Ah-laivam.html
1.marts 2011, 15:26 | links
 
hi hi))) dabaruc ezeram da vidu un aķīts tukš))) nu vajag nodrošināties )))) paņem vēl papildus benzīn dzinēju )))) un vēl airus)))) laikam nav vēl izdomājuši saules bateriju(((
1.marts 2011, 15:25 | links
 
Vienkārši te minēja,ka vajagot gēla akumulatoru,tāpēc to pieminēju.Man autiņā tāds stāv.Pieredze nav diez ko laba.Un te arī varu paturpināt,ka viennozīmīgi auto akumulatoru nolaižot līdz 7V,tas ir nāves spriedums tam akumulatoram.No vienas reizes vēl nekas,bet ja varākas,tad aķim ir hana.Varu parādīt piemēru....beigtu,bet izbijušu monstru.
Par lādēšanu.Manuprāt zemāk minētajā rakstā ir precīzi teikts,ka jālādē ar 1/10 no akumulatora ietilpības.Man to vecfāters pavisam sīkam jau borēja.Es tikai nesaprotu to terminu kā impulsīvais lādētājs!Kādas tam ir atšķirības salīdzinot ar vienkāršu lādētāju,ar kuru lādēju,piemēram,auto AKB?
aiwa,no Taviem vārdiem var saprast,ka pasaulē pastāv tikai viens akumulatoru tips!Tad kāpēc tik daudz terminu?
1.marts 2011, 15:19 | links
 
ES viņu lietoju visu pagājušo gadu un grūti pateikt cik reizes esmu lādējis, bet ir sanācis padaudz.
Vēl info ir šeit
1.marts 2011, 15:16 | links
 
aiwa, tu no savas pieredzes, vai gudrības forumos smelies? Dziļizlādes aķis jau nokalpojis četrus gadus. Pirmos divus gadus visu atklāto ūdeņu sezonu 1-2 copes nedēļā, pilnu saules ciklu. Un domāju ka vēl šovasar pabraukšu. Ne reizi vien ir bijis izbraukts sauss pirmajos gados, kad nebija otra aķa, tā ka par to baigi pareizo ekspluotāciju tu vari stāstīt kādam citam. Un ja kas, dziļizlādes aķi ir jālādē ar lielu strāvu nevis kā viens otrs te raksta 5A.
1.marts 2011, 15:13 | links
 
Šī tema jau ir izrunāta 10x. Jautājums ir, cik gribi reizes gadā un kā braukt?? AKB pēc principa visi ir vienādi un visi ir pareizi jāekspluatē! Brīnumu nav! Var palasīt forumus un pieiet no "krutuma" pozīcijas- dziļizlādes AKB+spec impulsu ļādētājs un pēc gada tik un tā pi..sec!!
Var, kad vajag. parasti līdz 10x gadā, paņemt parasto auto AKB, neļaujot izlādeties zem 7V, braukt 5 gadus!
Viss ir paša galvā jāizdomā!!!
1.marts 2011, 14:35 | links
 
lauric,auto aķi laivas motoram neder,jo auto aķis praktiski nekad nav saus jo visu laiku tiek lādēts,bet laivai izbrauc to sausu un tad lādē,neesmu spec,bet ne jau pa velti ir speciāli laivu akumulātori,savādāk visi lietotu auto!
Cik paostijios pa citiem forumiem tā lādēšana tiešām cilvēkiem ir problēma,domā ka garāžā ir lādētājs auto aķim un nu tik lādē,tikai aizmirt pa lietu ka laivas āķim vajag impulsīvo lādētāju ne vairāk kā 5A,bet autiņam der parastais līdz pat 10A
1.marts 2011, 13:41 | links
 
Vairis30,cik ilgi jau lieto to akumulatoru?Cik daudz to esi lādējis?
1.marts 2011, 13:12 | links
 
Par gēla akumulatoriem.Man autiņā stāv gēla akumulators.Tas dažas reizes ir pabijis praktiski tukšs.Rezultātā,tagad tas der tikai vasarai,jo ziemā tas vairs neder.Praktiski lietots ir tikai 2 gadus.Vairs nezinu,kam īsti ticēt.Pie tam tie gēla akumulatori neslikti maksā.Kāda tipa akumulatori ir Minn Kota?Varbūt kādam ir atsauksmes par šo izstrādājumu?Akumulatora lādēšana arī ir laba tēma lai tai pieskartos,bet iesākumam par akumulatoriem.
1.marts 2011, 13:11 | links
 
Man ir šāds: Exrider DC31 MF 12/125AH Deep cycle series. Veselu dienu mierīgi.
1.marts 2011, 12:37 | links
 
cik pats sapratu tad slodzes,dziļās izlādes un vilkmes ) ir viens un tas pats,tikai starpība skābes vai žēlejas!
1.marts 2011, 12:14 | links
 
te nedaudz no cita foruma

Kādu izvēlēties? Elektromotoru vai benzīna motoru? Tas ir atkarīgs no laivas un makšķerēšanas veida. Ideālā variantā ir nepieciešami abi, bet tas ir padārgi. Ar vienu brauc un pārbrauc, bet ar otru peld pa makšķerēšanas vietām. Benzīna motors ir ļoti ērts tālākiem un ātrākiem pārbraucieniem, toties elektromotors ir kluss, var makšķerēt vietās, kur ar benzīnmotoru nevar, var klusu pielavīties zivīm. Benzīna motors ir vairāk piemērots tieši velcei, kaut arī ir skaļāks par elektromotoru. Tas ir neizskaidrojami, bet fakts - velcējot zivis labāk ķerās tieši, kad velcē ar benzīnmotoru. Benzīna motoriem ir pluss tas, ka nav laika ierobežojuma-braukt var tik ilgi, cik būs paņemts līdz benzīns. Elektromotoru ierobežo akumulatora jauda. Toties spiningojot un bieži pārbraucot no vietas uz vietu elektromotoram atkal ir plusi - tas ir kluss. Piebrauc, apstājies, paspiningo un klusām brauc tālāk, bet ar benzīna motoru katru reiz to izslēgt un atkal iedarbināt nav tik ērti un tas biedē zivis.
Ja biežāk sanāk makšķerēt lielās ūdenstilpnēs, kurās ir bieži un daudz jāpārvietojās, tad laikam izdevīgāk ir uzreiz pirkt benzīnmotoru, ja abiem nesanāk. Kādu? Tas jau atkal atkarīgs no finansēm un jūsu laivas. Motors ir jāizvēlas proporcionāls laivai. Nevar uz mazas laivas piekarināt ļoti jaudīgu motoru un lielas laivas mazjaudīgu. Viena likumsakarība gan ir - ar laiku tie makšķernieki, kas braukā ar benzīnmotoriem, pērk arvien lielākus un jaudīgākus motorus. Ātrums un jauda laikam ievelk.
Par elektromotoriem - nav jēgas pirkt kaut kādu dikti jaudīgu, Pilnīgi pietiek ar "Minn Kota Endura 30". Kā jau rakstīju forumā, sadaļā pie motoriem, tad, jo lielāks motors, jo tas ir rijigāks(apēd vairāk strāvu), bet ātrums lielākiem motoriem ir tāds pats.
30 nozīmē, ka motors apēdīs 30A stundā, ja brauc 5.jā ātrumā. Tātad, ja ir 85A akumulators, tad ar to var nobraukt gandrīz 3stundas, ja brauc piektajā ātrumā. Attiecīgi, ja motors jaudīgāks, tad ātrāk patērēs akumulatora jaudu vai jālieto jaudīgāks akumulators.
Akumulatoru ieteicams pirkt tādu, kuram iekšā ir gēls. Jo, tādi akumulatori ir paredzēti tam, ka tie tiek izlādēti līdz 0 un atkal uzlādēti. Labu firmu gēla akumulatori garantē 500 pilnīgas izlādes-uzlādes ciklus. Parastie akumulatori jau pēc dažām pilnīgām izlādēm sāk zaudēt savu jaudu.
Tad par lādētājiem - tiem jābūt impulsa tipa lādētājiem. Un vislabāk ir lādēt ar tādu stiprumu, kas ir 1/10 daļa no akumulatora stipruma. Ja akumulators ir 85A, tad ieteicams lādēt ar 8,5A, tāpēc ir labi, ja lādētājam var regulēt sprieguma spēku. Ja lādēs ar stiprāku ampēru skaitu, tad akumulators ātrāk uzlādēsies un ātrāk nosēdīsies. Ja lādēs ar mazāku, tad tieši labi, bet tas prasīs daudz vairāk laika.
Tas tāds mazs ieskats laivās un motoros. Kā jau minēju, tad nevienam neko negribu ieteikt, bet cerams, ka ka kaut cik atviegloju izvēli. Jāatceras, ka katra laiva un katrs motors ir ļoti piemērots kādai konkrētai ūdenstilpnei un makšķerēšana veidam. Tāpat jāņem vērā katra finansiālās iespējas.
Nu ko, tad - ne, asakas visiem makšķerniekiem!
1.marts 2011, 12:01 | links
 
Ja jau par akumulatoriem,tad kā var zināt,ka akumulators ir dziļās izlādes?Vai ir kāds tik zinošs,lai varētu izstāstīt kāda ir atšķirība dziļas izlādes akumulatoram un pieņemsim auto akumulatoram?Agrāk,cik zinu,tādi dziļas izlādes akumulatori vispār nebija!
1.marts 2011, 11:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager