Speciālās transmisijas eļļas parasti ir pildītas šādos iepakojumos, tad nav nepieciešama ne šprice, ne kas cits.
Ja vispirms atskrūvēsi augšu un tad skrūvēsi apakšu, tad eļļa sāks gāzties ārā (cik nu gāzties, bet uz zemes pleķis būs un motora kāja būs eļļā klāta - eļļa vidēji bieza).
Es parasti datu tā - atskrūvē augšu tā, ka paliek tikai ar pirkstiem līdz galam atskrūvēt (lai noslēdz gaisa plūsmu), tad skrūvēju apakšu - eļļa sūcas ārā ļoti, ļoti lēni. Piemet klāt to tūbiņū, atskrūvē augšu un iepilda eļļu. Ja ir nepieciešamība pildīt vairākas reizes, tad atkal - pirms ņemt tūbiņu nost - aizskrūvē augšu, noņem tūbiņu, piemet klāt nākošo līdz eļļa sāk rādīties augšējā caurumā... Tādējādi zūdībā aizies pāris grami...
Kāpēc vajag speciālo eļļu? Lai neveidotos ūdens emulsija. Aukstākā laikā motors strauji uzkarst un strauji atdziest - parastajās eļļās nav speciālie piejaukumi, lai novērstu ūdens kondensāta rašanos...