Laivas un to motori

Bush Kaiman 360 ar 3 Hp Yamahu gāja 13-15 km h, Līdaka ar to pašu motoru tieši tāpat. 5 hp it kā ir stiprāks, bet arī smagāks, jo 3 Hp yamaha bija tikai 12 kg(divtaktnieks)
2.maijs 2011, 16:47 | links
 
Kā jau teicu šī ir pirmā laiva un pirmais motors tāpēc arī nav īsti skaidrības , tikai tik cik lasīts forumos kur piemin mistiskos 15-25km/h.
2.maijs 2011, 16:43 | links
 
man liekas, ka tu no 5 zs sagaidi par daudz :)
2.maijs 2011, 15:43 | links
 
Nav tā ka neiet , neesmu laivu speciālists un šī ir pirmā laiva, bet gribētos ātrāk, laivas galu riktīgi rauj uz augšu, mēģināju pa vienam pabraukt sēžot aizmugurē bet tad vispār rauj uz augšu un pabraukt nav iespējams, motors ir nolikta taisnākajā pozīcijā pret laivu. Nu ko būs jāpamēģina ar to trubu sēžot pa vidu:)
2.maijs 2011, 15:40 | links
 
Tieši tā
2.maijs 2011, 14:23 | links
 
40mm kanalizaacijas ;)
2.maijs 2011, 14:19 | links
 
Jāpiebilst ,ka vidū sēžot pie ručkas jāpielāgo kāda caurulīte.
2.maijs 2011, 14:16 | links
 
tr222
Pamēģini apsēsties uz vidējā beņķa, viens pats un tad pabraukt. Izskatās, ka laivai ļoti vertikāla aizmugure un baisais virpulis veidojas. Ja vienam sēžot vidū neies, tad vaina nav motorā. Vēl - paskaties motora leņķi pret ķīli - varbūt nav taisns.
2.maijs 2011, 14:02 | links
 
ar 5 divus izcelt glisē, var būt pagrūti.
2.maijs 2011, 14:02 | links
 
a te nevaretu but problema,ka sim dzinejam nepietiek jaudas uz glisi izcelt so laivu,attiecigi sanak,ka dzinejs mocas,stum vilni un atrums nav?
2.maijs 2011, 13:37 | links
 
Nemāku pievienot bildi , bet ielieku linku kas par laivu.
http://www.abp19.com/images/nouveau_site/bateaux/bateaux_alu_marine/marine_10m_gr1.jpg
2.maijs 2011, 13:24 | links
 
Zaraza : - lieta ir nevis spārnos kazankai - bet tieši iegrimē !!! Spārni tikai bremzē et dod stabilumu. JO smagāka laiva - jo pareizāka viņai iegrime un labāka gaita. Es vienu savu laivu uztaisīju 72 kg smagu - gaita un stabilitāte super -- bet atkal ...tirgus pieprasa vieglas un lētas laivas. Varu uztaisīt smagu -ar pareizu iegrimi bet viņa būs dārga - - tirgus pats ieliek korekcijas ..:)))
2.maijs 2011, 13:20 | links
 
Alumīnija laivai jābūt lielākam ātrumam, ja vien nav kaut kādas dīvainas formas :D
2.maijs 2011, 13:17 | links
 
Dsks tas ieraukšanas režīms ir pilnīgi visiem iekšdedzes dzinējiem BET 21 gadsimts ir blondīņu gadsimts - - diemžēl...... lielākā daļa tikai zin kur jāielej degviela un zin autoservisa numuru .Ar to arī beidzas zināšanas par auto. Un vabūt arī nemaz nevajag.... Padomju laikos visi bij mehāniķi,elektriķi,celtnieki utt :)))
2.maijs 2011, 13:15 | links
 
Sanāk tad tā ka ar gumijnieci ies ātrāk nekā ar alumīnija vieglu laivu ar ķīli ?
2.maijs 2011, 13:14 | links
 
Vispār jaunu motoru vēlams pirms laišanās dīķī pāris stundas padarbināt mucā. Noņem dzenskrūvi un ieliec, lai maļ ūdeni. Ja uzreiz laidies ar gumijnieci ūdeņī, viņam baigā slodze, ja vēl uz pilnu ručku, tiešām - var atsaukties uz turpmāko motora darbību.

Un 10km/h tiešām par maz, ja vien nebrauci pret vēju.

Un par gumijnieču vs stikšķiedru laivu ātrumu atšķirībām nav jābrīnās, tas jau te 10x aprunāts :))
2.maijs 2011, 13:11 | links
 
spārni vecīt, spārni :) ja vecajos gumčos ieliek libresse ar spārniņiem, arī kājas daudz vieglākas un sausākas paliek un gaita ātrāka :))
2.maijs 2011, 11:37 | links
 
Laivas formai un pludlīnijām ir baigā nozīme. Pēc paša pieredzes zinu, ka ar 2.5 suzuki krievu klasiskā "spārnotā" kazanka iet ~2x ātrāk nekā 3.30m piepūšamā bušene, lai gan, loģiski, alumīnija laiva ir smagāka un garāka...
2.maijs 2011, 11:33 | links
 
parasti jau instrukcijas lasa, kad kaut kas jau ir salūzis, vai ir uz salūzšanas robežas, lai arī vajadzētu būt otrādi :DDDD
2.maijs 2011, 11:33 | links
 
Nezinu,ka 4taktniekiem,bet jaunam mopedam savulaik iebraukasanas moments bija loti svarigs faktors un tas diezgan specigi atsaucas un turpmako ari max atrumu :) Nav ari info,vai sodien rupnicas notiek auksta 'obkatka' jauniem dzinejiem vai ne
2.maijs 2011, 11:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager