Laivas un to motori

5 zs vajag tiesiibas un laivas reggistraaciju, 4,99 nevajag.
21.aprīlis 2011, 10:46 | links
 
es esmu redzeejis freekus kam passiem ap 120, tad ssie ar elektromotoru seezz sama azimugurē, purns gaisā, un aptuveni 2 - 5 cm borts līdz ūdenim.
21.aprīlis 2011, 10:46 | links
 
uz sitiena neatradu google. vai 5zs motors ir obligāti jāreģistrē CSDD?
21.aprīlis 2011, 10:45 | links
 
:)
no priekšas jau izskatās o.k.
21.aprīlis 2011, 10:43 | links
 
burtnieks, kāmēr tu Samā sēdi pa vidu, ir ok, savādāk viena no švakākajām laivām.
21.aprīlis 2011, 10:41 | links
 
Samam īstenībā nav nekāda vaina.Ja grib ielikt laivai pa vidu galdu kur spēlēt kārtis- īpaši ērti nebūs,bet normāli makšķerējot būs Ok.Pat Sirmajā esmu manījis,ka vāllē ar samu.
21.aprīlis 2011, 10:39 | links
 
Tad nosauc kur ir konstrukcijas šaizes! Domāju te daudzi gribēs zināt!
21.aprīlis 2011, 10:31 | links
 
Nav jau runa par sama kvalitāti, bet par konstrukciju:)
Un tur nav vainīga algas diena, tur bijis konstruktors pillā:DDDD
21.aprīlis 2011, 10:28 | links
 
Par Samu kā tādu neķer baili! Lieliska laiva! Ja ražošanas procesā nebūs iejaukusies algas diena vai citi svētki vai bēdas, tā laiva būs lieliska!
21.aprīlis 2011, 10:24 | links
 
Nu Jūs te mani apbēdinājāt! Kālab ta sams tāds slikts? Nupat tādu iegādājos (EGO Sams)! Protams par saprātīgu cenu, bet ne jaunu...
Kur problēma? Nu jūrā iet netaisos, tas točno!
21.aprīlis 2011, 10:10 | links
 
zivniek, pie nepareiziem cilvēkiem aiznesi!

Vajadzēja, šeit pat, likt uz galda, gan jau pa visiem būtu salabojuši
21.aprīlis 2011, 10:08 | links
 
gan jau buus labi. ceri, ka shis tikai pienes instrumentus ;) bet turpmaak to adresi ielaago, tev tas nav taalu. tur ierakstiiju arii iespeejamo tel nr.
21.aprīlis 2011, 10:00 | links
 
marti
ko nu vairs :DDD tagad jāskatās, kas man tur būs sadarīts, ja čaļi netiks galā, tad sāksim meklēt citas alternatīvas...
21.aprīlis 2011, 09:56 | links
 
guntarskl
man arī ir nelāgs čujs, bet nu pagaidām vēl ceru uz to labāko :DDD
bet nu tā jau ir kā dzhi saka - vienkārši nebija variantu, vienīgi esmu izbrīnīts, ka čalīts, kas strādā pie tohatsu, nezin, kas tas vispār tāds ir...:DDD
21.aprīlis 2011, 09:53 | links
 
ehh, njaaa :D
vispaar tev netaalu (sameeraa) ir viens manupraat labs serviss. uz ganiibu dambja: http://maps.google.com/maps/ms?hl=lv&ie=UTF8&msa=0&ll=56.982969,24.120537&spn=0.001996,0.003986&t=h&z=18&msid=211459792556902340513.0004a16821851d33910ea
21.aprīlis 2011, 09:52 | links
 
Zivnieks, pareizi vai nepareizi nav iistais jautaajums, jo biezhi nav vienkaarshi citu variantu. tieshi tas pats, kas ar mashiinas remontu tie servisu mums ir kaadi ir, bet nav jau variantu- kaut kur tas dampis ir jaaremontee.
21.aprīlis 2011, 09:48 | links
 
Zivniek, man liekas, ieberzies:DDD
21.aprīlis 2011, 09:48 | links
 
vakar diezgan interesanti sanāca...
tā, kā pats ar savu motorīti galā netiku (domāju, ka problēma ir ar ūdens dzesi, bet to problēmu novērsu saviem spēkiem) karoč, pēc iedarbināšanas un gaisa čoka aizvēršanas motora apgriezieni krītas un šamais gatavojas slāpšanai...tik cik varēju visu izjaucu, visu iztīrīju, domāju, ka kaut kas aiztirsies un benzīns netiek uz priekšu tā kā vajag, bet skuju...nekas nemainās...
nu ko darīt...jāzvana uz servisu - zvanu uz Laivas namu, jo tur pāris gadus atpakaļ biju aizvedis uz vispārēju iztīrīšanu, bet izrādās, ka šamie vairāk motorus neremontē - ieteica zvanīt uz Delfīns-M, kas esot Tohatsu dīleri un viņi tad paši arī cīnās...labs ir, sazvanu, izstāstu bēdu, čalis izklausās tāds zinošs, pasaka, ka noteikti jāregulē karburātors - tāda bēda šamiem mēdzot notikt! Nu labs ir, savācu motoru un braucu pie šamiem, kad esmu galā mani sagaida jauns čalītis (ne tas ar kuru runāju par telefonu) izstāstīju visu bēdu arī viņam, ielikām motoru mucā, iedarbinājām un visus apstākļus parādīju...Uzmetu aci apkārt - diezgan daudz Tohatsu motoriņi stāv, ir arī pa kādam Parsunam, tad šis skrūvējot vaļā sāk man stāstīt, ka nu jā Parsuniem un Tohatsu šitādas ķibeles mēdzot notikt, abi kā nekā ķīniešu brīnumi ar vienām iekšām :DDDDD Man acis kvadrātā es šim prasu, ka tik nebija tā, ka tohatsis tas pats merkūris vien ir, bet ar parsuniem gan tur nekāda sakara, šis saka, ka nu beidz merkūris tak labs motors :DDD tad es šim saku, ka ar šito motori aktīvi esmu nobraucis kādas 7 vai 8 sezonas, un vienīgais, ko esmu izdarījis ir sveci nomainījis....šis saka, ka ir baigi izbrīnīts tādus vārdus dzirdēt, man vēljoprojām acis kvadrātā...tad šis saka, ka noteikti jāskrūvē nost karburātors, tad viss jāiztīra un jāparegulē, es saku, ka nu labi, lai jau darbojās, bet vakar līdz darba laika beigām bija palicis maz un teica, ka lai braucot pakaļ rīt...
vo tagad domāju, prātīgi izdarīju, ka atstāju savu maziņo, vai nē...tad jau vakarā manīs :DD
21.aprīlis 2011, 09:40 | links
 
es ar neizprotu, kaspēc jāpērk sams , ja par līdzīgu cenu var nopirkt daudz komfortablāku un stabilāku pūsli ? Pūšļiem pat tiem kam nav dēlis aizmugurē var droši kabināt 2,5 benzīnu. Ja nu vienīgi baigi pumpēt nepatīk, vai arī patīk adrenalīns - sēdēt ar samu vējainā laikā usmas vidū...
21.aprīlis 2011, 09:09 | links
 
Gint, būs jāatlaiž Brālītim vēl viens follers, jo atkal kļūdījies :DDD
21.aprīlis 2011, 09:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager