Mazumtirgotājs var nosūtīt preci uz expertīzi, lai pārbaudītu, vai defekts nav radies lietotāja(pircēja) vainas dēļ. Vispirms pie garanrtijas veicēja, pēc tam pie sertificēta servisa(neatkarīgā experta. Ja lietotāja vaina - tad remonts maksās.
Par sūtīšanu uz citām darbnīcām. Veikala pienākums ir pieņemt preci un par saviem līdzekļiem nodrošināt garantijas remontu, ja nav lietotāja vaina. Kādi ir tālākie līgumi veikalam ar servisiem vai piegādātājiem, tas klientu drīkst neinteresēt. Klients var doties uz servisu pa tiešo, ja vēlas. Ja nevēlas - nekur nav jāiet, garantija jānodrošina veikalam. Ja prece ir jauna, bez lietošnaas pazīmēm, var prasīt samainīt pret citu jaunu, strādājošu vai prasīt atpakaļ naudu.
Tādi ir noteikumi. Ja kāds vēlas tos apiet, sniedzot, klientam nepatiesu info - tas ir firmas politikas jautājums.
Protams, klientam jārēķinās, ka veikals var garantiju likumīgi stiept līdz 30 dienām. Ilgāk var tikai ar experta atzinumu, ka bojājums tiek novērsts un tiek gaidītas pasūtītās rezerves daļas, taču tas ir sarežģīti un vairums servisu neriskē šo punktu izmantot.
16.jūnijs 2011, 09:35 |
links