vakar diezgan interesanti sanāca...
tā, kā pats ar savu motorīti galā netiku (domāju, ka problēma ir ar ūdens dzesi, bet to problēmu novērsu saviem spēkiem) karoč, pēc iedarbināšanas un gaisa čoka aizvēršanas motora apgriezieni krītas un šamais gatavojas slāpšanai...tik cik varēju visu izjaucu, visu iztīrīju, domāju, ka kaut kas aiztirsies un benzīns netiek uz priekšu tā kā vajag, bet skuju...nekas nemainās...
nu ko darīt...jāzvana uz servisu - zvanu uz Laivas namu, jo tur pāris gadus atpakaļ biju aizvedis uz vispārēju iztīrīšanu, bet izrādās, ka šamie vairāk motorus neremontē - ieteica zvanīt uz Delfīns-M, kas esot Tohatsu dīleri un viņi tad paši arī cīnās...labs ir, sazvanu, izstāstu bēdu, čalis izklausās tāds zinošs, pasaka, ka noteikti jāregulē karburātors - tāda bēda šamiem mēdzot notikt! Nu labs ir, savācu motoru un braucu pie šamiem, kad esmu galā mani sagaida jauns čalītis (ne tas ar kuru runāju par telefonu) izstāstīju visu bēdu arī viņam, ielikām motoru mucā, iedarbinājām un visus apstākļus parādīju...Uzmetu aci apkārt - diezgan daudz Tohatsu motoriņi stāv, ir arī pa kādam Parsunam, tad šis skrūvējot vaļā sāk man stāstīt, ka nu jā Parsuniem un Tohatsu šitādas ķibeles mēdzot notikt, abi kā nekā ķīniešu brīnumi ar vienām iekšām :DDDDD Man acis kvadrātā es šim prasu, ka tik nebija tā, ka tohatsis tas pats merkūris vien ir, bet ar parsuniem gan tur nekāda sakara, šis saka, ka nu beidz merkūris tak labs motors :DDD tad es šim saku, ka ar šito motori aktīvi esmu nobraucis kādas 7 vai 8 sezonas, un vienīgais, ko esmu izdarījis ir sveci nomainījis....šis saka, ka ir baigi izbrīnīts tādus vārdus dzirdēt, man vēljoprojām acis kvadrātā...tad šis saka, ka noteikti jāskrūvē nost karburātors, tad viss jāiztīra un jāparegulē, es saku, ka nu labi, lai jau darbojās, bet vakar līdz darba laika beigām bija palicis maz un teica, ka lai braucot pakaļ rīt...
vo tagad domāju, prātīgi izdarīju, ka atstāju savu maziņo, vai nē...tad jau vakarā manīs :DD
21.aprīlis 2011, 09:40 |
links