Laivas un to motori

Vairi nedžigitē šis ir lapākaissss
28.marts 2011, 19:11 | links
 
Ko labāk ņemt? BMW vai AUDI? :)))

Tā jau gaumes lieta, abi labi.

Un jebkuru motoru var nobendēt pāris gados, ja to neapkalpo kā pienākas. Vai arī - ja uztrāpa uz brāķi :))))

P.s. Yamaha ar to balto vāku laikam skaitās jaunais modelis.
28.marts 2011, 18:32 | links
 
Tikai un vienīgi Suzuki - perfekti motori. Draugam ir tevis rādītais Yamaha - noplīsa pēc gadiem 2. Manuprāt, tas priekš motora nav ilgs kalpošanas laiks.
28.marts 2011, 18:18 | links
 
Abi labi,bet es ņemtu yamaha.
28.marts 2011, 18:07 | links
 
vēl ir šāds
YAMAHA F4BMHS
28.marts 2011, 18:06 | links
 
Vajag padomu, kuru no motoriem izvēlēties
Suzuki DF4S

vai
Yamaha F4AMHS
28.marts 2011, 17:59 | links
 
Netaisa tāpēc, ka ar rokām līmējot process aizņemtu daudz vairāk laika. Tāpēc arī vairums laivu ražotāji veido laivas uz kaiman-tipa bāzes.

Bush laivas tiek līmētas ar metināšanas tehiku - kastais gaiss+līme+automātika, var izveidot laivu ar labākiem parametriem, strauji nepalielinot izdevumus.

Krabis skaitās uzlabots Kaiman-tipa variants, mazāka slodze balonos, kad ir sitieni pret viļņiem, labākas gaitas īpašības vējainā laikā.

Kāpēc Krabis lētāks par pašu bušu ražoto Kaimanu? Lasīt augstāk :))))

Un vispāŗ - www.lpr.lv forumā bija baigi labā sadaļa, kur pats Igors Bush atbildēja uz jautājumiem par savām laivām. Daudz kas interesants tur atrodams.
27.marts 2011, 22:25 | links
 
Labāk jūtas pēdas uz Bush koka grīdas nekā Outland alumīnija.
27.marts 2011, 22:23 | links
 
produkts ir tirgotājam bet izstrādājums statistiķim un dažreiz ražotājam - tas tā no dzīves pieredzes ))
Vēl to metināšanu var saukt par vulkanizāciju :)) Metināšanu var attiecināt tikai uz metināšanu bet līmēšanu ar karsto presēšanu man šķiet tikai uz mīkstajiem materiāliem. Dulkanamarīir labs risinājums uzrautajam galam - piepūšamais ķīlis kas priekšgalā ir ar uzrautu formu . Pašipagāšgad pa jūru ar tādu figurējām uz ašukiem.
27.marts 2011, 22:22 | links
 
Esmu to izbaudījis Saulkrastos, kad enkurs nolaists.
27.marts 2011, 22:18 | links
 
Ja nemaldos Busham ir uzrauts gals, bet Dulkanam nav. Arī būtiska lieta.
27.marts 2011, 22:15 | links
 
andriskkk- par to purnu jau tāpēc arī bija jautājums, kādēļ DULKANS to netaisa, nevis, priekš kam tas vajadzīgs! :)))
A par "produktu"- tas ir Tavs termins!!! :DDD
27.marts 2011, 22:15 | links
 
sagittario, pirmkārt abi pieminētie nav produkti, bet izstrādātāji. Nevar taču salīdzināt Bush Favorīvu un Dulkan raftu :)))

Ja tiktu konkretizēts jautājums, varētu arī kaut ko saprātīgāku atbildēt :D
27.marts 2011, 22:06 | links
 
Purna uzliekuma esamībai pavisam vienkāršs izskaidrojums - daudz labāk "uzņem" vilni. Vējainā laikā daudz mazāk būs jāizbauda šļakatas. Un metināšana tā pati līmešana vien ir, tikai ar automātiku.
27.marts 2011, 22:03 | links
 
ok, paldies par info kaut kadas aprises veidojaas.
27.marts 2011, 22:03 | links
 
andriskkk- vai es Tevi pareizi sapratu?- abi pieminētie nav līdzvērtīgi produkti?
27.marts 2011, 22:02 | links
 
Dzhi, lai varētu izveidoties cenu atšķirībai, ir jābūt divu līdzvērtīgu produktu cenām, starp kurām tā atšķirība veidojas, ne? Tālāko izfunktierēt nav grūti...

Īsumā šādu pasākumu izskaidrot ir vairāk kā neiespējami, jo cenu nosaka dikti daudz faktori.
27.marts 2011, 21:53 | links
 
Buch automāts līmē tipa metina ,Dulkan viekārši līmē
27.marts 2011, 21:51 | links
 
Un kā ar to purna uzliekumu, par ko guntarskl runāja?
27.marts 2011, 21:51 | links
 
tās ir dažādas firmas. viena izauga no pirmās darbiniekiem, un tagad konkurē :))

cena ir materiālā, pārējās pozīcijas domāju, ka ir līdzīgas.
27.marts 2011, 21:40 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager