Spoles

Tātad par Jūsu veikalu apkuri un elektropatēriņu maksājam mēs-pircēji.Un tāpēc pavasaros ir atlaides...Jo tad nav nepieciešama apkure.
Zivis ķerās uz makšķernieku mānekļiem,bet pircēji uz pārdevēju.Jo skaistāki veikali,jo labāk ķerās!
27.jūnijs 2011, 00:21 | links
 
Patriks
TAS vairs nav smieklīgi ,bet Tā LV ir pieņemts.Jo veikaliem ari jāmaksā par apkuri,enerģiju utt!!!!
26.jūnijs 2011, 21:55 | links
 
EBAY CENA AR VISU ŠIPINGU 89.00$
CENA LATVIJĀ 78.00 LVL!
SMIEKLĪGI IR ČAKARĒT SAVĒJOS...
26.jūnijs 2011, 21:51 | links
 
OKUMA TRIO! Spole ar lielo burtu!
26.jūnijs 2011, 21:45 | links
 
Mazumtirgotājs var nosūtīt preci uz expertīzi, lai pārbaudītu, vai defekts nav radies lietotāja(pircēja) vainas dēļ. Vispirms pie garanrtijas veicēja, pēc tam pie sertificēta servisa(neatkarīgā experta. Ja lietotāja vaina - tad remonts maksās.

Par sūtīšanu uz citām darbnīcām. Veikala pienākums ir pieņemt preci un par saviem līdzekļiem nodrošināt garantijas remontu, ja nav lietotāja vaina. Kādi ir tālākie līgumi veikalam ar servisiem vai piegādātājiem, tas klientu drīkst neinteresēt. Klients var doties uz servisu pa tiešo, ja vēlas. Ja nevēlas - nekur nav jāiet, garantija jānodrošina veikalam. Ja prece ir jauna, bez lietošnaas pazīmēm, var prasīt samainīt pret citu jaunu, strādājošu vai prasīt atpakaļ naudu.

Tādi ir noteikumi. Ja kāds vēlas tos apiet, sniedzot, klientam nepatiesu info - tas ir firmas politikas jautājums.

Protams, klientam jārēķinās, ka veikals var garantiju likumīgi stiept līdz 30 dienām. Ilgāk var tikai ar experta atzinumu, ka bojājums tiek novērsts un tiek gaidītas pasūtītās rezerves daļas, taču tas ir sarežģīti un vairums servisu neriskē šo punktu izmantot.
16.jūnijs 2011, 09:35 | links
 
Tere!
Rio.
Tieši tā,kā raksta Juurasbullis.Visas garantijas saistības uzņemas un pilda pārdevējs.Par bojātu preci,pēc pircēja lūguma,jāatgriež nauda vai prece jāmaina.Prece nav paredzēta remontēt!!!
Pietiek ar kases aparāta čeku.
16.jūnijs 2011, 09:15 | links
 
ja mani šitā Salmo čakarētu ar garantiju, tad spole būtu pēdējā lieta ko šajā uzņēmumā iegādātos. garantiju nodrošina pārdevējs un ar čeku pilnīgi pietiek, nevajag nekādu talonu vai vēl nezinko. tā ka Salmo pašiem vien jādodas pie Normark, vai arī jāatdod samaksa par preci.
16.jūnijs 2011, 09:00 | links
 
JA neizrakstija garantijas talonu(100%pardeveeja vaiba) tad atnaac uz salmo,izrakstiisim,bet taapat buus jaadodas uz normark!!!
16.jūnijs 2011, 06:47 | links
 
rio. Talonu neizrakstīja, bet nu čeks ir. Teorētiski ar to jau vajadzētu būt pietiekami.
Nesīšu uz to pašu Salmo, lai paši tiek galā.

Paldies par bildi, bums.
16.jūnijs 2011, 00:24 | links
 
Ok. Neko skrūvēt arī nebiju domājis, tikai intereses pēc zināt, kur problēma.
Paldies par ieteikumiem.

Interesanti arī, ka nebija nevienas metāla kasetes (nav jau krutais modelis, bet arī nav gluži lētākais Shimano) - tikai 3 gabali plastamasa (vai grafīta, vai no kā viņas tur taisītas) kasetes. Bet nu veikalā teica, ka tā jābūt. Varbūt tas kāds aizvēsturiskais modelis (ķipa RA - uz kastītes vienkārši 3000R rakstīts).
16.jūnijs 2011, 00:20 | links
 
Kāda starpība jebais vai kabelis ,ja nopērkās ar defektu tad jāmeklē kas var līdzēt :DDD
pašlaik reanimēju vienu Abu Garcia 6000c -interesanti Kaut kas trūkst kaut kas lieks- puzle
ši bilde nav no viņas vienkārši salīdzinu komplektāciju :DD
16.jūnijs 2011, 00:16 | links
 
Nu a kā tur bij ar tām jebaja spolēm? Tām ar kkas jāregulē, ArtursK ?
15.jūnijs 2011, 23:34 | links
 
salmo servisaa shimano peec garantijas nelabo,un nemaina,vis notiekaas NORMARK SERVISAA VENTSPILS IELAA 50!tev tacu veikalaa izrakstija garantijas talonu?!
15.jūnijs 2011, 23:33 | links
 
Ar bultiņu atzīmē kurā vietā jāizmain starplikas biezums -bet vispirms vaina ir jānosaka Pa telefonu neārstēju :DDDDD
15.jūnijs 2011, 23:29 | links
 
Tā ir nepareiza regulēšana Sazobi reduktorā nedaudz jāatbrīvo
15.jūnijs 2011, 23:27 | links
 
Klausi burtnieku Ja vecs dzelzis varu līdzēt ,bet jaunam nav jēga -jāmaina .........
15.jūnijs 2011, 23:19 | links
 
Nedomā kaut ko atlaist vaļīgāk vai tamlīdzīgi-Ar steigu stiep atpakaļ.Cerams,ka čeks ir.
15.jūnijs 2011, 23:17 | links
 
Sveiki!
Iegādājos Shimano Nexave 3000R spoli (salmo veikalā uz atlaidēm).
Uz vietas nenotestēju tieši kārbiņā esošo. Secināju tagad, ka diezgan smagi griežas, sajūta tāda, ka būtu kas par stipru piegriezts. It kā jau pēc interces, turpina griezties, bet tiko samazinās ātrums, momentāli apstājas.
Skaidrs, ka vajag nest atpakaļ mainīt, bet gribēju apjautāties, kas varētu būt tur par vainu. Lai veikalā nemēģina man iestāstīt, ka viss ok (nav pirmā spole, bet vispār esmu iesācējs).
15.jūnijs 2011, 23:07 | links
 
Pārrakstījos - Pflueger
2.jūnijs 2011, 21:31 | links
 
Atveda man te vienu suvenīru no Floridas. Apakšā rakstīts -Made in China.
2.jūnijs 2011, 21:24 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager