Laivas un to motori

tr222
nav gan visamaz tur kur es braukāju - Daugava, Ķīšezers laivai nav jābūt reģistrētai...

vakar vakarā drusku pa šitām laivu lietām aizdomājos - airu laiva skaitās līdz 12 metru gara un ar motori līdz 3.7 kw, bet kas mana reģistrētā airu laiva ir tad, ja es viņai uzlieku piemēram 20 zs motoru??? Es to nedrīkstu darīt??? Man tad laiva ir automātiski jāpārreģistrē, kā motorlaiva??? Vai arī mana laiva paliek airu laiva, tikai ar motoru, kam vajag tiesības???
28.aprīlis 2011, 12:53 | links
 
Es jau arī šos visus likumus esmu pārlasijis par laivu reģistrēšanu tikai ir viens, vai Rīgas pašvaldības noteikumos nav rakstīts par obligātu reģistrāciju un vadīšanas atļauju nepieciešamību atsaucoties uz šo :Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņus ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu.

Paldies
28.aprīlis 2011, 12:33 | links
 
Pēc instrukcijas - jāpilda no apakšas - kāpēc, kas to lai zin, iespējams - vieglāk kontrolēt eļļas līmeni. Droši, ka no augšas pildot nekas slikts nenotiks.
Tā kā tā eļļa nav diez ko šķidra - iespējams - lai neveidotos kāds gaisa burbulis kaut kur apakšā, kurš rada mānīgu priekštatu par eļļas līmeni.
No apakšas pildot gaiss tiek izsiests pa augšējo atveri.

Tas vienīgais, kas var ienākt manā tehnikas amatiera prātā :D
28.aprīlis 2011, 12:25 | links
 
kāpēc nevar no augšas to visu darīt????
28.aprīlis 2011, 11:58 | links
 


Speciālās transmisijas eļļas parasti ir pildītas šādos iepakojumos, tad nav nepieciešama ne šprice, ne kas cits.

Ja vispirms atskrūvēsi augšu un tad skrūvēsi apakšu, tad eļļa sāks gāzties ārā (cik nu gāzties, bet uz zemes pleķis būs un motora kāja būs eļļā klāta - eļļa vidēji bieza).

Es parasti datu tā - atskrūvē augšu tā, ka paliek tikai ar pirkstiem līdz galam atskrūvēt (lai noslēdz gaisa plūsmu), tad skrūvēju apakšu - eļļa sūcas ārā ļoti, ļoti lēni. Piemet klāt to tūbiņū, atskrūvē augšu un iepilda eļļu. Ja ir nepieciešamība pildīt vairākas reizes, tad atkal - pirms ņemt tūbiņu nost - aizskrūvē augšu, noņem tūbiņu, piemet klāt nākošo līdz eļļa sāk rādīties augšējā caurumā... Tādējādi zūdībā aizies pāris grami...

Kāpēc vajag speciālo eļļu? Lai neveidotos ūdens emulsija. Aukstākā laikā motors strauji uzkarst un strauji atdziest - parastajās eļļās nav speciālie piejaukumi, lai novērstu ūdens kondensāta rašanos...
28.aprīlis 2011, 11:16 | links
 
daddy_j
tieši tā...tāpēc drošības labad reduktorā eļļu nomainu reizi sezonā :)))
28.aprīlis 2011, 11:06 | links
 
Tos servisus, kur šprices lieto - par slimnīcām sauc. Tur citus motorus labo:))))
28.aprīlis 2011, 11:04 | links
 
Par laivu motoru transmisijas eļlas maiņu. Es sapratu tā, ka tā eļla no eļlošanas īpašībām neko nezaudē, piem. autiņam arī kārbā eļla nav jāmaina.

Problēmas var būt tad, ja tajā eļlā tiek kāda pile ūdens. Bet to nevar uzzināt kamēr eļlu neizlaiž ārā. Ja ūdens tur būs daudz, tipa 3 piles, tad tur būs emulsija. Tā kaukā.
28.aprīlis 2011, 11:04 | links
 
Noteikti arī specializētajos eļļu veikalos jābūt, cena varētu būt nedaudz labāka. Pameklē goolē veikalus un apzvani pirms braukšanas, šīs ir maz ejošas eļļas, gadās ka izpirktas.
28.aprīlis 2011, 09:45 | links
 
Tonis, blogā MRK GP3,Griezējs visu smuki sarakstijis
28.aprīlis 2011, 09:43 | links
 
:DD
bet tas tikai tādēļ, ka motora ražotāji ir paredzējuši, ka eļļas maiņa notiek tikai servisos :))
28.aprīlis 2011, 09:38 | links
 
Zivniek, man kā nespeciālistam šķiet, ka motora ražotājs noteikti nav paredzējis aptiekas apmeklējumu pirms eļļas nomaiņas:))))
28.aprīlis 2011, 09:27 | links
 
Guntarskl, cikos jābūt?
28.aprīlis 2011, 09:27 | links
 
lai vai kā, paldies!
28.aprīlis 2011, 09:21 | links
 
Andris ABC, tās ir laivu servisos jāpērk?
28.aprīlis 2011, 09:20 | links
 
Tonis, uz 1.05 motori pietiks, un vietas laivās arī būs. Brauc tik šurp:)
Man bija jautājums, vai kāds nevēlas pārdot 2,5 motorīti.
28.aprīlis 2011, 09:17 | links
 
OUTBOARD GEAR OIL EP 90 eļļa motorlaivu un ūdensmotociklu skrūves (turbīnas) piedziņas transmisijām
Shell Nautilus Marine Gear
Daudzfunkcionālā, vissezonas minerālā eļļa visu veidu motorlaivu agregātu transmisijām.
API GL-4, SAE 90
28.aprīlis 2011, 09:09 | links
 
guntarskl, man Rīgā ir daži 5 hp motori, bet laivas palika Zviedrijā ,tā ka ja 1. maijā ņemsi savā laivā, tad motors būs.
28.aprīlis 2011, 09:07 | links
 
eerglis
es daru tā - ieeju aptiekā un paņemu lielāko šprici, kas ir pieejama, tad atskrūvēju abas skrūves, viss smuki notekās, tad mauc šprici eļļas bundulī un sūc to šprici pilnu, pēctam šprici ieliekam iekš apakšējā cauruma un spiežam sausu, tad ņemot šprici ārā, ar ļoti veiklu pirksta kustību aiztaisam caurumu ciet :DDD pēc tam (ja esi viens) ir jāpielieto augstākās pilotāžas izdarības ar otru roku un atkal šprice jādabū pilla, un tā līdz brīdim, ka pa augšējo skrūvi eļļucis sāk skriet ārā :)))

p.s.
vot kas tur pa eļļu īsti nezinu :DD man garāžā stāv pieclitrīgs bačoks bez uzrakstiem un tā eļļa tiek grūsta katru sezonu :DDD
28.aprīlis 2011, 09:02 | links
 
eļļu vajag speciālo, vai der arī auto ātrumkārbu eļļa?
28.aprīlis 2011, 08:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager