Laivas un to motori

jā ir - dubults dibens, ja sadur uzreiz nepaliek kājas slapjas... :))
31.marts 2011, 13:36 | links
 
vismaz kaut kaadam labumam no vinjas ir jaabuut...
31.marts 2011, 13:31 | links
 
DWF - augstspiediena, piepūšamā grīda. Stabilāka nekā piepūšamais variants, bet vienalga stabilitātes ziņā patālu līdz cietajai grīdai. Un jā - tā kā materiāls, no kura šī tipa grīdu veido ir padārgs, līdz ar to ievērojami sadārdzinās visas laivas cena.

Un svara ziņā ir nedaudz vairāk kā 4 kg, konkrēti 330 - ap 10 kg, 360 - ap 15 kg, 300 - 13 kg (no bush mājas lapas).

Par dēlīšu grīdu - tas skaitās upes variants, lai uzbraucot uz kādu akmeni, netiek noplēsta visa apakša. Ķīļa nav, kas ir milzīgs mīnuss. Stabilitāte labāka nekā piepūšamajai, bet vienalga nav kā cietajai grīdai.
31.marts 2011, 13:23 | links
 
Laivai ar piepūšamo grīdu busham,starpība svarā ar cieto klāju ir ļoti maza.Piemēram 330 modelim ja nemaldos tikai 4.kg,un protams izturība.Kas attiecās uz redeļu grīdu,tad nevienai redeļniecei nav ķīļa un tas jau ir mīnuss ar lielo burtu!
31.marts 2011, 12:50 | links
 
kaut kur lasiiju, ka sadaardzina laivas cenu par 20-30%
31.marts 2011, 12:49 | links
 
A kas ir tas piepūšamais DWF ? Un cik liela atšķirība starp tām redelēm un pilno cieto grīdu.
31.marts 2011, 12:41 | links
 
Pakārtot auto laivai? agri vai vēlu nāksies :) Nevar teikt ka tieši laivai, bet kopējām vajadzībām. Nu nevar piemēram Ford Ka iemest laivu, motoru, štrumentus un kompanjonu, vai kaut vai sievu aizvest līdzi pasauļoties krastā :)
31.marts 2011, 12:38 | links
 
...katrai reālai situācijai ir savi plusi un mīnusi. Tikai savelkot un saskaitot šos plusus un mīnusus var nonākt pie secinājumiem.
Priekš tam ir forumi, kuros cilvēki dalās, ar to, ko katrs zin
31.marts 2011, 12:34 | links
 
Uzglabāšana nav problēma, bet reliņu neesamība outo ir problēma. Un pie tam sedans. Tapēc arī skatos uz tādu aks ir vieglāka un kompaktāka salocīta. Pakārtot auto laivai ? Laikam nē paldies. Par motoriem domās kad (ja) būs konkrēta laiva.
31.marts 2011, 12:24 | links
 
Laiva, par kuru runāju, nav mana, bet manam čomam. Ražotāju neatceros, bet ir tāda diezgan paliela, 4 pieaugušie + 1 sīkais, ja pareizi atceros. Ar cieto grīdu laikam no 5 daļām. Parasti pa diviem ceļam uz minivena jumta reliņiem. Tā nav problēma, kaut paši sen vairs neesam tikko kā no iepakojuma iztīti. :-) Vienīgi gaiss no ķīļa jāizlaiž, lai nešūpojas. Nu, un vēl vajag kādu šķūnīti vai garāžu, kur laivu nolikt.
Ir elektromotors, bet gribam pirk benzīna motoru. Cik jaudīgu ieteiksiet, lai var gan normāli lēnām pavelcēt, gan uz tālāku līkumu aizbraukt?
31.marts 2011, 12:06 | links
 
mans viedoklis, no sava redzes lenķa:

pirms nodarboties ar tādu rekreatīvās atpūtas veidu, kā makšķerēšanu no laivas, pirms tās iegādes vajadzētu padomāt, kā ar ko un kur viņu transportēt? Kur to uzglabāt, kādas problēmas sagādā tās lietošana un ekspluatācija? Tad, izejot no apsvērumiem, izdarīt pirkumu. Daudzi dara tā- no sākuma noskata laivu un vēlāk tikai domā, kā atrisināt problēmu saistībā ar ekspluatāciju.
Manā uzskatā, daudzi laivotgribētāji, labprāt brauktu vieni, ja nebūtu problēmas ar laivas aiztransportēšanu līdz ūdenstilpei. Šeit lieliski noder laivas transportējamie ratiņi, kurus var uztaisīt pats no pneimoriteņiem, nopērkamus celtniecības lielveikalā. Visizplatītākais veids Latvijā ir divvietīgā piepūšamā laiva ar garumu ~3M. To ērti ir pārvadāt uz jumta reliņiem, vieglajam automobīlim, pārliekot šķērsām spraišļus un nostiprinot ar savelkamām jostām. Kārtīgam makšķerniekam taču ir tāds auto :).
Laivu/ar cieto grīdu/ novieto ar "muti" uz augšu, pretēji populāram pārvadāšanas veidam. Pēc laivošanas, novieto garāžā piepumpētu neizjauktā veidā un tā vienmēr ir "kaujas" gatavībā. Ceru, ka mans padoms kādam noderīgs būs un nosēdīsies kādā vietā
31.marts 2011, 12:01 | links
 
Laivai ar cieto grīdu 330,vai 300 svara ziņā nekāda atšķirība,za to salīdzinot ar plastmasnieci krietni stabilāka.Uzliec autiņam reliņus uz jumta,divas štropes un brauc kur gribi.Ja neesi galīgs rahīts tad laivas ilaišana ūdenī nesagādā nekādas problēmas.Par motoriem,yamaha un nekā cita,cik zirgu tas jau atkarīgs kā,un cik tālu brauc,ja tikai pukšķini pa ūdenstilpni tad 2,5 ja gribi kautcik ar pārbraucieniem un divatā tad sākot no 8hp.
31.marts 2011, 11:40 | links
 
Kāda vaina 2.85 ar cieto grīdu? vai tad nav nesama? izjauktā veidā divas somas - nes uz kuru stāvu gribi. Piepūstu un saliktu ar var uz pleca stibīt, bet man un cik zinu kopuma ļoti daudziem sāpošas muguras neļauj :), pieliec riteņus pie tranča un piekrautu ar mantām kā tačku ieripini ūdenī :)
31.marts 2011, 11:27 | links
 
piepūšamā grīda nozīmē, ka pa viņu nevar staigāt, piecelties kājās utml. domāju, ka trīsmetrīgu ar cieto grīdu arī itin labi var vizināt līdzi. svars ir, bet grīdai ir atsevišķa soma, nav viss reizē jāstibī. aiznes laivu aiznes grīdu 0,5h saliec un uzpumpē un traucies tālēs zilajās.
31.marts 2011, 11:23 | links
 
Kāds var apskaidrot kapēc piepūšamā grīda ir slikti ? Kapēc dēļu ir slikti ? Kas ir Piepūšamais DWF bush laivām ? Interesē laiva līdz 3m, bet tādu kuru var pārvadāt un pārnēsāt. Ar cietajām grīdām visas ap 50kg. Dzīvoju Rīgā un vajag laivu kuru var salikt pacopēt, salikt un braukt atpakaļ, bez visādām piekabēm riteņiem utt.
31.marts 2011, 11:16 | links
 
cieto grīdu salikt nav nekādu problēmu. Varbūt pirmajās reizēs, bet pēc tam kad piešaujies un saproti, ka precīzi jāievēro instrukcija problēmu nav nekādu :D
31.marts 2011, 10:49 | links
 
Paldies Vairi par info.Maksā viņa 470 ls. It kā jau padārgi, bet pa baigām zālēm nav plānots braukt, pārsvarā Daugava varbūt kādu reizi jūra uz asariem.. Un ja ir stabila un viss atbilst rakstītajam, tad varbūt ka ir vērts. Vai arī ir kādi citi ieteikumi? Labprāt uzklausīšu.
31.marts 2011, 10:47 | links
 
Ar saliekamu "cieto" grīdu ir problēmas, ja grib laivu grib pārvietot izjauktā veidā. Pie upes grīdu salikt pagrūti, jo nepieciešama diezgan liela precizitāte. Mīkstajai grīdai var uzlikt linoleju, lai nesadurtu ar āķi. Protams, tas jau atkal - kā kuram labāk patīk. :-)
31.marts 2011, 09:50 | links
 

Man bija tieši tāda pati laiva, tikai krievu ražojums 80' gados. Ļoti stabila, bet vienīgais mīnuss bja, ka pa aizaigušu ūdenstilpni (piem Babīte) bija grūtti braukt, jo viņai ir drusku pa plakanu dibens..
30.marts 2011, 21:33 | links
 
Cik viņa maksā ?
30.marts 2011, 21:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager