Laivas un to motori

ar to mastiku es jumtam pāri gāju gadus 4 atpakaļ, varbūt pa šiem gadiem ir kas prātīgs mainījies, un tas sastāvs ir palicis labāks, bet tam draņķim jau pēc pimajiem lietiem maucu pa virsu veco labo piķīti, un kopš tās reizes to draņķi vairāk redzēt negribu....
19.aprīlis 2011, 10:35 | links
 
Gribas jau ka vieglak bet ja labaku variantu nav tad bus vien jakarse,ieberzties tada kas neko netur vai visu laiku lip ari negribu
19.aprīlis 2011, 10:30 | links
 
joriks
nu nez gan vai tas ir prāta darbs :)) ir veikalos nopērkamas mastikas, kuras nav jākarsē, bet tad kad es ar šito draņķi jumtu noķēziju, diez ko laimīgs nebiju..nekāds ilgnoturīgs pasāciens nebija....es teikšu tā, ja tiešām gribi darvot, tad atrodi kaut kur veco labo piķi, sakarsē un darvo ar to....bet tās tikai manas domas, ja te ir kāds, kas to mastiku tiešām izmato laivas darvošanai, tad lai pasaka savas domas...bet es noteikti tā nedarītu...
19.aprīlis 2011, 10:12 | links
 
Varbut kads var padalities ar info ar ko labak darvot koka laivu no veikalos perkamajiem lidzekliem kas nebutu jakarse?
19.aprīlis 2011, 10:05 | links
 
un filmiņa ar īsu pamācību kā to lietot.
http://www.youtube.com/watch?v=e6vK7ouT9vU

špleisēt nemāku, lai gan zinu, ka tas nozīmē savienot 2 troses
18.aprīlis 2011, 20:12 | links
 
Dadzīt, vieglāk parādīt nekā aprakstīt - šitāds:
http://www.amazon.com/Davis-Instruments-Standard-Rigging-Knife/dp/B0014ZOJ34
18.aprīlis 2011, 20:08 | links
 
p.s. grāmatā vienīgi (un vispār nekur, vismaz neatradu apmācības materiālos) nav informācija par zīmēm, kuras apzīmē virzienus (Z,D,R,A). Tur jāpaklikšņina CSDD eletroniskā sistēma un jāizmakšķerē tie jautājumi :))))
18.aprīlis 2011, 19:14 | links
 
šitais te, ja kādam interesē, man elektroniskā formātā ir CSDD grāmata uz ūdenslaivoņiem. Krievu valodā gan, vienā forumā kādu laiku atpakaļ bija izlikts (kaut kad pagājušajā gadā).
18.aprīlis 2011, 19:08 | links
 
Starp citu ar tām motorenes "korkām" ir viens interesants juridisks kāzuss - mož no šeit esošajiem juristiem kāds var nokomentēt.

Lieta tāda, ka pēc 2009. gada izmaiņām "Jūrlietu pārvaldes un jūras drošības likums" CSDD ieviesa jauno eksaminēšanas kārtību utt., kas balstīta uz MK noteikumiem Nr. 753 Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju sertificēšanu". Viss it kā ir labi un skaisti, taču ir nianse, ka ne viens man zināms tiesību akts formāli nav atcēlis MK noteikumus Nr. 994 "Noteikumi par mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāju sertificēšanu un apmācību", kuros reglamentēta iepriekšējā kārtība. Likumā tikai ir pants, ka "18. Ministru kabinets līdz 2009.gada 1.februārim izdod šā likuma 26.panta ceturtajā daļā paredzētos noteikumus. Līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai piemērojami Ministru kabineta 2005.gada 20.decembra noteikumi Nr.994 “Noteikumi par mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāju sertificēšanu un apmācību”, ciktāl tie nav pretrunā ar šo likumu." bet šis pants pēc manas saprašanas tikai nosaka tikai to, ka kamēr nav citu noteikumu par atpūtas kuģiem , tikmēr jāvadās pēc šiem, taču nenosaka ka tie zaudētu spēku pēc jauno noteikumu parādīšanās". Arguments, par to, ka, ja divi vienāda spēka noteikumi ir pretrunā, tad jāvadās pēc jaunākā, šajā gadījumā, manuprāt, neder jo "mazizmēra kuģošanas līdzekļa" un "atpūtas kuģa" definīcija atšķiras (izmēru diference utml.) līdz ar to runa ir pa dažādām lietām?

Kurš var nokomentēt? Vai var iet uz CSDD, sist kulaku pa galdu, un pieprasīt lai nodrošina eksamināciju atbilstoši spēkā esošiem MK noteikumiem 994., jo nevajag pravas līdz 24m, ar 12m pilnīgi pietiek :)
18.aprīlis 2011, 18:46 | links
 
tauta, 4ota atkal ne pa temu saspamots.
18.aprīlis 2011, 18:45 | links
 
Mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība

:) divus vakarus pa 3 stundām paklikšķinot CSDD testu var nokārtoju bez kļūdām :) Neraujiet stresu. Tur visas bagarmašinas samācīties ar minimālu izpratnes "devu" un aiziet - bez stresa - jūrjiņā :)
18.aprīlis 2011, 18:21 | links
 
daddy, nu paskaidro lūdzu, ja nav grūti, kas tas tāds ir?! Nu ja Tu zini...
18.aprīlis 2011, 17:49 | links
 
vienkārši paveicās :) tur jau 100% viss nav jāzin, tad kad es liku, tad vispār tik 10 jautājumi bija un laikam 2 varēja kļūdīties...

galvenais atcerēties 2 baušļus - "nedari otram to, ko negribi, lai dara tev" un "lielākajam vairāk taisnības" un tad jau kaukā arī bez tā naža iztiks :))
18.aprīlis 2011, 17:45 | links
 
daddy, par gaismiņām es atceros, bija tādi jautājumi, bet par takelāžas nazi gan neatminos.
Kā tad es pie tām tiesībām būšu ticis...
18.aprīlis 2011, 17:41 | links
 
āa un pats galvenais, TAD tu tumsā mācēsi pēc gaismiņām vien atšķirt, kas tev ir priekšā - zvejas kuģis uz enkura, vai pretīmnākoša jahta ar burām :))

http://csnt.csdd.lv/
18.aprīlis 2011, 17:28 | links
 
dadzīt -bez tā tu tiesības nedabūsi, bet airu laivai jau arī nevajag ne tiesības, ne takelāžas nazi :))

Toties, ja sadomāsi tiesības nolikt, tad tavs vārdu krājums papildināsies un tu zināsi, kas ir kreisā halze, stodere, riņķuguns un jau pieminētais takelāžas nazis :))
18.aprīlis 2011, 17:25 | links
 
Vai es vienīgais, kurš nezin, kas ir "Takelāžas nazis?"
18.aprīlis 2011, 17:20 | links
 
copy+paste no blakustēmas par tiem līņiem, kam jābūt kopā ar glābšanas riņķi:

par līni nekas sīkāk tur netiek teikts, kādam šim jābūt - dzīvam, beigtam vai auksti kūpinātam...droši vien, tāds, uz maizītēm salikts, gan nederēs, bet kas zin, ja iedos inspektoram nokosties...
18.aprīlis 2011, 15:47 | links
 
http://www.likumi.lv/doc.php?id=103963
skatit 1.pielikums 1.tabula
18.aprīlis 2011, 15:44 | links
 
Par inventāru un aprīkojumu. Zinu, ka pēc noteikumiem laivā obligāti jābūt vestei. A kas tie ir par noteikumiem uz ko tie attiecas un kā viņi saucas - vai varat lūdzu pasakt. Jāpaskatās vai man vispār vieta pietiks priekš tā visa... Kaut ko te kāds bija rakstījis par smeļamajiem, glābšanas riņķiem, lukturīšiem un avārijas trīsstūriem.

Paldies!
18.aprīlis 2011, 15:37 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager