Laivas un to motori

aiwa,7,5V???Man bija nedroša info par 11,5V.Bija reiz darīšana ar pašvaku AKB.Nolaidu to līdz 9,5V.Uzlādējot augstāk par 12,2 tā arī nesanāca uzlādēt.Cik zinu,tad AKB normālais spriegums ir 12,6V.12,2 jau liecina par to,ka AKB ir tuvu miršanas stadijai.Var būt Tev ir cits viedoklis?
28.jūnijs 2011, 11:14 | links
 
oho...neko šitādu gan līdz šim nebiju dzirdējis :((( dīvaini....bet viss kas jau var būt :))
28.jūnijs 2011, 10:53 | links
 
juris
pērc tik nost...merkūrim nav nekādas vainas :))
28.jūnijs 2011, 10:52 | links
 
Juris10
Merkūriem esot viena kopēja vaina - mūsu benzīnā izšķist blīvīte karburātiorā un motors pārlejas. Mums ar čomu ar tā bija. Pavasara apkopē to elementu nomainīja un tagad viss strādā normāli. Veikalā tas štrunts maksājot 3-4Ls, pats ar varot nomainīt.
28.jūnijs 2011, 10:50 | links
 
P.S. Man pašam un visiem saviem paziņām sataisīju AKB sprieguma mērītāju-pīkstuli, kad U
28.jūnijs 2011, 10:24 | links
 
lauric, automatikā -rezerves barošanas AKB (slodzes un auto) nepieļauj izlādi zem 7,5V. Nedrīkst turēt AKB izlādētu.Ja nelieto,tad regulāri vajadzētu palādēt!
P.S. Brīvdienās lietoju 1997.gadā ražotu profi AKB no GSM bāzes stacijas-vēl normāls tilpums!!!!!!
28.jūnijs 2011, 10:19 | links
 
Esmu nobriedis iegādāties 5 hp mercūri. Vai varat padalīties kā kalpo motors, ja ir kāda info.
27.jūnijs 2011, 22:27 | links
 
Liels paldies.Ja pareizi sapratu,tad skābes AKB bieži ir jāpārbauda elektrolīta blīvums.Taču vismaz pēc rakstītā var spriest,ka Gēla AKB ir stipri pārāki par skābes.Vismaz kāda skaidrība.Par pareizu lādēšanu gan ļoti skopi uzrakstīts.Gudrāks nekļuvu.Var būt ir tāda info,līdz kādam spriegumam drīkst izlādēt dziļizlādes AKB?Pieļauju,ka daudzi mauc,kamēr vairs nevelk un neseko tam līdz,taču tas nav pareizi.
27.jūnijs 2011, 21:13 | links
 
http://www.ribakov.net/articles/58652/
Te Tev ir viss par akumulātoriem copei Ar paskaidrojumiem kas un kapēc
27.jūnijs 2011, 20:47 | links
 
Jā,vairāk tieši no fizikas viedokļa iepriekš minētie jautājumi ir domāti.Tiešām,japalasās,ko wikipedia raksta. :)
27.jūnijs 2011, 20:46 | links
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_cycle_battery


es naff dakters, bet liekas konceptuaala atskiriiba ir tieshi svina plashu biezumaa un konfiguraacijaa. ja te ir kaads fizikjis, tad lai paskaidro...
27.jūnijs 2011, 20:39 | links
 
Veči,jautājums par elektromotoru akumulatoriem.Jautājums konkrēts.Kā atšķiras akumulators kuru lieto,piemēram,iekš auto(parasts skābes akumulators),no dziļās izlādes/slodzes akumulatora(arī skābes).Svina plates no savādāka svina?Elektrolīts no savādākas sērskābes un un destilēta ūdens?Es saprotu,ka var jau uzrakstīt uz AKB jeb ko,bet reāli kādi ir argumenti tam,ka tieši to AKB drīkst izsēdināt gandrīz sausu,uzlādēt un tas būs gandrīz kā jauns.Jo,piemēram,parastu skābes akumulatoru ko lieto iekš auto atliek nosēdināt pāris reizes un tā kapacitāte ĻOTI samazināsies.Esmu daudz nočakarējies tieši ar auto AKB,tāpēc rodas tāda veida jautājumi.Šoreiz jau laikam jautājums zinātājiem par šo lietu.Paldies jau iepriekš,ja protams kāds spēj uz ko tādu atbildēt. :)
27.jūnijs 2011, 20:29 | links
 
Velcei 4T noteikti labāks.
27.jūnijs 2011, 14:57 | links
 
Paldies.Tu apstiprināji manu domu.
27.jūnijs 2011, 13:50 | links
 
kāds bija jautājums, tā atbildēju :DDD
bet es varu salīdzināt
Tohatsu 2T ar Mercury 4T
abi divi 2.5 zs - tohatsis uz pilniem apgrieizieniem iet nedaudz klusāk, kā merkūris. Merkūris uz minimāliem apgriezieniem praktiski nav dzirdams, ko nevar teikt par tohatsi + Tohatsis uz mazajiem apgriezieniem vairāk raustās, Merkūrim ir smuka laidena dziesmiņa, nu tā kā tā tur "....līganā bērza zarā...." :DDD
27.jūnijs 2011, 13:40 | links
 
Paldies par atbildi.Tas man,kā tehniski domājošam cilvēkam ar palielu stāžu moto un auto lietās ir skaidrs.Es vairāk domāju tīri par tā lietošanu uz ūdens.Laivā.Vai 4T ir klusāks par 2T?Un vai piemēram velcējot var dabūt zemāku ātrumu ar 4T?It kā tā būtu jābūt.Taču vai tā ir reāli?
27.jūnijs 2011, 13:31 | links
 
Lauric
2T lai lietotu, bendža ir jājauc kopā ar eļļu, 4T eļļa ir motorā un jāgāž iekšā tīrs bendžuks. Tās arī galvenās lietošanas atšķirības.
27.jūnijs 2011, 13:26 | links
 
Ja runa iet par mazo Hondu,tad esmu pamanijis,ka ir gan 2T gan 4T.Ir kādas atšķirības lietošanā?Ir kādas atsauksmes un komentāri par šo?
27.jūnijs 2011, 13:24 | links
 
Ja vajadzīgs uzticams darba zirgs ņem 2.3 hondu.Ir nedaudz skaļāks par pārejiem bet tikai nedaudz.No plusiem varu minēt automātisks sajūgs,nav ūdens dzeses un ļoti ekonomisks.Man eksplotācijā atrodas 3 gadus ,diviem kolēģiem 5 gadus.Pa šiem gadiem nekas nav nojucis ,nevienam motoram.Nedēļā regulāri vizmazs 2 reizes esam ūdeņos.Kolēģim ir suzuki 2.5, par to gan negribētos tik siltus vārdus teikt.
27.jūnijs 2011, 13:13 | links
 
2 taktu 3,5 hp ceļ pūsli ārā, protams, ja laivā brauc viens :))
27.jūnijs 2011, 09:48 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager